zelda: minish cap apua tarv.

tero83*

he te jotka ootta pelanu minish capin nii jeesakkaas vähä jumitin pahasti siel vuorel(en muista niemeä) ku siel huipul tulee vastaan luolassa silta joka on ns poikki ja toisel puolel on nappi mitä ihmet siel pitäs tehä et pääsee yli, eka kerta ku en hoksaa

5

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orre-poikke

No paina sitä nappia, DS:n kosketusnäytöllä, niin sillei se mun mielestä toimii, en enää muista, on niin kauan kun viimeks pelasin...

• Huuhaamaster

Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.

• buumerangi
        Huuhaamaster kirjoitti:

Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.

sun pitää ostaa sieltä hyrule villestä bumerangi ja heittää se siihen, noin itse ainakin pääsin sen

• heelp mee

auttakkaa mua!
      mää en pääse etteen pääin sielä kyläsä misä on se kauppa ja ne, ku oon saanu siihen miekkaan sen"uuden iskun" tai sen nii mitä sitte? oon käyny sielä misä pittää antaa sille kasville sitä vettä. mutta miten sille vihiriälle kasville?

• Miten vesitemppeliin pääsee? AUTTAKAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10931
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3648
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2460
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2368
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1700
    6. 194
      1255
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1224
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1059
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1009
    Aihe