he te jotka ootta pelanu minish capin nii jeesakkaas vähä jumitin pahasti siel vuorel(en muista niemeä) ku siel huipul tulee vastaan luolassa silta joka on ns poikki ja toisel puolel on nappi mitä ihmet siel pitäs tehä et pääsee yli, eka kerta ku en hoksaa
zelda: minish cap apua tarv.
5
406
Vastaukset
- Orre-poikke
No paina sitä nappia, DS:n kosketusnäytöllä, niin sillei se mun mielestä toimii, en enää muista, on niin kauan kun viimeks pelasin...
- Huuhaamaster
Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.
- buumerangi
Huuhaamaster kirjoitti:
Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.
sun pitää ostaa sieltä hyrule villestä bumerangi ja heittää se siihen, noin itse ainakin pääsin sen
- heelp mee
auttakkaa mua!
mää en pääse etteen pääin sielä kyläsä misä on se kauppa ja ne, ku oon saanu siihen miekkaan sen"uuden iskun" tai sen nii mitä sitte? oon käyny sielä misä pittää antaa sille kasville sitä vettä. mutta miten sille vihiriälle kasville? Miten vesitemppeliin pääsee? AUTTAKAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068