zelda: minish cap apua tarv.

tero83*

   he te jotka ootta pelanu minish capin nii jeesakkaas vähä jumitin pahasti siel vuorel(en muista niemeä) ku siel huipul tulee vastaan luolassa silta joka on ns poikki ja toisel puolel on nappi mitä ihmet siel pitäs tehä et pääsee yli, eka kerta ku en hoksaa

5

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orre-poikke

      No paina sitä nappia, DS:n kosketusnäytöllä, niin sillei se mun mielestä toimii, en enää muista, on niin kauan kun viimeks pelasin...

      • Huuhaamaster

        Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.


      • buumerangi
        Huuhaamaster kirjoitti:

        Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.

        sun pitää ostaa sieltä hyrule villestä bumerangi ja heittää se siihen, noin itse ainakin pääsin sen


    • heelp mee

      auttakkaa mua!
      mää en pääse etteen pääin sielä kyläsä misä on se kauppa ja ne, ku oon saanu siihen miekkaan sen"uuden iskun" tai sen nii mitä sitte? oon käyny sielä misä pittää antaa sille kasville sitä vettä. mutta miten sille vihiriälle kasville?

    • Miten vesitemppeliin pääsee? AUTTAKAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe