he te jotka ootta pelanu minish capin nii jeesakkaas vähä jumitin pahasti siel vuorel(en muista niemeä) ku siel huipul tulee vastaan luolassa silta joka on ns poikki ja toisel puolel on nappi mitä ihmet siel pitäs tehä et pääsee yli, eka kerta ku en hoksaa
zelda: minish cap apua tarv.
5
414
Vastaukset
- Orre-poikke
No paina sitä nappia, DS:n kosketusnäytöllä, niin sillei se mun mielestä toimii, en enää muista, on niin kauan kun viimeks pelasin...
- Huuhaamaster
Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.
- buumerangi
Huuhaamaster kirjoitti:
Onko minish cap muka ds:lle? Mun mielestä se on vaan gba:lle.
sun pitää ostaa sieltä hyrule villestä bumerangi ja heittää se siihen, noin itse ainakin pääsin sen
- heelp mee
auttakkaa mua!
mää en pääse etteen pääin sielä kyläsä misä on se kauppa ja ne, ku oon saanu siihen miekkaan sen"uuden iskun" tai sen nii mitä sitte? oon käyny sielä misä pittää antaa sille kasville sitä vettä. mutta miten sille vihiriälle kasville? Miten vesitemppeliin pääsee? AUTTAKAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692362Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2462339- 1201548
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis391384Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821009Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989