Onko muilla kokemuksia.
Juot vaikka joka päivä esim. olutta.
Joku päivä tuleekin krapula kun tuli otettua ehkä se yksi liian myöhään. Kuitenkaan määrä ei ole normaalia niinkääs suurempi vaan olo on heikohko ja suussa maistuu koko päivän asetoonin maku.
Eli onkohan asetoonin muodostumisella jokin syy yhteys moiseen oloon aamulla/päivällä.
Onkohan asiaa tutkittu, sillä olen sen huomannut usean kerran, eikä kysymys ole liian suuresta alkoholin nauttimisesta ?
asetyleenin maku suussa !
4
6617
Vastaukset
- tmsto
sokeritaudissa ilmenee tuota!
- kkk
no ihmekös. itelläni on todettu muutamia vuosia sitten sokeriheittelyt. aikuistyypin II. en käytä edes pillereitä vaan ruokavaliolla ja liikunnalla olen saanut hyvään kuntoon itteni. no toi selittää paljon. Mielenkiintoinen juttu sillä joskus enemmällä juomisella ei tule tämänlaista oloa.
herättää kysymyksen että miten asetoni vaikuttaa ns. krapulaan. esim eilen 6 olutpulloa ja aamulla omituinen ei normaali krapula ja päivällä migreeni.
olen keski-ikäinen mies ja juon kyllä enemmänkin ?
kiitoksia tiedosta, pannaan merkille tulevaisuudessa
- Juoppo hitsari.
Asetyleenia käytän joka työpäivä, mutta en ole sitä maistamaan päässyt, kun se kaasu ei suussa pysy.
Vakavasti ottaen, juopolla diabeetikolla ne veren sokeriarvot menee aivan poskelleen, ja sen ällön maun lisäksi tulee hillitön väsymys, ja vielä hillittömämpi jano, jotka tietysti ovat kankkusen oheistuote, mutta diabeetikolla ovat kai vielä rankemmat?
Taidat kolleega edistää itselläsi kahta sairautta yhtäaikaa.- khjgt
Mulla joskus nenässä tuoksuu asetaldehydi. Olen opiskeluaikoina käyttänyt tuota orgaanisen kemian kurssilla. Pistävä hyvin kemikaalimainen tuoksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169