Kyselisin tuosta mintusta kun löin kaupasta ostamani nipun multaan ja se puskee rönsyjä ihan hyvin, mutta ne vain kiemurtelevat pinnalla eivätkä juurru ja uusia kasveja ei kasva. Voiko juurtumisen saattaa käyntiin itse jotenkin tai nopeuttaa? On niin säälittävän pieni nippu kyseessä että pitäisi saada vähän laajennettua kasvustoa ennen kuin viitsii alkaa käyttää ruoanlaitossa.
Minttu
Minttu-Ville
3
434
Vastaukset
- Minttu-Ville
Viesti otsikossa
- juurtua
joka oksanhangasta. Painele niitä mullan alle.
- Minttu-Ville
juurtua kirjoitti:
joka oksanhangasta. Painele niitä mullan alle.
Tajusin itsekin jälkeen päin upottaa niitä. Nyt kasvaa jo ihan kivaa vauhtia, kun on juuret päässyt multaan siitä ruukkumötikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136