Teuvo Oinas

Masa

Mitä mieltä ootte? ei kauheen tunnettu laulaja, mutta kerran näin esiintymässä ja pidin kyllä lauluista ja esiintymisestä. Tais tulla juhlalevy viimevuonna tai tän vuoden alussa.

19

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUTTA KYLLÄ

      TUO TEUVO OINAS ON AIKA TUNNETTU LAULAJA JA AIKA HYVÄ LAULAJA ONKIN VAIKKA MÄ EN SILTI SITÄ PAHEMMIN KUUNTELE SILLÄ SEN KAPPALEET EI OO MUN MIELEEN.

      • Masa

        Tiedän että kyseessä on tangokuningas, ja sitä kautta tunnettu. Kaveri ei vaan ole enää toiminut enään täysipäiväisenä laulajana vaan tehnyt myös siviilityötä, joten eiköhän se kerro jotain tunnettavuudesta. Eikä niitä hittejäkään hirveesti ole, täten perustelin "tuntemattomuuden" -suurta yleisöä meinasin. Ihminen joka ei kuuntele iskelmää tietää kyllä Katri Helenan, Tapsan, Tapion, Frederikin, mutta harvempi Oinaksen.


      • Nimetön
        Masa kirjoitti:

        Tiedän että kyseessä on tangokuningas, ja sitä kautta tunnettu. Kaveri ei vaan ole enää toiminut enään täysipäiväisenä laulajana vaan tehnyt myös siviilityötä, joten eiköhän se kerro jotain tunnettavuudesta. Eikä niitä hittejäkään hirveesti ole, täten perustelin "tuntemattomuuden" -suurta yleisöä meinasin. Ihminen joka ei kuuntele iskelmää tietää kyllä Katri Helenan, Tapsan, Tapion, Frederikin, mutta harvempi Oinaksen.

        Eihän tänä päivänä tulekaan tunnetuksi muuten kuin esiintymällä iltapäivälehtien lööpeissä ja iskelmäradiossa. Sen tyyppistä musiikkia kun ei mikään isompi radiokanava soita. Hittejä tulee vain niistä kappaleista, mitä joku radiokanava taukoamatta toistaa kulumiseen asti. Tervv. Teuvo-fani.


    • rita

      Tusinakuningas.Ei ole jäänyt muuta tyypistä mieleen kuin tosi ärsyttävä hymy,vilauttelee hampaitaan kuin irvistelisi.

    • Monta kertaa paikalle pakot...

      Naama on ku kirveellä veistetty ja hymy todellakin näyttää irvistelyltä. Laulut on ihan hirveitä, myös ääni. Yritti männävuosina elähdyttää lavaesiintymistää ja alkoi jorata tanssikengät biisinsä tahtiin. Jos olis ollu ase lähellä olisin ampunut itseäni päähän. Niin hävetti miehen puolesta. Motoriikkaa ei siis ole hällä. Pukeutuu kuin tangolaulaja 40 luvulla. Liian isoja takkeja ja kengissä piilokorot kun mies on niin lyhyt. Valaksitu tukka ja solariumrusketus kruunaavat kuvotuksen.

      • surkeimpiakin

        laulajia nähty ja kuultu. Teuvo on ihan jees Suomi-poika ja laulajana sekä ulkonäkönsä ,että käytöksen puolesta yksi tanssilavojen mukavimmista esiintyjistä. Tyhmää arvostella ihmisen ulkonäköä tai muutenkaan sinulle täysin tuntematonta artistia, varsinkaan kun Hän ei ole missään muussa tuonut itseään esille kuin lulajana. Eipä oo lööpit juomisia tai kaahauksia saaneet kirjoittaa, kuten teidän "sankareista".


      • Anonyymi

        Oletkos itse joku missityyppi,kun noin arvostelet? Onko elämän hallinta kenties hukassa?


    • Aika karun näköinen ukko. Se laulaa jotenkin oudosti mun mielestä. Vähän sillee, kuin jotkut vanhat mummot.

      • Terapeutti

        Jos Teuvon ulkomuoto miellyttäisi sinua, hän äänensäkin olisi mielestäsi mitä kauneinta kuultavaa.
        Näin se vaan on.
        Ihminen on omien mielikuviensa vanki.
        Eli näkemyksesi Teuvosta on hyvin, hyvin subjektiivinen, eikä se silloin ole mikään yleinen käsitys eikä totuus.


      • ..........................
        Terapeutti kirjoitti:

        Jos Teuvon ulkomuoto miellyttäisi sinua, hän äänensäkin olisi mielestäsi mitä kauneinta kuultavaa.
        Näin se vaan on.
        Ihminen on omien mielikuviensa vanki.
        Eli näkemyksesi Teuvosta on hyvin, hyvin subjektiivinen, eikä se silloin ole mikään yleinen käsitys eikä totuus.

        Toi on totta mitä kirjoitit.
        Justiinalle on vai Kansa joku tabu.

        Mutta muut eivät osaa laulaa.
        Mut jos taas ilmoitan että kyllä muita kuuntelee kuin T Kansaa niin tiedän että Justiina vetää herneet. Katso vaikka niin kohta se täällä taas....


      • .......................... kirjoitti:

        Toi on totta mitä kirjoitit.
        Justiinalle on vai Kansa joku tabu.

        Mutta muut eivät osaa laulaa.
        Mut jos taas ilmoitan että kyllä muita kuuntelee kuin T Kansaa niin tiedän että Justiina vetää herneet. Katso vaikka niin kohta se täällä taas....

        En pidä Teuvo Oinaksesta ja siihen sun ruikutuksesi ei auta yhtään.


    • Teuvo Oinas on vuoden 1986 tangokuningas.

      • Anonyymi

        Näin on, mutta tangoprinssiksi silloin valittu Rainer Friman oli parempi.
        Hänestä tulikin myöhemmin suositumpi kuin kuninkaaksi valittu Teuvo Oinas...


    • Anonyymi

      Kyllä on ikävä lukea rumia kommentteja. Itse tykkään kovasti. Kuulin kauan sitten Elokuu -albumia, ja ihastuin paljon. Komea miehekäs ääni, ja karismaattinen lavalla. Ei tangokuninkaaksi pääse kuka tahansa, kuulkaas. Mun top 10 laulajia. Kiuruveden keikalle haluan syksyllä.

      • Anonyymi

        Teuvo keikkailee edelleen, vaikkakaan ei enää niin ahkerasti kun ikäkin jo alkaa painaa.


      • Anonyymi

        Aika jäykkä ukkeli on lavalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jäykkä ukkeli on lavalla..

        No, hänelle se laulaminen on tärkeämpää kuin tyhjänpäiväiset manööverit millä tehostaa esiintymistään.


    • Anonyymi

      Huikea laulaja o. Näin on. No makuasioita vai onko? Ei kait sitä turhaan ole valkattu tangokuninkaaksi ja tuolloin tietääkseni valinnan teki oma raati mikä kertoo enemmän ns asiantuntevuudesta kuin kansan maku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe