Siis että se saavuttaa oikeen kokonsa ja näkönsä?!! Kun mua vähät kiinnostaa koira pentuna,mutta kun saan sen pennun,niin toivon että se kasvais mahd. äkkii oikeen kokoiseksi....
Entä milloo voi käydä ihan sika pitkii lenkkei koiran kaa??!! Kuin vanha sen pitää olla?!
Kuin pian sheltti on täysikasvuinen?!
5
3611
Vastaukset
- heluna
"Ku mua vähät kiinnostaa koira pentuna..."
aika outo kommentti....
oletkos nyt ihan varma, että haluat koiran..?
Pidemmät lenkit on ok, kun koiran kasvu on lakannut (n.1v)..pienellä ja kevyellä koiralla kuten shelti hieman aikaisemminkin. - Sheltie
Sheltti on kasvanut täyteen kokoonsa yleensä noin 9kk:n ikäisenä. Uroksilla kasvu saattaa kestää 12kk
- Anonyymi
Sheltit elävät keskimääräisesti noin 12 vuotiaiksi, joten täysikasvuinen koira alkaa olemaan siinä 6 vuoden iässä,. Sen jälkeen alkaa ns. keski-ikäistyminen ja väkisinkin vanheneminen joka kuuluu jokaisen elollisen elonkiertoon. Toivottavasti tästä oli apua, t: Hanu Karpu
- Anonyymi
hankalasta pentuvaiheesta pääsee vuodessa eroon, tai ottamalla aikuisen kodinvaihtaja. Olen aloittajan kanssa samaa pieltä,, vasta yli kaksvuotiaat koirat ovat mukavia
- Anonyymi
Shelttien kasvu voi olla hidasta, riippuu yksilöstä. Jos on dignoosi voi saada kasvuhormoneja vikaan. Näössä jos on vikaa tekee se asiasta mutkikkaamman. Koira on käytettävä koirasilmälääkärillä joka määrää silmälääkkeet näköön. Toivotaan että koirasi kasvaa isoksi ja hyvin näkeväksi.koiraksi. Kannattaa olla tarkkana tuon kasvun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241