Uus LevY!!

joe black

Heti kymmeneltä kävin ostamassa levyn.. ootteko jo ostanu?? Miltä kuulostaa?
Mulla on nyt toinen kerta menossa.. viis ekaa kappaletta kuulosti tosi hyviltä, loput ei ekalla kerralla niin hyviltä. Mutta katotaan nyt joska nekin siitä elävöityisi.
Viimisen kappaleen loppu oli kyllä aika erikoinen.. hui! mitähän siinä mahtaisi olla takaperin soitettuna :/

11

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Onks se levy jo ilmestyn? ihan kauppoihin? ;O eikös sen pitäny olla 26 päivä?

• tiiättekö

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

• lilylazer
        tiiättekö kirjoitti:

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

Vähän kuulin, että kauppalimited tulisi vasta hieman myöhemmin. Itsekin sitä jo ehdin perjantaina vähän etsiskelemään, olisi ollut mukava saada se... Mutta kaipa sitä jaksaa odottaa :)

Juu, ja Warnerilta tilasin internetlimitedin, hieman yllättävää, että se tuli jo torstaina, odotin sen tulevan aikaisintaan ensi tiistaina, kun on tuo Ameriikan julkaisu.... Vaikka en minä valita, kiva, että tuli :'> Hieno se limitedi.

Niin, ja levy itse on todella positiivinen yllätys, olin jo ROTWOABin perusteella valmistautunut johonkin ihan muuhun :E

• lavs

internet editionin ulkomailta mutta ei ole vielä saapunut, eikä kuulunut mitään :F Pelottaa jos se ei tulekaan...

• firefly

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

• -> firefly
        firefly kirjoitti:

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

• ...
        -> firefly kirjoitti:

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

• himfan777
        ... kirjoitti:

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

• ...
        himfan777 kirjoitti:

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

Kaupasta tuskin saa sitä internet olny- limited editionia.

• lilylazer
        himfan777 kirjoitti:

Minä sainkin oman DL-julisteeni jo ennakkokuuntelusta :')

• niko

siinä kappaleen lopussa sanotaan takaperin
      "Where are we going, daddy"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      215
      6490
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      88
      4890
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      114
      4677
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      33
      3165
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      100
      2837
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2255
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1757
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      66
      1729
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1674
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      57