Uus LevY!!

joe black

Heti kymmeneltä kävin ostamassa levyn.. ootteko jo ostanu?? Miltä kuulostaa?
Mulla on nyt toinen kerta menossa.. viis ekaa kappaletta kuulosti tosi hyviltä, loput ei ekalla kerralla niin hyviltä. Mutta katotaan nyt joska nekin siitä elävöityisi.
Viimisen kappaleen loppu oli kyllä aika erikoinen.. hui! mitähän siinä mahtaisi olla takaperin soitettuna :/

11

1211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Onks se levy jo ilmestyn? ihan kauppoihin? ;O eikös sen pitäny olla 26 päivä?

• tiiättekö

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

• lilylazer
        tiiättekö kirjoitti:

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

Vähän kuulin, että kauppalimited tulisi vasta hieman myöhemmin. Itsekin sitä jo ehdin perjantaina vähän etsiskelemään, olisi ollut mukava saada se... Mutta kaipa sitä jaksaa odottaa :)

Juu, ja Warnerilta tilasin internetlimitedin, hieman yllättävää, että se tuli jo torstaina, odotin sen tulevan aikaisintaan ensi tiistaina, kun on tuo Ameriikan julkaisu.... Vaikka en minä valita, kiva, että tuli :'> Hieno se limitedi.

Niin, ja levy itse on todella positiivinen yllätys, olin jo ROTWOABin perusteella valmistautunut johonkin ihan muuhun :E

• lavs

internet editionin ulkomailta mutta ei ole vielä saapunut, eikä kuulunut mitään :F Pelottaa jos se ei tulekaan...

• firefly

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

• -> firefly
        firefly kirjoitti:

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

• ...
        -> firefly kirjoitti:

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

• himfan777
        ... kirjoitti:

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

• ...
        himfan777 kirjoitti:

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

Kaupasta tuskin saa sitä internet olny- limited editionia.

• lilylazer
        himfan777 kirjoitti:

Minä sainkin oman DL-julisteeni jo ennakkokuuntelusta :')

• niko

siinä kappaleen lopussa sanotaan takaperin
      "Where are we going, daddy"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      270
      4683
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2841
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1419
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe