Uus LevY!!

joe black

Heti kymmeneltä kävin ostamassa levyn.. ootteko jo ostanu?? Miltä kuulostaa?
Mulla on nyt toinen kerta menossa.. viis ekaa kappaletta kuulosti tosi hyviltä, loput ei ekalla kerralla niin hyviltä. Mutta katotaan nyt joska nekin siitä elävöityisi.
Viimisen kappaleen loppu oli kyllä aika erikoinen.. hui! mitähän siinä mahtaisi olla takaperin soitettuna :/

11

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Onks se levy jo ilmestyn? ihan kauppoihin? ;O eikös sen pitäny olla 26 päivä?

• tiiättekö

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

• lilylazer
        tiiättekö kirjoitti:

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

Vähän kuulin, että kauppalimited tulisi vasta hieman myöhemmin. Itsekin sitä jo ehdin perjantaina vähän etsiskelemään, olisi ollut mukava saada se... Mutta kaipa sitä jaksaa odottaa :)

Juu, ja Warnerilta tilasin internetlimitedin, hieman yllättävää, että se tuli jo torstaina, odotin sen tulevan aikaisintaan ensi tiistaina, kun on tuo Ameriikan julkaisu.... Vaikka en minä valita, kiva, että tuli :'> Hieno se limitedi.

Niin, ja levy itse on todella positiivinen yllätys, olin jo ROTWOABin perusteella valmistautunut johonkin ihan muuhun :E

• lavs

internet editionin ulkomailta mutta ei ole vielä saapunut, eikä kuulunut mitään :F Pelottaa jos se ei tulekaan...

• firefly

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

• -> firefly
        firefly kirjoitti:

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

• ...
        -> firefly kirjoitti:

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

• himfan777
        ... kirjoitti:

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

• ...
        himfan777 kirjoitti:

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

Kaupasta tuskin saa sitä internet olny- limited editionia.

• lilylazer
        himfan777 kirjoitti:

Minä sainkin oman DL-julisteeni jo ennakkokuuntelusta :')

• niko

siinä kappaleen lopussa sanotaan takaperin
      "Where are we going, daddy"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe