Uus LevY!!

joe black

Heti kymmeneltä kävin ostamassa levyn.. ootteko jo ostanu?? Miltä kuulostaa?
Mulla on nyt toinen kerta menossa.. viis ekaa kappaletta kuulosti tosi hyviltä, loput ei ekalla kerralla niin hyviltä. Mutta katotaan nyt joska nekin siitä elävöityisi.
Viimisen kappaleen loppu oli kyllä aika erikoinen.. hui! mitähän siinä mahtaisi olla takaperin soitettuna :/

11

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Onks se levy jo ilmestyn? ihan kauppoihin? ;O eikös sen pitäny olla 26 päivä?

• tiiättekö

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

• lilylazer
        tiiättekö kirjoitti:

ostin kans sen, mut tuleeko suomeen limited editionia kauppoihin, kaikkial oli vaa normaali versio

Vähän kuulin, että kauppalimited tulisi vasta hieman myöhemmin. Itsekin sitä jo ehdin perjantaina vähän etsiskelemään, olisi ollut mukava saada se... Mutta kaipa sitä jaksaa odottaa :)

Juu, ja Warnerilta tilasin internetlimitedin, hieman yllättävää, että se tuli jo torstaina, odotin sen tulevan aikaisintaan ensi tiistaina, kun on tuo Ameriikan julkaisu.... Vaikka en minä valita, kiva, että tuli :'> Hieno se limitedi.

Niin, ja levy itse on todella positiivinen yllätys, olin jo ROTWOABin perusteella valmistautunut johonkin ihan muuhun :E

• lavs

internet editionin ulkomailta mutta ei ole vielä saapunut, eikä kuulunut mitään :F Pelottaa jos se ei tulekaan...

• firefly

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

• -> firefly
        firefly kirjoitti:

mistä tilasit (warnerilta vai recordstoresta)

omani tilasin warnerilta (heartagram.com/internet) elokuussa, ke sain spostin että olivat postittaneet maanantaina.

hieno boxi tuli postissa jo tänään!!! :)

toiv muutkin boxin tilanneet saavat omansa pian

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

• ...
        -> firefly kirjoitti:

mä tilasin heti internet ed:en ku se tuli heartagramiin, mul ei oo viel tullu, postitti 19 pvä sen.

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

• himfan777
        ... kirjoitti:

Tuli vaan mailia, että lähetys siirtyy viikolla, 3.10 päivää :(

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

• ...
        himfan777 kirjoitti:

Mikset ostanu kaupasta? Olin yks ensimmäisistä ostajista niin sain OIKEIN OIKEIN Ison Dark Light julisteen... Sain viimesen >:)

Kaupasta tuskin saa sitä internet olny- limited editionia.

• lilylazer
        himfan777 kirjoitti:

Minä sainkin oman DL-julisteeni jo ennakkokuuntelusta :')

• niko

siinä kappaleen lopussa sanotaan takaperin
      "Where are we going, daddy"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2376
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe