Hyvä lääkäri

Tytsi

Olisin kysellyt että tiedättekö jotain hyvää ihotautilääkäriä joka olisi hyvä psoriasiksen kanssa Kuopion alueella? Olen juuri muuttanut ja tarttisin täältä sellaisen joka on mukava sekä erikoistunut psorin hoitoon...

6

4193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Kuopiolainen..

      Suosittelisin sinulle Kysin ihotautipolin erikoislääkäriä nimeltä Ilkka Harvima. Hän on todella pätevä ja lisäksi ihan hirmu mukava! Itse olen hänen vastaanotolla käynyt jo monet vuodet,suosittelen!

      • Tytsi

        Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!


      • Kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

        Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

        Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

        Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

        Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)


      • Tytsi
        Kuopiolainen.. kirjoitti:

        Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

        Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

        Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

        että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..


      • kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

        että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

        Enpäs kyllä tiedä ottaako vastaan muualla.. mutta soittelehan sinne polille ja kysy.


    • Anonyymi

      Ilkka harvima om Hyvä tohtori. Mainittakoon että hänellä oli klassikassa 70 luvun lopulla hieno pätkä jossa oli viri pakoputket "dunstall desibell" :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe