Hyvä lääkäri

Tytsi

Olisin kysellyt että tiedättekö jotain hyvää ihotautilääkäriä joka olisi hyvä psoriasiksen kanssa Kuopion alueella? Olen juuri muuttanut ja tarttisin täältä sellaisen joka on mukava sekä erikoistunut psorin hoitoon...

7

9617

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Kuopiolainen..

Suosittelisin sinulle Kysin ihotautipolin erikoislääkäriä nimeltä Ilkka Harvima. Hän on todella pätevä ja lisäksi ihan hirmu mukava! Itse olen hänen vastaanotolla käynyt jo monet vuodet,suosittelen!

• Tytsi

Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

• Kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

• Tytsi
        Kuopiolainen.. kirjoitti:

Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

• kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

Enpäs kyllä tiedä ottaako vastaan muualla.. mutta soittelehan sinne polille ja kysy.

• Anonyymi

Ilkka harvima om Hyvä tohtori. Mainittakoon että hänellä oli klassikassa 70 luvun lopulla hieno pätkä jossa oli viri pakoputket "dunstall desibell" :)

• Anonyymi

Ihotauti lääkäri Ilkka Harvima on paras tällä seudulla. Kävin Varkauden Terveytalossa hänen vastaan otolla. Hyvin tutki kolmisen kuukautta vaivanneen tulehtuneen ihottuman koko vartalossa. Lääkkeet, antibiootti, kortisoni kuuri tabletteina tehosivat viikossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1207
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      284
      1051
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      297
      896
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      879
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      771
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      192
      649
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      575
    8. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      526
    9. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      88
      510
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      59
      477
    Aihe