Olisin kysellyt että tiedättekö jotain hyvää ihotautilääkäriä joka olisi hyvä psoriasiksen kanssa Kuopion alueella? Olen juuri muuttanut ja tarttisin täältä sellaisen joka on mukava sekä erikoistunut psorin hoitoon...
Vastaukset 7
- myös Kuopiolainen..
Suosittelisin sinulle Kysin ihotautipolin erikoislääkäriä nimeltä Ilkka Harvima. Hän on todella pätevä ja lisäksi ihan hirmu mukava! Itse olen hänen vastaanotolla käynyt jo monet vuodet,suosittelen!
- Tytsi
Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!
- Kuopiolainen..
Tytsi kirjoitti:
Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!
Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.
Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)
Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :) - Tytsi
Kuopiolainen.. kirjoitti:
Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.
Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)
Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..
- kuopiolainen..
Tytsi kirjoitti:
että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..
Enpäs kyllä tiedä ottaako vastaan muualla.. mutta soittelehan sinne polille ja kysy.
- Anonyymi
Ilkka harvima om Hyvä tohtori. Mainittakoon että hänellä oli klassikassa 70 luvun lopulla hieno pätkä jossa oli viri pakoputket "dunstall desibell" :)
- Anonyymi
Ihotauti lääkäri Ilkka Harvima on paras tällä seudulla. Kävin Varkauden Terveytalossa hänen vastaan otolla. Hyvin tutki kolmisen kuukautta vaivanneen tulehtuneen ihottuman koko vartalossa. Lääkkeet, antibiootti, kortisoni kuuri tabletteina tehosivat viikossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3391355Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69790Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44699- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425