Hyvä lääkäri

Tytsi

Olisin kysellyt että tiedättekö jotain hyvää ihotautilääkäriä joka olisi hyvä psoriasiksen kanssa Kuopion alueella? Olen juuri muuttanut ja tarttisin täältä sellaisen joka on mukava sekä erikoistunut psorin hoitoon...

7

5083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Kuopiolainen..

Suosittelisin sinulle Kysin ihotautipolin erikoislääkäriä nimeltä Ilkka Harvima. Hän on todella pätevä ja lisäksi ihan hirmu mukava! Itse olen hänen vastaanotolla käynyt jo monet vuodet,suosittelen!

• Tytsi

Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

• Kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

• Tytsi
        Kuopiolainen.. kirjoitti:

Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

• kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

Enpäs kyllä tiedä ottaako vastaan muualla.. mutta soittelehan sinne polille ja kysy.

• Anonyymi

Ilkka harvima om Hyvä tohtori. Mainittakoon että hänellä oli klassikassa 70 luvun lopulla hieno pätkä jossa oli viri pakoputket "dunstall desibell" :)

• Anonyymi

Ihotauti lääkäri Ilkka Harvima on paras tällä seudulla. Kävin Varkauden Terveytalossa hänen vastaan otolla. Hyvin tutki kolmisen kuukautta vaivanneen tulehtuneen ihottuman koko vartalossa. Lääkkeet, antibiootti, kortisoni kuuri tabletteina tehosivat viikossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tappo Kajaanissa

Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      61
      2795
    2. Kuka mielessäsi pyörii?

Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      177
      2648
    3. Nyt kaikki joukolla....

...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2182
    4. Miten paljon

Haluat häntä????
      Ikävä
      91
      1897
    5. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      148
      1640
    6. Oletko jo unohtanut minut mies?

Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      22
      1637
    7. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      270
      1561
    8. Laskutehtävä

Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      98
      1445
    9. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      323
      1363
    10. Kuvittele että olen hän

Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      77
      1256
    Aihe