Hyvä lääkäri

Tytsi

Olisin kysellyt että tiedättekö jotain hyvää ihotautilääkäriä joka olisi hyvä psoriasiksen kanssa Kuopion alueella? Olen juuri muuttanut ja tarttisin täältä sellaisen joka on mukava sekä erikoistunut psorin hoitoon...

7

5306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Kuopiolainen..

Suosittelisin sinulle Kysin ihotautipolin erikoislääkäriä nimeltä Ilkka Harvima. Hän on todella pätevä ja lisäksi ihan hirmu mukava! Itse olen hänen vastaanotolla käynyt jo monet vuodet,suosittelen!

• Tytsi

Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

• Kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

Itse olen aina käynyt ihan yksityisellä ihotautilääkärillä enkä koskaan poliklinikalla. Voiko hänelle vaan varata ajan vai pitääkö sinne poliklinikalle olla joku lääkärin lähete,vai miten se homma toimii? Olisi mukava löytää joku mukava lääkäri-potilas suhde täältä uudestakin kotikaupungista, kun tämä sairaus sellaista todellakin kaipaa! Kiitos vinkistä!

Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

• Tytsi
        Kuopiolainen.. kirjoitti:

Eli sinne Kysin ihopolille pääsee tietääkseni ainoastaan lääkärinlähetteellä jonka saa käymällä omalla terveyskeskuslääkärillä.

Itse menin sinne Ilkka Harviman vastaanotolle lähetteellä ensimmäisen kerran muutamia vuosia sitten kun olin itsekin vasta muuttanut Kuopioon. Sen jälkeen olen päässyt sinne aina vaan soittamalla polille suoraan ja varaamalla ajan.
        Ainiin, siellä muuten on lääkärinä myös Ilkka Harviman veli Rauno, varmasti mukava lääkäri hänkin mutta itse en hänen luona ole koskaan käynyt..mutta siis sama sukunimi molemmilla :)

Suosittelen kyllä todella tätä lääkäriä, et varmasti pety! Huumorintajua ja osaamista ainakin löytyy! :)

että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

• kuopiolainen..
        Tytsi kirjoitti:

että ottaako hän vastaan jossain muualla myös? Jotkus poli-lääkärithän ottaa myös yksityisillä asemilla joinakin päivinä viikossa vastaan potilaita... pitää varmaan soittaa sinne polille suoraan ja kysellä..

Enpäs kyllä tiedä ottaako vastaan muualla.. mutta soittelehan sinne polille ja kysy.

• Anonyymi

Ilkka harvima om Hyvä tohtori. Mainittakoon että hänellä oli klassikassa 70 luvun lopulla hieno pätkä jossa oli viri pakoputket "dunstall desibell" :)

• Anonyymi

Ihotauti lääkäri Ilkka Harvima on paras tällä seudulla. Kävin Varkauden Terveytalossa hänen vastaan otolla. Hyvin tutki kolmisen kuukautta vaivanneen tulehtuneen ihottuman koko vartalossa. Lääkkeet, antibiootti, kortisoni kuuri tabletteina tehosivat viikossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe