Eikö olekin?
Terveisin: Osmo Ryynänen.
Ozzy on pieru
9
3013
Vastaukset
- ozzynisti
Näinkös onkin?..onkos? eikös niin?. t.himoviikuna
- Natsi-Pazzi
On on.
T: Keijo V. - ozzyman
Natsi-Pazzi kirjoitti:
On on.
T: Keijo V.Hassua... luin ameriikasta tilaamastani O:n elämänkerrasta seuraavaa: "...got the fcking tax bill, got fcking mad and bit the fcking head off the fcking flying insect.."
Suuttuiko äijä verolipusta? Aika jännä. Mä luulin että se puri sen lepakon jossain bileissä..
Taitaa olla huijausta koko kirja. Älkää ostako! - JiiPee
ozzyman kirjoitti:
Hassua... luin ameriikasta tilaamastani O:n elämänkerrasta seuraavaa: "...got the fcking tax bill, got fcking mad and bit the fcking head off the fcking flying insect.."
Suuttuiko äijä verolipusta? Aika jännä. Mä luulin että se puri sen lepakon jossain bileissä..
Taitaa olla huijausta koko kirja. Älkää ostako!Keikalla se sen lepakon pään puri.
- Jazzë
JiiPee kirjoitti:
Keikalla se sen lepakon pään puri.
Jos jotain kiinnostaa ja tai jokin epäilee koko tapahtumaa, niin Iowan keikka 20. tammikuuta 1982 oli se legendaarinen Ozzy Show jossa tapahtui että Ozzy haukkasi lepakkoa, luulleen sitä muovileluksi.
- OoPee
Jazzë kirjoitti:
Jos jotain kiinnostaa ja tai jokin epäilee koko tapahtumaa, niin Iowan keikka 20. tammikuuta 1982 oli se legendaarinen Ozzy Show jossa tapahtui että Ozzy haukkasi lepakkoa, luulleen sitä muovileluksi.
ja eikö se saanu siitä salmonellan ja kiidätetty sairaalaan
- Jazzë
OoPee kirjoitti:
ja eikö se saanu siitä salmonellan ja kiidätetty sairaalaan
Kyllä Ozzy oli sairaalaan hakeutunut ja työnnetty äijä täyteen Salmonella- ja ties mitä rokotteita. On Ozzy kertonut että helvetillinen kokoemus.
..ota lepakosta kii ja lähe ozzyn kanssa rokkaamaaan.. T:japanipeelo
- OoPee
No En nyt tiiä maiden on ihän hyvä mutta kyllä
ozzy hakkaa maidenin millon vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019