Auto BMW E39 530 vm 2001.
Tuli lisättyä n1/2 desiä Valvoline synpower power steering fluid merkkistä öljyä ohjaustehostimeen.
Kaverini kuitenkin sanoi, että välttämättä tämä ei ole oikean tyyppistä öljyä mitä pitäisi käyttää. Alkuperäinen öljy on punaista ja tämä lisäämäni oli öljyn väristä.
Tietääkä kukaan onko tuo 1/2 desin lisäys vaarallista servolle? Mikä öljy on vastaavaa mitä BMW itse käyttää?
Ohjaustehostimen öljy
8
1587
Vastaukset
- se on
automaattilaatikko öljyä mitä käytetään, mutta niitäkin on jo nykyään ruskeita. Toki on olemassa ihan hydrauliikkaöljyäkin ja onhan tuo lisäämäsi öljy tarkoitettu juuri tehostimeen
- naapuriautoilija
hmm.. eikös automaattivaihteistoöljy ole vähän pahaa tiivisteille?
Tehostimeen ei pidä laittaa mitään muuta öljyä kuin valmistajan suosittelemaa.
Tehostin on herkkä laite ja pelkkä väärä öljy (viskositeetti) voi vaurioittaa servon!- biili
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia. - biili
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia. - kannattaa
biili kirjoitti:
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia.aina kääntyä eka merkkihuollon puoleen.kysyminen ei maksa mitään!
- BMW Power
biili kirjoitti:
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia.Sinuna varmistaisin asian edes vaikka soittamalla merkkihuoltoon.
Better safe than sorry!
- lukee
Öljysäiliön korkissa lukee öljyn tyyppi ja kehoitetaan VAIN käyttämään ko. öljyä.
Ei kannata muutaman tipan takia käyttää mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683