Auto BMW E39 530 vm 2001.
Tuli lisättyä n1/2 desiä Valvoline synpower power steering fluid merkkistä öljyä ohjaustehostimeen.
Kaverini kuitenkin sanoi, että välttämättä tämä ei ole oikean tyyppistä öljyä mitä pitäisi käyttää. Alkuperäinen öljy on punaista ja tämä lisäämäni oli öljyn väristä.
Tietääkä kukaan onko tuo 1/2 desin lisäys vaarallista servolle? Mikä öljy on vastaavaa mitä BMW itse käyttää?
Ohjaustehostimen öljy
8
1587
Vastaukset
- se on
automaattilaatikko öljyä mitä käytetään, mutta niitäkin on jo nykyään ruskeita. Toki on olemassa ihan hydrauliikkaöljyäkin ja onhan tuo lisäämäsi öljy tarkoitettu juuri tehostimeen
- naapuriautoilija
hmm.. eikös automaattivaihteistoöljy ole vähän pahaa tiivisteille?
Tehostimeen ei pidä laittaa mitään muuta öljyä kuin valmistajan suosittelemaa.
Tehostin on herkkä laite ja pelkkä väärä öljy (viskositeetti) voi vaurioittaa servon!- biili
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia. - biili
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia. - kannattaa
biili kirjoitti:
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia.aina kääntyä eka merkkihuollon puoleen.kysyminen ei maksa mitään!
- BMW Power
biili kirjoitti:
Aion käyttää BMW öljyjä tulevaisuudessa. Tuli vaan tarkistettua öljyt tehostajasta ja kun oli vajaana niin menin jotenkin mielenhäiriössä ostamaan ensimmäisen purkin mikä tunnusti sopivalta öljyltä.
Sen verran vähän lisäsin sitä, että pakko luottaa ettei se aiheuta mitään ongelmia.Sinuna varmistaisin asian edes vaikka soittamalla merkkihuoltoon.
Better safe than sorry!
- lukee
Öljysäiliön korkissa lukee öljyn tyyppi ja kehoitetaan VAIN käyttämään ko. öljyä.
Ei kannata muutaman tipan takia käyttää mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427