Salon ravintolat + -

Veikko Humala

Nyt kun tuo yksi ketju tuolla savuaa oikein liekeissä niin aloitanpa uuden ja pikkasen rauhallisemman..

Tähän ketjuun voipi jokainen ravintelin käyttäjä kirjoittaa baarin nimen ja siitä plussat ja miinukset..

30

14300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

että siellä käy vanhempaa porukkaa
      hyvää tanssi musiikkia
      -osa asiakkaista ihan liian humalassa

• eräs asiakas

erillinen karaoke puoli

• Veikko humala

ystävällinen ja hymyilevä henkilökunta
      portsarit rentoja tyyppejä
      pöytäpelejä esim. trivil pursuit

- joskus liian humalaista kaveria sisällä
      - joskus liian vähän ihmisiä baaritiskin takana

Yleisesti mainio paikka jonne on kiva mennä.

• Kokenutko?

tanssijat, kauniita
      safka, annokset sopivan pieniä, eivät haittaa dokaamista
      hinnat, sopivan kokoisia jotta firman kortin veloitus on ok
      - tarjoilijat, tinkii tippiä koko ajan
      - poke, oma lehmö ojassa

• Veikko Humala:ssa

Suhteellisen edullinen verrattuna Rikalaan
        baarimikot
        poket kohentanu imagoaan alkuajoista

- vessa yleensä ruokottomassa kunnossa
        - Ravintolan puolella laseja rikki lattialla ja
        tahmeeta jne. Ei hyvä.

• ÖRR
        Veikko Humala:ssa kirjoitti:

Suhteellisen edullinen verrattuna Rikalaan
        baarimikot
        poket kohentanu imagoaan alkuajoista

- vessa yleensä ruokottomassa kunnossa
        - Ravintolan puolella laseja rikki lattialla ja
        tahmeeta jne. Ei hyvä.

Rento henkilökunta
        halpa bisse
        usein esiintyjiä
        hyvä musiikki (rock/metal)

-Liian pieni
        -Syrjässä

• turhaa

-ihan liian nuorta porukkaa
      -jotenkin liian "trendikäs" salolaiseen katukuvaan
      -itseään turhaan täynnä olevia henkilökunnassa
      -ossi
      -pikkutytöt eivät edes pysy pystyssä isoilla koroillaan
      -todellisten wannabe tyyppien paikka
      ennen tätä paikkaa ei ollut.

kyllä siis mun mielestä edelleen ihan ykkönen oli ipanema.

• Veikko Humala

aikoinaan uutta
        - se oli aina liian täynnä

Ipanemahan oli suosittu alkuaikoinaan kun Rikala ei tarjonnut mitään. Rikala joutui kuseen ja sen oli pakko uudistua isolla rahalla. Muistan vielä Ipaneman alkuajat kun kävin Riksussa; olin yksin. Tai olihan siellä baarimikko ja pari portsaria! Hitto kun ei tule mieleen pitikö maksaa eteispalvelumaksua silloin :) heh

• Veikko Humala
        Veikko Humala kirjoitti:

aikoinaan uutta
        - se oli aina liian täynnä

Ipanemahan oli suosittu alkuaikoinaan kun Rikala ei tarjonnut mitään. Rikala joutui kuseen ja sen oli pakko uudistua isolla rahalla. Muistan vielä Ipaneman alkuajat kun kävin Riksussa; olin yksin. Tai olihan siellä baarimikko ja pari portsaria! Hitto kun ei tule mieleen pitikö maksaa eteispalvelumaksua silloin :) heh

erilainen meininki

- Liian pieni
        - Portsarit liian jäykkiä joskus
        - Palvelua ei meinaa saada kirveelläkään
        - aina samat naamat

Hauskaa aina silloin tällöin nähdä Pulpukan edessä ns. mainosjono.

• minä vain
        Veikko Humala kirjoitti:

erilainen meininki

- Liian pieni
        - aina samat naamat

pulpukka on kyllä ahtaanpaikan kammoisille ihan täysi helvetti...sama dj soittaa illasta toiseen ja kaikki kuusjoen kuninkaat ja perttelin prinse4ssat on sinne kokoontuneena... verkkarit jalkaan ja reikälippis päähän.. vielä asuun sopisi joku kiva t-paita tekstillä kuten avohoidossa tai muuta vastaavaa.. ja ei kun menoksi... siis todella turha ja aikansa kauan sitten elänyt paikka.

• minä vain
        Veikko Humala kirjoitti:

erilainen meininki

- Liian pieni
        - aina samat naamat

niin ja sitten tietysti on joki jossa jo kuuluisuuksiin asti tulleet karaoke veivarit vetää samoja biisejä ja noin niinkuin lievästi sanottuna nuotin vierestä....muutamaa poikkeusta tietenkin lukuun ottamatta.. tämä paikkahan on ihan susi.. parasta tai huonointa miten sen nyt ottaa on jonkun älyväläyksen suunnittelemat kierreportaat ylös vessaan.... parin drinksun jälkeen on saavutus päästä vessaan, jos nyt yleensäkkin sinne asti ehtii...olenko kenties negatiivinen??? pääset tän baarin kanttis joukkoon jos omaat kamalan lauluäänen ja kulahtaneen villapaidan!

• minä vain
        minä vain kirjoitti:

niin ja sitten tietysti on joki jossa jo kuuluisuuksiin asti tulleet karaoke veivarit vetää samoja biisejä ja noin niinkuin lievästi sanottuna nuotin vierestä....muutamaa poikkeusta tietenkin lukuun ottamatta.. tämä paikkahan on ihan susi.. parasta tai huonointa miten sen nyt ottaa on jonkun älyväläyksen suunnittelemat kierreportaat ylös vessaan.... parin drinksun jälkeen on saavutus päästä vessaan, jos nyt yleensäkkin sinne asti ehtii...olenko kenties negatiivinen??? pääset tän baarin kanttis joukkoon jos omaat kamalan lauluäänen ja kulahtaneen villapaidan!

niin ja unohtamatta tietenkään baaria z.. vielä aikoinaan mukavan erinlaista ja mukaansa tempaavaa touhua, mutta rajansa kaikella... jotenkin kuivunut on tämä paikka, kuten työntekijätkin..anteeksi vain mutta ei väkisin yrittämällä synny juuri mitään...
        en haluaisi ostaa paukkuja henkilöltä joka panisi rusakkoakin jos vain ikänsä puolesta sen vielä kiinni saisi......:)

• niin ja minä
        minä vain kirjoitti:

niin ja unohtamatta tietenkään baaria z.. vielä aikoinaan mukavan erinlaista ja mukaansa tempaavaa touhua, mutta rajansa kaikella... jotenkin kuivunut on tämä paikka, kuten työntekijätkin..anteeksi vain mutta ei väkisin yrittämällä synny juuri mitään...
        en haluaisi ostaa paukkuja henkilöltä joka panisi rusakkoakin jos vain ikänsä puolesta sen vielä kiinni saisi......:)

Mitä vittua jonkun baarimikon paneminen vaikuttaa ostamisiisi.
        Taidat vaan olla kateellinen kun et itse saa keneltäkään, kun olet niin vitun ruma, lihava ja finninen.
        Runkkaa itsesi hengiltä, jauhopää

• Kepakko
        niin ja minä kirjoitti:

Mitä vittua jonkun baarimikon paneminen vaikuttaa ostamisiisi.
        Taidat vaan olla kateellinen kun et itse saa keneltäkään, kun olet niin vitun ruma, lihava ja finninen.
        Runkkaa itsesi hengiltä, jauhopää

ja ota sementtiuimarengas mukaan!

Taidat itse olla himpun puutteessa kun tarvii toisia arvostella voin, vai oletko kenties itse TIMSUtheGOD jolla meni herne nekkuun?

En minäkään tykkkäile Zetasta enää.Vitsit on kuluneita ja paikka täysin sisäpiiriVIPjengin kansoittamaa.

• sisäfilee
        Kepakko kirjoitti:

ja ota sementtiuimarengas mukaan!

Taidat itse olla himpun puutteessa kun tarvii toisia arvostella voin, vai oletko kenties itse TIMSUtheGOD jolla meni herne nekkuun?

En minäkään tykkkäile Zetasta enää.Vitsit on kuluneita ja paikka täysin sisäpiiriVIPjengin kansoittamaa.

Jess. Pysykin poissa Zetasta ja mene vaikka Jokeen. Molemmissa paikoissa taso nousee!!!!!
        Vituttaako kun toiset on VIP ja sinä saatanan talipää olet PA

• ON? Zeta sinulla?
        sisäfilee kirjoitti:

Jess. Pysykin poissa Zetasta ja mene vaikka Jokeen. Molemmissa paikoissa taso nousee!!!!!
        Vituttaako kun toiset on VIP ja sinä saatanan talipää olet PA

On se vaan kummallista,
        kun Zetasta kirjoitetaan,
        niin heti on vastaukset **** luokkaa.
        Olisikohan Zetalaisten syytä katsoa peiliin
        ja jättää kirjoitukset täällä keskustelupalstalla
        noteeraamatta!!
        Olen huomannut jo Z-baarin alkutaipaleelta saakka,
        että he ovat itse ensinnäkin mainostaneet täällä itseään
        ja sen jälkeen,kun on liuku alaspäin niin
        alkaakin jutut olemaan niitä **************
        joihin ei normaalin asiakkaan kannalta ajatellen
        kannattaisi ottaa kantaa ollenkaan.
        Joten sanoisinkin Zetan omistajille/kuin myös työntekijöille,
        että pitäkää t******* suunne kiini ja palvelkaa asiakkaitanne niinkuin asikaspalvelussa KUULUUKIN.
        Olettekohan edes huomanneet,
        että täältä tallaisilta palstoilta puuttuu vastaukset "murinoihin"kaikilta FIKSUILTA ravintola-alan yrittäjiltä/työntekijöiltä.
        Antakaamme kaikkien kukkien kukkia,
        on vanha sanonta joka pitää edelleenkin paikkansa.
        Koska meitä on niin moneen "junaan"menijöitä.
        Olkaa hyvillänne niistä asiakkaista joita saatte sillä kilpailu JUURI heistä on todella kovaa,
        varsinkin täällä pikku kaupungissa nimetään SALO.
        Ja ollaanpa vielä ylpeitä,että ollaan Salolaisia.
        Olen muualta Saloon muuttanut 20 vuotta sitten ja tunnen olevani YLPEÄ SALOLAINEN kuitenkin.

• Veikko Humala
        ON? Zeta sinulla? kirjoitti:

On se vaan kummallista,
        kun Zetasta kirjoitetaan,
        niin heti on vastaukset **** luokkaa.
        Olisikohan Zetalaisten syytä katsoa peiliin
        ja jättää kirjoitukset täällä keskustelupalstalla
        noteeraamatta!!
        Olen huomannut jo Z-baarin alkutaipaleelta saakka,
        että he ovat itse ensinnäkin mainostaneet täällä itseään
        ja sen jälkeen,kun on liuku alaspäin niin
        alkaakin jutut olemaan niitä **************
        joihin ei normaalin asiakkaan kannalta ajatellen
        kannattaisi ottaa kantaa ollenkaan.
        Joten sanoisinkin Zetan omistajille/kuin myös työntekijöille,
        että pitäkää t******* suunne kiini ja palvelkaa asiakkaitanne niinkuin asikaspalvelussa KUULUUKIN.
        Olettekohan edes huomanneet,
        että täältä tallaisilta palstoilta puuttuu vastaukset "murinoihin"kaikilta FIKSUILTA ravintola-alan yrittäjiltä/työntekijöiltä.
        Antakaamme kaikkien kukkien kukkia,
        on vanha sanonta joka pitää edelleenkin paikkansa.
        Koska meitä on niin moneen "junaan"menijöitä.
        Olkaa hyvillänne niistä asiakkaista joita saatte sillä kilpailu JUURI heistä on todella kovaa,
        varsinkin täällä pikku kaupungissa nimetään SALO.
        Ja ollaanpa vielä ylpeitä,että ollaan Salolaisia.
        Olen muualta Saloon muuttanut 20 vuotta sitten ja tunnen olevani YLPEÄ SALOLAINEN kuitenkin.

ruletti pelikone
        ok henkilökunta
        jos paikka täys poket eivät ota uusia asiakkaita sisään!! Täys kymppi tästä!

- älytön karaoke rääkyminen. Otettais laulamaan sellaset jotka oikeesti osaa laullaa edes pikkasen
        - liian pieni ollakseen viihtyisä

• Veikko Humala
        Veikko Humala kirjoitti:

ruletti pelikone
        ok henkilökunta
        jos paikka täys poket eivät ota uusia asiakkaita sisään!! Täys kymppi tästä!

- älytön karaoke rääkyminen. Otettais laulamaan sellaset jotka oikeesti osaa laullaa edes pikkasen
        - liian pieni ollakseen viihtyisä

hyvä henkilökunta
        jotenkin hyvä meininki
        portsarit asiallisia

- vessa vain yläkerrassa
        - jostain ihme pelistä tulee hirveä möykkä
        - biljardi 1€/peli

Yläkerran ns. disco systeemistä en oikein osaa sanoa mitään. Olen sanaton.
        Hyvä paikka käydä ottamassa muutama kymmenen olutta ja sitten jatkaa matkaa.

• ihan samaa
        Veikko Humala kirjoitti:

hyvä henkilökunta
        jotenkin hyvä meininki
        portsarit asiallisia

- vessa vain yläkerrassa
        - jostain ihme pelistä tulee hirveä möykkä
        - biljardi 1€/peli

Yläkerran ns. disco systeemistä en oikein osaa sanoa mitään. Olen sanaton.
        Hyvä paikka käydä ottamassa muutama kymmenen olutta ja sitten jatkaa matkaa.

pliiiisss.. olkaa kotona ja kattokaa bumtsibumia jos noin kovin joidenkin touhut vituttaa....

• oujeetskis
        ihan samaa kirjoitti:

pliiiisss.. olkaa kotona ja kattokaa bumtsibumia jos noin kovin joidenkin touhut vituttaa....

johan se vanha sananlaskukin sanoo että...se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa...päätelläämpä siitä jotain?

• TWilhonen
        oujeetskis kirjoitti:

johan se vanha sananlaskukin sanoo että...se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa...päätelläämpä siitä jotain?

Kerrankin on hauska kankkunen, naureskelen tässä yksinäni purkauksianne. Minä ajattelin vähän boikotoida Z:taa syistä tai toisista, mutta eilisen ahdistuksen takia emme tunkeneet Mollyyn, eikä lähellä oikein ollut muutakaan. (Mä oon-Laiska,laiska!)
        Relassa sitten oltiin, ohan se pop jos on tarpeeksi humalassa. Mutta kyllä meinasin oksentaa kun ne leveäpeppuiset misukat tanssivat pöydillä kuin seipäät itsekin.
        Mut ei saa Salosta enää huumeita. En tule takaisin.
        Have fun,
        -D-

• mä fiksaan

Mitä vikaa Ossissa on? :)

• !!!!!
        minä vain kirjoitti:

joki baaris on muuten sen takia kierreportaat ku se sattuu muuten olemaan entinen pankki jos et satu tietää... ja olex kenties huomannu et siel on hissi millä pääsee ylös kuselle...vai oletko ollu niin kännis et on jääny HUOMAAMATTA???? henkilökunta on aivan mahtava ja palvelu alttiinpaa ku mones muussa ravintolas... ihmettelen kyl jos sua ei miellytä paikka...

• beibe
        mä fiksaan kirjoitti:

Mitä vikaa Ossissa on? :)

ossissa ei mitään vikaa, vaan erittäin mukava ihminen kaikki ei välttämättä ymmärrä sitä.. mut tosi mukava ja sulone ihmine.. ette vaa tunne sitä

• Asiakas

SEMENTTIIN !!!

Jos olisit A siakas jota kannattaisi palvella .
      B orsas joka osaisi ottaa kantaa nimellään .
      C iakas joka osais käyttäytyä .

Vois silloin käydä asiallista keskustelua.

Nyt olet vain IDIOOTTI joka ei tiedä ravintola elämästä /työstä yhtään mitään !!!
      Käyt ilmeisesti kerran vuodessa ulkona hajalan perämetsästä !!
      Olet siis amatööri isolla A aalla ..

• AASIakas

Kolme vuotta ravintolaelämää riitti ainakin minulle, siis sillä tiskin väärällä puolella asiakkaan näkökulmasta.

Eli ainakin voisin laskea tietäväni mitä puhun jos sanon Z:n asiakaspalvelun taso on kyllä laskenut huimasti alkuajoista. Pitäis hiukan laskeutua takaisin maanpinnalle pikkuhiljaa.

• Tsalo
        AASIakas kirjoitti:

Kolme vuotta ravintolaelämää riitti ainakin minulle, siis sillä tiskin väärällä puolella asiakkaan näkökulmasta.

Eli ainakin voisin laskea tietäväni mitä puhun jos sanon Z:n asiakaspalvelun taso on kyllä laskenut huimasti alkuajoista. Pitäis hiukan laskeutua takaisin maanpinnalle pikkuhiljaa.

Z-Bar :

henkilökunta mukavaa
        ruletti
        lämmin tunnelma, ehkä vähän inside paikka
        ¨
        - henkilökunta ammattitaidotonta, tai vain laiskaa ei siellä ole kuin yksi hyvä baari mikko ketä tekee töitä. Ja lopettakaa tiskin takana polttaminen.´

• justiinsa

ossi
      jari
      muu mukava henklökunta
      hyvä musiikki
      hyvä ilmapiiri

-kallista
      -aika hiljasta joskus

• kärsä

Molly ainoa salon hyvä baari.Rikalakin voisi olla ok jos se ei olisi joka kerta nii helvetin täynnä. Pulpukka-Z-Joki-Wanha Mestari on täynnä pubiruusuja ja kumisaapas tyyppejä, ennenkaikkea helvetin rumia ihmisia,mutta sehän on vain hienoa että ne ei tuu ihmisten ilmoille ja pysyy noissa räkälöissä. Ja varmaa joku helvetin ruudinkeksiä heittää kommentiksi tähän että "painu sinne relaan teini"tai "vitun pintaliitäjä hienostelija". Joten älkää vaivautuko,koska relakin on aivan vitusta.

• ???

Onko Salossa avattu jonkilainen erotiikka ravintola??kertosko joku siitä,missä,mimmonen paikka yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe