Vaimo vieraisiin

Kiihottunut

Saattelin juuri vaimon pitkästä aikaa panoreissulle. Hän menee käymään vieraassa kaupungissa tarkoituksenaan nautiskella oikein kunnolla kahden vuorokauden aikana. Minä saan haaveilla tapahtumista, ja vetää keskikokoista kaluani käteen vähän väliä...

Joskus aamuyöstä saan sitten tekstarin, jossa hän kertoo, mitä on tullut puuhailtua ja millaisten miesten kanssa - ja liemeni lentävät lakanoille melkein käsin koskematta. Olen oppinut aikoinani odottamaan noita viestejä muna kovana, sen verran kiihottavia ovat.

Viimeksi hän löysi vain yhden miehen, mutta sellaisen, joka jaksoi painaa erittäin paksulla munalla läpi koko yön, ja vaimoni oli melkein pyörtynyt orgasmiensa pituuteen ja rajuuteen. Tuota miestä hän sitten jäikin naimaan pari päivää aiottua pitempään, ja piti minua jatkuvassa kiihotuksessa tekstailemalla siitä, mitä mies hänelle oli juuri tekemässä. Paras viesti masokistiselle mielelleni taisi olla seuraava: "ISO kyrpä takaapäin toista päivää, 10iä orkkuja. Ihanaa. Olen IHAN täynnä. Paras panija ikinä." Kotiinpaluun jälkeen sain kuulla tarkemmin tapahtumista naidessani häntä. Vaimoni hehkutti nautintojaan, ja antoi minun nauttia melkein umpeen turvonneen vittunsa pehmeydestä.

Joku voisi pitää harrastustamme sairaana, mutta homma on ollut sovittu alusta lähtien. Pidämme molemmat seksistä, ja harrastamme sitä innokkaasti, mutta vaimoni sattuu olemaan se, jonka mielestä koolla ja kestolla on väliä, ja haluaa aina välillä saada joko isoa tai sitten montaa peräkkäin - ja minä rakastan kaikkea, mitkä tekee hänet onnelliseksi. Olen ollut vain iloinen siitä lähtien, kun hän melkein 20 vuotta sitten kertoi rakastavansa minua, mutta etten pystyisi tarjoamaan hänelle riittävää tyydytystä seksuaalisesti, joten miten olisi, jos :-)

2

20926

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisuri

Heh heh, onpas munaton mies.

Antaa vaimonsa nussia miesten kanssa kun itsestä ei ole siihen, laukeaa jo ajatuksesta! Ei ihme että eukko haluaa muita miehiä, ja kun ukko on tuollainen nyssy niin tottakait eukko dominoi ja nussii kaikkien kanssa niinkuin kunnon lumppu tekeekin. Ja onneton ukko vain nyyhkii kotona ja unelmoi vaimosta joka rakastaisi häntä ja haluaisi hänen pientä hetilaukeavaa kikuliaan.

Heh heh, mikä nahjus...

• tää nyt

oo ihan provo....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      907
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      117
      588
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      493
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe