Vaimo vieraisiin

Kiihottunut

Saattelin juuri vaimon pitkästä aikaa panoreissulle. Hän menee käymään vieraassa kaupungissa tarkoituksenaan nautiskella oikein kunnolla kahden vuorokauden aikana. Minä saan haaveilla tapahtumista, ja vetää keskikokoista kaluani käteen vähän väliä...

Joskus aamuyöstä saan sitten tekstarin, jossa hän kertoo, mitä on tullut puuhailtua ja millaisten miesten kanssa - ja liemeni lentävät lakanoille melkein käsin koskematta. Olen oppinut aikoinani odottamaan noita viestejä muna kovana, sen verran kiihottavia ovat.

Viimeksi hän löysi vain yhden miehen, mutta sellaisen, joka jaksoi painaa erittäin paksulla munalla läpi koko yön, ja vaimoni oli melkein pyörtynyt orgasmiensa pituuteen ja rajuuteen. Tuota miestä hän sitten jäikin naimaan pari päivää aiottua pitempään, ja piti minua jatkuvassa kiihotuksessa tekstailemalla siitä, mitä mies hänelle oli juuri tekemässä. Paras viesti masokistiselle mielelleni taisi olla seuraava: "ISO kyrpä takaapäin toista päivää, 10iä orkkuja. Ihanaa. Olen IHAN täynnä. Paras panija ikinä." Kotiinpaluun jälkeen sain kuulla tarkemmin tapahtumista naidessani häntä. Vaimoni hehkutti nautintojaan, ja antoi minun nauttia melkein umpeen turvonneen vittunsa pehmeydestä.

Joku voisi pitää harrastustamme sairaana, mutta homma on ollut sovittu alusta lähtien. Pidämme molemmat seksistä, ja harrastamme sitä innokkaasti, mutta vaimoni sattuu olemaan se, jonka mielestä koolla ja kestolla on väliä, ja haluaa aina välillä saada joko isoa tai sitten montaa peräkkäin - ja minä rakastan kaikkea, mitkä tekee hänet onnelliseksi. Olen ollut vain iloinen siitä lähtien, kun hän melkein 20 vuotta sitten kertoi rakastavansa minua, mutta etten pystyisi tarjoamaan hänelle riittävää tyydytystä seksuaalisesti, joten miten olisi, jos :-)

2

19996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisuri

      Heh heh, onpas munaton mies.

      Antaa vaimonsa nussia miesten kanssa kun itsestä ei ole siihen, laukeaa jo ajatuksesta! Ei ihme että eukko haluaa muita miehiä, ja kun ukko on tuollainen nyssy niin tottakait eukko dominoi ja nussii kaikkien kanssa niinkuin kunnon lumppu tekeekin. Ja onneton ukko vain nyyhkii kotona ja unelmoi vaimosta joka rakastaisi häntä ja haluaisi hänen pientä hetilaukeavaa kikuliaan.

      Heh heh, mikä nahjus...

      • tää nyt

        oo ihan provo....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe