heips

täälläkin

yksi DM fani =) kiva saada tälläinen keskustelusivu, tosin käyttäjiä aikas vähän- toistaiseksi.

kertokaa vaikka alkuun, mikä oli ensimmäinen biisi, jonka kuulitte bändiltä? mulla oli It´s no good...ja aivan..mä rakastuin!! olen "vasta vähän aikaa kuunnellut", vanha bändihän toi on..mutta monta cdtä jo löytyy :D

12

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DMgirl

      Ensimmäisen kerran näin ja kuulin DM:n esiintyvät telkkarin musaohjelmassa(joku livejuttu)"Blasphemous Rumours"n ja se meni aivan välittömästi tajuntaan! Heti paikalta ottamaan selvää bändistä. Tuli ostettua silloin monet Saksalaiset "Bravo"-lehdet, joissa usein oli juttua Depeche Modesta. Silloin olin vasta vähän yli kymmenen.. Muut kuuntelivat Dingoa - minä tykkäsin myös U2:sta. Silloin katsottiin musiikkimakuani hieman kieroon, heh.

      • hmmmm

        Eiköhän se mahtanu olla Just can't get enough..silloin kakarana .kaikki levyt on vinyylinä tallessa ja osa jo cd:näki.Näin vuosikymmenten jälkeen kuulostaa edelleen hyvältä.Uudempi matsku tosin on jääny vähän vähemmälle kuuntelulle.


      • patu
        hmmmm kirjoitti:

        Eiköhän se mahtanu olla Just can't get enough..silloin kakarana .kaikki levyt on vinyylinä tallessa ja osa jo cd:näki.Näin vuosikymmenten jälkeen kuulostaa edelleen hyvältä.Uudempi matsku tosin on jääny vähän vähemmälle kuuntelulle.

        Luokkakaverilta sain lainaksi Construction Time Again levyn ja olin myytyä poikaa, siitä keräilin kaikki sinkut, MAXIt, LPt ja bootlegit sekä haastattelu levyjä, ne olis muuten osa myytävänä jos jotakuta kiinnostaa, hinta on kova mutta niin on materiaalikin!

        Kaikki keikat on tullut käytyä kattomassa mitä skandinaviassa on esitetty jo singles tourilta asti.

        Uus materiaali purasee näin vanhemmalle ihan samallalailla kuin kunnon synajytke silloin kasarivuosina.

        Nythän on netti väärällään mp3bootlegeja joita koitan ettiä parhaani mukaan minkä koneesta saan irti, joita kone onkin tupaten täynnä,

        Preciousistakin jo komeita versioita niin tanssi kuin syna remixeinä saatavilla jo kuukausi takaperin.


    • ViBES

      Mun eka biisi oli Enjoy The Silence joskus kymmenisen vuotta sitten. Vaikka olin sillon vielä ihan junnu niin se iski kyllä tosi kovaa ja samat fiilikset siitä tulee vieläkin vaikka sen on kuullu varmasti tuhansia kertoja:) Aivan mahtava bändi!

    • Behind the wheel

      Kuulin kyseisen kappaleen isosiskon kasetilta lähes parikymmentä vuotta sitten, ja se oli menoa... Kaikki levyt löytyy ja tietysti 101 keikka-dvd :-)
      Toinen Suomen konsertti jäi väliin, tähän seuraavaan sitten vaikka pää kainalossa!!!

    • Julian

      Eka levy oli "A Broken Frame" joka tarttu mukaan anttilasta kymmenisen vuotta sit. Aluksi olin jotenkin pettynyt bändiin, mutta sit tuli hankittua muutakin matskua ja rakastuin. "The Sun & The Rainfall" iski tosin heti tolta lätyltä.

    • ...

      Just Can't Get Enough, sillä ostin 80-luvun alussa sellaisen Summer Hits -tuplavinyylin, jolla oli tämä Moden biisi. En kiinnittänyt silloin erityisempää huomiota. Vähän myöhemmin People Are People ja Shake The Disease jäivät mieleen diskosta, vaikka "mikä toi bändi on" jäi edelleen hämäräksi. Vasta In Your Room paljon myöhemmin oli todellinen fanielämys, siitä se alkoi.

      • d.a.v.e

        olen sinun kanssa ehdottomasti saamaa mieltä mul ensimmäiset dm tutustumiset oli jo 1981 kun ensimmäisen kerran kuuulin no disco se vei mut olen vanhan dm kannattaja ehdottomasti uus vähä menee mult yli ehkä alan lähtö kuitenkin vaikutti niin paljon mut kaikki dm kuitenkin kuultavii


      • SisterOfNight

        ja vaihtaa pisteet veke. Hei, olen SisterOfNight ja olen modeholisti.


    • Chardou

      Kuulin ensimmäisen biisin I want you now, tiesin siitä jo pienenä, muttei se minua mitenkää innostanut...enkä oikeastaan osannut yhdistää sitä tähän bändiin...ihastuin DM:n kun näin musavideon Behind the Wheel..:) ite olen kuunellu niitä vasta vuoden, mutta suurin osa levyista löytyy ja konsertit DVD:nä :)

    • Annika

      Personal Jesus oli eka biisi jonka kuulin, nauhoitin videon VHS:lle. Muutamia biisejä kuuntelin silloin, mutta varsinainen herätys tapahtui vuonna 1997.

    • ..........

      Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli It`s No Good.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe