KISS asiaa!!

heii

tietääkö kukaan keikkaileeko kiss enää vai onko ne lopettanu?!

33

4192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deuce

      Onhan sentään joku muukin joka ymmärtää musiikin päälle..En valitettavasti osaa vastata sun kysymykseen mutta tsekkaa kissonline.com..Itsekin odottelen jos edes Eurooppaan tulisi..Kerran vielä.

    • Kakkaa

      Kakinta. Eli paskia. Sitä on Kiss.

      • Japa 68

        Kiss on rautaa!! Mielipiteensä kullakin mutta olipa vaikea arvata että siellä taas joku 15-vee finninaama arvostelee bändiä josta ei juuri mitään edes tiedä! Suosittelisin kuuntelemaan sitä isin ostamaa Rasmuksen levyä jonka materiaalia voit jopa arvostellakin


      • Kakkaa
        Japa 68 kirjoitti:

        Kiss on rautaa!! Mielipiteensä kullakin mutta olipa vaikea arvata että siellä taas joku 15-vee finninaama arvostelee bändiä josta ei juuri mitään edes tiedä! Suosittelisin kuuntelemaan sitä isin ostamaa Rasmuksen levyä jonka materiaalia voit jopa arvostellakin

        Meikäläinen on toistakymmentä vuotta kuunnellut rock musaa. Jos minun mielestäni Kiss on munatonta tukkahumppaa eli höyläämätöntä paskia, ei se tee minusta 15 kesäistä. Popinpauketta koko bändi.

        Ja toisekseen, mitä vittua Kiss keskustelu tekee Iron Maiden keskustelualueella?


      • vittu kerro homo
        Kakkaa kirjoitti:

        Meikäläinen on toistakymmentä vuotta kuunnellut rock musaa. Jos minun mielestäni Kiss on munatonta tukkahumppaa eli höyläämätöntä paskia, ei se tee minusta 15 kesäistä. Popinpauketta koko bändi.

        Ja toisekseen, mitä vittua Kiss keskustelu tekee Iron Maiden keskustelualueella?

        nii?? lue


      • Rautaneitonen
        vittu kerro homo kirjoitti:

        nii?? lue

        Kun selaat Musiikki osioita, mistä voit valita joko bändit, osta ja myy, artistit, demo, disco jne. Sinne vaan omaan genreen kuuluvaan osioon.


      • Kakkaa
        vittu kerro homo kirjoitti:

        nii?? lue

        Sama se minulle on mihin tämän humppabändinne paskakeskustelun tungette, mutta jos tulen tänne katsomaan keskustelua Maidenista, en todellakaan halua nähdä mitään väsyneen Kiss fanin itkua täällä.


      • Tänne
        vittu kerro homo kirjoitti:

        nii?? lue

        Pritnie spiörs keskustelu osioon. Molemmat jenkki poppia:)))))


      • truupperi
        Tänne kirjoitti:

        Pritnie spiörs keskustelu osioon. Molemmat jenkki poppia:)))))

        kissi tykitti heviä jo silloin ku dikinsoni pyöri vaipat paskassa lastenrattaissa,hahhaaa.


      • lasket
        truupperi kirjoitti:

        kissi tykitti heviä jo silloin ku dikinsoni pyöri vaipat paskassa lastenrattaissa,hahhaaa.

        leikkiä:) kiss ei oo tainnu paljoo heviä tykittäny. Mut ihan jees rokkia semmosto kevyttä, niinku poppia. Ei ehkä vertailu kelpoista maidenin kans. Niin ja eikös se niitten rumpali (criss) pyöri vaipoissa ihan paraikaa.


      • Hääh
        lasket kirjoitti:

        leikkiä:) kiss ei oo tainnu paljoo heviä tykittäny. Mut ihan jees rokkia semmosto kevyttä, niinku poppia. Ei ehkä vertailu kelpoista maidenin kans. Niin ja eikös se niitten rumpali (criss) pyöri vaipoissa ihan paraikaa.

        Ai mix Criss on vaipoissa, huonossa hapessa vai?


      • Tommy T
        Kakkaa kirjoitti:

        Sama se minulle on mihin tämän humppabändinne paskakeskustelun tungette, mutta jos tulen tänne katsomaan keskustelua Maidenista, en todellakaan halua nähdä mitään väsyneen Kiss fanin itkua täällä.

        Maiden on hyvä bändi, kiss on hyvä, vaikea verrata toisiinsa..Kummankin livenä nähneenä olen sitä mieltä että Kissin lavashow on huomattavasti parempi..Siihen se tietenkin alusta lähtin on perustunutkin, Maiden taas tykittää kovemmin....Että näin.


      • Joni..
        truupperi kirjoitti:

        kissi tykitti heviä jo silloin ku dikinsoni pyöri vaipat paskassa lastenrattaissa,hahhaaa.

        Voi että on tainnu vähä tyyppii viiä ku on kirjottanu Tollasesta Kissasta..oho kissistä tänne palstalle totuushan on että olen nähnyt Maidenin ja Kissin molemmat livenä ja voin sanoa että maiden oli paljon kovempi...että ei piä tänne tulla tollasta paskaa puhumaan.


      • Tweedripper
        lasket kirjoitti:

        leikkiä:) kiss ei oo tainnu paljoo heviä tykittäny. Mut ihan jees rokkia semmosto kevyttä, niinku poppia. Ei ehkä vertailu kelpoista maidenin kans. Niin ja eikös se niitten rumpali (criss) pyöri vaipoissa ihan paraikaa.

        Oletko kuunnellut KISSin Creatures Of The Night-, Animalize- ja Revenge-levyjä? En kyllä ihan heti kuvailisi popiksi. Ja kyllä, KISS on vertailukelpoinen Maidenin kanssa, molemmat on kovia _\,,/


      • petteri kissa
        lasket kirjoitti:

        leikkiä:) kiss ei oo tainnu paljoo heviä tykittäny. Mut ihan jees rokkia semmosto kevyttä, niinku poppia. Ei ehkä vertailu kelpoista maidenin kans. Niin ja eikös se niitten rumpali (criss) pyöri vaipoissa ihan paraikaa.

        Hei kerro tosta Crissin vaippajutusta lisää, kiinnostaa ihan sikana! Kissin eka on klassikkolevy, samaa tasoa kuin maidenin 3 ekaa.Julkaistu 1974, jolloin Iron Maiden kierteli pizzerioitten nurkkia.Vai oliko vielä edes Maiden nimi käytössä, en muista.


      • Farrelll
        Tweedripper kirjoitti:

        Oletko kuunnellut KISSin Creatures Of The Night-, Animalize- ja Revenge-levyjä? En kyllä ihan heti kuvailisi popiksi. Ja kyllä, KISS on vertailukelpoinen Maidenin kanssa, molemmat on kovia _\,,/

        Kun Maiden veti keikkaa Riossa, niin Kiss soitti jonkun tuppukylän siwan nurkalla puliukoille...hahahahahahaa


      • mä oon päällikkö
        Farrelll kirjoitti:

        Kun Maiden veti keikkaa Riossa, niin Kiss soitti jonkun tuppukylän siwan nurkalla puliukoille...hahahahahahaa

        Tiesitkö että 80-luvun alkupuolella maidenin pojut nöyristelivät kiltisti KISSin lämppärinä. KISS ei ole koskaan alentunut Maidenin lämppääjäksi.


      • Mutta
        mä oon päällikkö kirjoitti:

        Tiesitkö että 80-luvun alkupuolella maidenin pojut nöyristelivät kiltisti KISSin lämppärinä. KISS ei ole koskaan alentunut Maidenin lämppääjäksi.

        että tuolla kiertueella Maiden hyvin usein soitti Kissin niin sanotusti lavalta, eli iso osa porukkaa poistui jo lämppärin jälkeen.


      • Maidenilla
        mä oon päällikkö kirjoitti:

        Tiesitkö että 80-luvun alkupuolella maidenin pojut nöyristelivät kiltisti KISSin lämppärinä. KISS ei ole koskaan alentunut Maidenin lämppääjäksi.

        Monsters of rock 1988. Että kiss on kyllä joutunut nöyrtymään maidenin lämppäriksi. Siinähän on vaan arvot oikeilla paikoilla.


      • plöräys
        Joni.. kirjoitti:

        Voi että on tainnu vähä tyyppii viiä ku on kirjottanu Tollasesta Kissasta..oho kissistä tänne palstalle totuushan on että olen nähnyt Maidenin ja Kissin molemmat livenä ja voin sanoa että maiden oli paljon kovempi...että ei piä tänne tulla tollasta paskaa puhumaan.

        Kattokaapas tänne;

        http://mariseb0.tripod.com/pics/bd_96k.jpg

        hah hah haa!


      • sellast
        plöräys kirjoitti:

        Kattokaapas tänne;

        http://mariseb0.tripod.com/pics/bd_96k.jpg

        hah hah haa!

        Sitä se o kun lauletaan tunteella, toisin kuin Kissin heput jotka on jo 20 vuotta vetäny robottimaisesti joka vitun keikan.


      • jalmari2
        plöräys kirjoitti:

        Kattokaapas tänne;

        http://mariseb0.tripod.com/pics/bd_96k.jpg

        hah hah haa!

        Toihan on bon jovi.


      • Oswald
        Maidenilla kirjoitti:

        Monsters of rock 1988. Että kiss on kyllä joutunut nöyrtymään maidenin lämppäriksi. Siinähän on vaan arvot oikeilla paikoilla.

        ...ja vielä tänä vuonna!


      • 1*2*3*4*
        Oswald kirjoitti:

        ...ja vielä tänä vuonna!

        Iron Maiden oli Ozzfest kiertueella,
        kutta lopetti, sillä kiertue oli huonosti organisoitu.


      • 1*2*3*4*
        Kakkaa kirjoitti:

        Sama se minulle on mihin tämän humppabändinne paskakeskustelun tungette, mutta jos tulen tänne katsomaan keskustelua Maidenista, en todellakaan halua nähdä mitään väsyneen Kiss fanin itkua täällä.

        Älä viitsi loata meidän Iron Maiden fanien nimiä tuolla paskala


      • Nimimerkki
        mä oon päällikkö kirjoitti:

        Tiesitkö että 80-luvun alkupuolella maidenin pojut nöyristelivät kiltisti KISSin lämppärinä. KISS ei ole koskaan alentunut Maidenin lämppääjäksi.

        Hahaa... Kyllä vain KISS on lämpännyt iron maidenia. Maidenin 7th son of the 7th son kierueella maidenia lämppäs Kiss Doningtonissa 88' ... Muina vieralievina soitti David lee roth, Megadeth, Guns n' roses ja Helloween....
        Ymmärrän että olet lempibändisi puolella, mutta ota edes ensiksi asiosta selvää, ennen kuin alat roskaa puhumaan omasta tietämättömyydestäsi.


      • xfgh
        Kakkaa kirjoitti:

        Sama se minulle on mihin tämän humppabändinne paskakeskustelun tungette, mutta jos tulen tänne katsomaan keskustelua Maidenista, en todellakaan halua nähdä mitään väsyneen Kiss fanin itkua täällä.

        Haista sinä kusipää pitkä paska!


    • Tweedripper

      KISS teki tässä pari viikkoa sitten keikan jossain Honda Fest-tapahtumassa, ainakin jos muistan oikein. Käy kattomassa mesta.netin uutisista, sieltä pitäisi viimeistään arkistosta löytyä sellainen uutinen kuin "KISS palasi lauteille".

    • KISS FANI

      EN TIÄ ,MUTTA KISS ON PARASTA!!!!!!!!!!!

      • MEIDEN O PERSEEST

        KISS ON PARAS MUT MEIDEN O VITUST!!!!!!!!!!!!!


    • kissfani

      jo kyllä kiss keikaille

    • dfg

      kiss on paska!

    • 13w & hullu fani

      Ne tullee aianski eurooppaan tos ens kesälomalla, silloin niil on monster kiertue.Mut jos ne ei siooin tuu suomeen nii ne tulee toisella kertaa, koska Paul lupas et ne tulee vielä suomeen kun ne oli Sauna Open Airissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe