Eikö kaupoista löytynyt jokin sinikantinen mangan piirtäjä opas tai joku kirja? Mistä kaupoista tän löytäis ja monta osaa siitä löytyy? Olen etsinyt sitä mutta en ole löytänyt.
Mangan piirtäminen?
7
2524
Vastaukset
- sitä todella
ohutta kirjasta minkä kannessa on omituisen näköinen "manga"henkilön pää (ja minkä kuulema on kirjottanut/tehnyt 17 vuotias nuori) niin en suosittele ostamaan sitä. Suomalainen-kaupoista sekä mistä tahansa kirjakaupoista mistä löytyy uutuuksia pitäisi löytyä parempiakin piirrustusoppaita. Yksi on (harmi kun en nyt nimiä muista) sellainen suht iso kokoinen kirjanen minkä kantta jo tutkiessa huomaa että siellä on oikeiden japanilaisten mangaka'nien omia kirjoituksia (tai, haastatteluja) mangan piirtämiseen liittyen. Suosittelen ostamaan sen oppaan... mutta jokainen tekee mitä haluaa.
- Jos
Jos vielä etit tota kirjaa, ni mä ainakin löysin MiniManista...
- ome-chan
Jos kirjoitti:
Jos vielä etit tota kirjaa, ni mä ainakin löysin MiniManista...
Eikä edes ole oikeaa mangaa, joku amerikkalainen tyyppi. Harvinaisen rumaa jälkeä. Mutta kioskeista löytyy.
- Ilman opasta...
ome-chan kirjoitti:
Eikä edes ole oikeaa mangaa, joku amerikkalainen tyyppi. Harvinaisen rumaa jälkeä. Mutta kioskeista löytyy.
Mä en löydä kioskeista mitään manga opasta vaikka www.lehtipiste.fi sanotaan että sen pitäisi löytyä tältäkin peräkylältä.
- j.j
Ilman opasta... kirjoitti:
Mä en löydä kioskeista mitään manga opasta vaikka www.lehtipiste.fi sanotaan että sen pitäisi löytyä tältäkin peräkylältä.
Juu, siis mä ostin sen sinisen "oppaan" ja myös sen jatko-osan sen punaisen,ja sanon vaan että paljon enemmän tyydytystä piirtämisestä saa jos viittii imee vaikutteita OIKEASTA mangasta.
- mira89_vaa
ome-chan kirjoitti:
itselläni on tuo kirja eikä ole oikein hyvä...suomalaisesta saa parempia ja paksumpia
- lindq
mira89_vaa kirjoitti:
itselläni on tuo kirja eikä ole oikein hyvä...suomalaisesta saa parempia ja paksumpia
muuten saan kohta saa koska teen sellasen manga kaupan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370