Peltikaton päälle huopakatto?

Onnistuuko

On vanha talo jossa upea konesaumattu mansardikatto. Joskus tulevaisuudessa se on kuitenkin uusittava. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa onnistuuko huopakatteen liimaminen tai muuten kiinnittäminen suoraan päälle?

6

4773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukku68

huovan alle pitää olla umpilaudoitus. ja mitä iloa on jättää vuotava katto paikalleen?

• kuules

kova villa pellin päälle ja huopa niskaan.Alipainetuuletus ja hommma pelaa kuin enkeli.

• mä vaan

loivemmilla katoilla käytetään tasovillaa pellin päällä mut en tiedä kuinka se käyttäytyy noin jyrkällä katolla ja ongelmaksi voi tulla villojen ja huopien kiinnisaaminen.kannattaa kysyä jostain firmasta mikä tekee huopakattoja

• pelli

ihme se on jos ei bitumia saisi viritettyä pysymään pellin päällä mutta parempi vaihtoehto olisi jos suostuisit laittamaan konesaumatulla pellillä. Se vastaa talon alkuperäistä ilmettä ja on hyvä kattosysteemi.

• olemassakin

kovaa villaa,joka sopii konesaumakaton uriin ja sit huopa niskaan.

• Mestari

Itse laitoin järeillä pop-niiteillä missä oli kunnon aluslevyt ensin tietysti kuumasaumausainetta pellin päälle (telalla aikaa ei mene kauan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe