On vanha talo jossa upea konesaumattu mansardikatto. Joskus tulevaisuudessa se on kuitenkin uusittava. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa onnistuuko huopakatteen liimaminen tai muuten kiinnittäminen suoraan päälle?
Peltikaton päälle huopakatto?
6
4773
Vastaukset
- peukku68
huovan alle pitää olla umpilaudoitus. ja mitä iloa on jättää vuotava katto paikalleen?
- kuules
kova villa pellin päälle ja huopa niskaan.Alipainetuuletus ja hommma pelaa kuin enkeli.
- mä vaan
loivemmilla katoilla käytetään tasovillaa pellin päällä mut en tiedä kuinka se käyttäytyy noin jyrkällä katolla ja ongelmaksi voi tulla villojen ja huopien kiinnisaaminen.kannattaa kysyä jostain firmasta mikä tekee huopakattoja
- pelli
ihme se on jos ei bitumia saisi viritettyä pysymään pellin päällä mutta parempi vaihtoehto olisi jos suostuisit laittamaan konesaumatulla pellillä. Se vastaa talon alkuperäistä ilmettä ja on hyvä kattosysteemi.
- olemassakin
kovaa villaa,joka sopii konesaumakaton uriin ja sit huopa niskaan.
- Mestari
Itse laitoin järeillä pop-niiteillä missä oli kunnon aluslevyt ensin tietysti kuumasaumausainetta pellin päälle (telalla aikaa ei mene kauan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673