Välineet saksasta halvalla.
3
3831
Vastaukset
- ????
Oletko tilannut välineitä ko. paikasta. Kuinka paljon tulee suksiin toimitus ym. kuluja.
- n4ppula
Noista eurooppalaisista(EU)nettikaupoista kun on tullu tilattua tavaraa enenmmän ja vähemmän, niin tilaukseen tulee tuotteen lisäksi semmonen 20-30€ oikeastaan riippumatta paketin koosta(paino ja pinta-ala).
Yleensä lisähinta jää siihen 20€, samaan kuin suomalaisissakin nettikaupoissa, mutta esimerkiksi blue-tomato.com:ista kun tilaat yli 300€:lla, niin lisähintaa tilaukseen ei tule yhtään. - hiihtokenkä
n4ppula kirjoitti:
Noista eurooppalaisista(EU)nettikaupoista kun on tullu tilattua tavaraa enenmmän ja vähemmän, niin tilaukseen tulee tuotteen lisäksi semmonen 20-30€ oikeastaan riippumatta paketin koosta(paino ja pinta-ala).
Yleensä lisähinta jää siihen 20€, samaan kuin suomalaisissakin nettikaupoissa, mutta esimerkiksi blue-tomato.com:ista kun tilaat yli 300€:lla, niin lisähintaa tilaukseen ei tule yhtään.http://www.snow-how.de/
Tuolta tilasin Atomicin monot viikko sitten, maksoin Sololla ne pois ja nyt ne ovat tulossa Tanskanmaalla. Seurailen DPD-huolinnan sivuilla milloin ne ovat kotiovellani.
Kokoa kävin sovittelemassa Kesportissa. Hintaeroa on 140€. Solo ulkomaanmaksu oli 12€, eli säästin muutaman päivän hissilipun hinnan tässä kaupassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639