kommentteja, kiitos.
Itse en erityisemmin pidä, mutta ei ole viime aikoina liiemmin julkisuudessa enää ollakaan.
Mika Pohjonen
22
849
Vastaukset
- Olikoli
Esiintyy lehtien kulttuurisivuilla aika usein. Siellä klassisen musiikin puolella. Arvostettu oopperalaulaja ym.
- pilttuu
kiitosta tiedosta.
- rita
En pidä äänestä enkä olemuksesta.Ihme jos pärjää klassisen musiikin puolella,mielestäni ääni ei edes riitä siihen.
En pidä minäkään. En etenkään siitä olemuksesta. Ei ikinä uskoisi, että on vasta hiukan yli kolmekymppinen. Monet kuuskymppisetkin on nuoremman näköisiä ja oloisia, kuin hän.
Epämiellyttävintä hänessä on kuitenkin sovinistisuus. On mm. joissakin haastatteluissa kertonut, että on hommannut muijalleen harjan, jolla tämän pitää harjata maton päissä olevat hapsut suoraan, niiden on kuulemma syytä olla hyvässä järjestyksessä tai hän kimmastuu.
Ja siihen aikaan, kun teki tanssikeikkojakin, niin hänellä oli tapana soittaa kotiin ja hertäää vaimonsa lämmittämään hänelle valmiiksi lihistä(lihapiirakkaa) ja maitoa ja muijan tehtäviin kuului myös hänen varpaidensa hierominen. YÄKS!
Suomen kansallisoopperan ykköstenorihan hän nykyään on. Itse en hänen kylmästä ja kailottavasta äänestään pidä, mutta kai hänelläkin kuulijansa on.- Repale
Justiinax kirjoitti:
En pidä minäkään. En etenkään siitä olemuksesta. Ei ikinä uskoisi, että on vasta hiukan yli kolmekymppinen. Monet kuuskymppisetkin on nuoremman näköisiä ja oloisia, kuin hän.
Epämiellyttävintä hänessä on kuitenkin sovinistisuus. On mm. joissakin haastatteluissa kertonut, että on hommannut muijalleen harjan, jolla tämän pitää harjata maton päissä olevat hapsut suoraan, niiden on kuulemma syytä olla hyvässä järjestyksessä tai hän kimmastuu.
Ja siihen aikaan, kun teki tanssikeikkojakin, niin hänellä oli tapana soittaa kotiin ja hertäää vaimonsa lämmittämään hänelle valmiiksi lihistä(lihapiirakkaa) ja maitoa ja muijan tehtäviin kuului myös hänen varpaidensa hierominen. YÄKS!
Suomen kansallisoopperan ykköstenorihan hän nykyään on. Itse en hänen kylmästä ja kailottavasta äänestään pidä, mutta kai hänelläkin kuulijansa on.oli jo 19 vuotiaana noin 50 vuotiaan oloinen.
No, jotkut meistä syntyy vanhoihin nahkoihin, minkä sille voi. - Olikoli
Repale kirjoitti:
oli jo 19 vuotiaana noin 50 vuotiaan oloinen.
No, jotkut meistä syntyy vanhoihin nahkoihin, minkä sille voi.Täytyypä vain muistaa että Mika oli rajussa moottoripyöräkolarissa...
- höh
Olikoli kirjoitti:
Täytyypä vain muistaa että Mika oli rajussa moottoripyöräkolarissa...
Ei kai se nyt liity tuohon "vanhenemiseen"mitenkään.
- Olikoli
höh kirjoitti:
Ei kai se nyt liity tuohon "vanhenemiseen"mitenkään.
Kolari teki Mikasta hiukan jäykän ja tämän jäykkyyden takia häntä on luultiin vanhemmaksi kuin mitä hän todellisuudessa oli. Lisäksi Mikaa moitittiin jäykän yliryhdikkään olemuksen takia myös leuhkaksi - mitä hän ei suinkaan ole. Joillakin vaan on tapana lyödä, kun vaan joku tekaistukin syy löytyy. Jopa onnettomuuksien jälkeinen tila kelpaa muutamille lyömisen syyksi. Jopa toteamalla "entä sitten".
- pilttuu
Justiinax kirjoitti:
Suomen kansallisoopperan ykköstenorihan hän nykyään on. Itse en hänen kylmästä ja kailottavasta äänestään pidä, mutta kai hänelläkin kuulijansa on.halawattu mikä öklötys!
Kuulostaa ihan oinaksen luonteen piirteille.
Minä vain.., ei muut mua huomiseen saa jaksamaan. Minä vain, joka yksin pystyn kaikki voittamaan. Minä vain, joka kerran kruunun hiuksillein vain sain. Minä vain, olen aina ainoain....
JJJJJJJJJJAK! - minä vaan
Justiinax kirjoitti:
Suomen kansallisoopperan ykköstenorihan hän nykyään on. Itse en hänen kylmästä ja kailottavasta äänestään pidä, mutta kai hänelläkin kuulijansa on.Mitä ihmeellistä tuossa on? Pitäähän naisella olla muutakin tekemistä, kuin kantaa siemen-nesteet vessaan. Mikalla on juuri oikea asenne.
- kanttia
minä vaan kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on? Pitäähän naisella olla muutakin tekemistä, kuin kantaa siemen-nesteet vessaan. Mikalla on juuri oikea asenne.
Ei tuollaisella patulla luulis olevan varaa moiseen käytökseen.Tekis mieli kirjoittaa sulle yks juttu mut en viitsi sentään tänne ja sitäpaitsi se varmaan poistettaisiin.
- mä vaan
kanttia kirjoitti:
Ei tuollaisella patulla luulis olevan varaa moiseen käytökseen.Tekis mieli kirjoittaa sulle yks juttu mut en viitsi sentään tänne ja sitäpaitsi se varmaan poistettaisiin.
Anna tulla, kun kerta aloitit!
- Kikka
mä vaan kirjoitti:
Mika tuskin edes löytää sitä pippeliään valtavan mahansa alta.
- mä vaan
Kikka kirjoitti:
Mika tuskin edes löytää sitä pippeliään valtavan mahansa alta.
No eikös se pippelin löytäminen ole pikemminkin sen horon tehtävä. Kirjoituksiesi perusteella olet joku kakara, jolla kuukautisten alkaminen on vielä kaukana tulevaisuudessa. Nauti lapsuudestasi ja leiki niillä nukeilla vielä muutama vuosi ihan rauhassa. Aikuisten maailma ei ole ollenkaan niin hienoa, miltä se lapsista vaikuttaa.
- Reinikainen
mä vaan kirjoitti:
No eikös se pippelin löytäminen ole pikemminkin sen horon tehtävä. Kirjoituksiesi perusteella olet joku kakara, jolla kuukautisten alkaminen on vielä kaukana tulevaisuudessa. Nauti lapsuudestasi ja leiki niillä nukeilla vielä muutama vuosi ihan rauhassa. Aikuisten maailma ei ole ollenkaan niin hienoa, miltä se lapsista vaikuttaa.
Mainiosti murjaistu nim.merk."mä vaan" :DD
Arvelen kyllä ,että kirjoituksesi osui Kikan kohdalla myös oikeaan. - Kikka
mä vaan kirjoitti:
Kiitti neuvoista setä ( tai täti), mutta ei mun menkoista tarvitse täälä huolehtia.
- Jack
Kikka kirjoitti:
Kiitti neuvoista setä ( tai täti), mutta ei mun menkoista tarvitse täälä huolehtia.
Mutta Mikan pippelin löytymisestä tarvitsee?
- No thanks
Olikoli kirjoitti:
Kolari teki Mikasta hiukan jäykän ja tämän jäykkyyden takia häntä on luultiin vanhemmaksi kuin mitä hän todellisuudessa oli. Lisäksi Mikaa moitittiin jäykän yliryhdikkään olemuksen takia myös leuhkaksi - mitä hän ei suinkaan ole. Joillakin vaan on tapana lyödä, kun vaan joku tekaistukin syy löytyy. Jopa onnettomuuksien jälkeinen tila kelpaa muutamille lyömisen syyksi. Jopa toteamalla "entä sitten".
Onnettomuus ei ole syy kaikkeen mikä siinä miehessä näkyy! erään lehden palstalla kehui että yölläkin komentaa vaimon laittamaan pekoni-muna yms. rasvaisia yökötyksiä herralle iltapalaksi! liikunta ei tekisi pahaa ja pieni ruokavalion tarkistus saisi näyttämään ikäiseltään eikä 6-kymppiseltä!
- Sini
No thanks kirjoitti:
Onnettomuus ei ole syy kaikkeen mikä siinä miehessä näkyy! erään lehden palstalla kehui että yölläkin komentaa vaimon laittamaan pekoni-muna yms. rasvaisia yökötyksiä herralle iltapalaksi! liikunta ei tekisi pahaa ja pieni ruokavalion tarkistus saisi näyttämään ikäiseltään eikä 6-kymppiseltä!
Harva kuuskymppinen näytää noin kulahtaneelta.
Mikan kannattaisi hieman tarkistaa ruokavaliotaan ja lisätä liikuntaa. Ihan vaan vaikka itsensä vuoksi. - Kikka
Jack kirjoitti:
Mutta Mikan pippelin löytymisestä tarvitsee?
No, onneks ainakaan MUN ei tarvitse huolehtia siitä Mikan pippelin löytymisestä.
- aloitin?
mä vaan kirjoitti:
Sopii vaan kattoo peiliin kun etsit tään sekoilun aloittajaa.Mut sitten tuohon viestiisi,voit käyttää sen suhteen mielikuvitusta,mulla on sentään joku kontrolli mitä tänne viitsii kirjoittaa...
- Saapas
Mika Pohjonen on nykyään esiintymässä oopperan puolella. Minuun hänen laulutyylinsä ei kolahda, mutten ala moittimaankaan. Ulkonäölleen ei kukaan paljon voi mitään, etenkin kun kolari jäykisti hänen olemustansa entisestään. No enpä minä enää Talvitien jälkeen ole paljon oopperaa kuunnellutkaan, kun siellä ei ole sytyttävää ainaesta esiintymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991