Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hänellä on soinnukas ääni. Sopii muuhunkin ,kuin iskelmään ja tangoihin.
Matti Korkiala
5
345
Vastaukset
- rita
Mun mielestä taasen tää mies on eräs niistä tusinakunkuista jotka ei ole edes sanottavimmin jäänyt mieleen.Hyvä esimerkki siitä miks tangomarkkinat kantsis järjestää vain joka toinen vuosi jos niinkään usein.
Niin, ei hän ole kovin persoonallinen, mutta ääni on komea.
Samaa mieltä olen siitä ,että tangomarkkinat olisi syytä järjestää huomattavasti harvemmin ,kuin nykyään. Etenkin viimevuosina sieltä on tullut pelkkää tusina tavaraa.
Tangokuninkaallisista ovat erottuneet edukseen oikeastaan vain Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola ja Eija Kantola (sekä edesmennyt Sauli Lehtonen).- Saapas
Justiinax kirjoitti:
Niin, ei hän ole kovin persoonallinen, mutta ääni on komea.
Samaa mieltä olen siitä ,että tangomarkkinat olisi syytä järjestää huomattavasti harvemmin ,kuin nykyään. Etenkin viimevuosina sieltä on tullut pelkkää tusina tavaraa.
Tangokuninkaallisista ovat erottuneet edukseen oikeastaan vain Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola ja Eija Kantola (sekä edesmennyt Sauli Lehtonen).Joka kolmas vuosi riittäisi ihan hyvin ko. markkinoille. Tusinakunkut ei jää mieleen (kuten esim. Korkeala). Lisäisin kuitenkin tuohon kunkkujen listaan Tommi Soidinmäen ja Saija Tuupasen.
- TanssiLeena
Korkiala on yksi kaunisäänisimmistä tangokuninkaista. Yritän aina tanssipaikalle, kun hän on laulamassa; häntä kuulee tosi harvoin jostain syystä.
Näin pienessä maassa tangomarkkinat voisivat joka toinen vuosi olla kuningar- ja joka toinen kuningaskilpailu. Ja ehkä tanssin opetus, vielä suuremmissa määrin kuin nykyään, olisi hyvä lisä tangoviikolle. - hänen
äänestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654