Mitä mieltä olette hänestä ? Mun mielestä Korkiala on kaunisäänisin Tangomarkkinoilla kruunatuista tangokuninkaista. Hänellä on soinnukas ääni. Sopii muuhunkin ,kuin iskelmään ja tangoihin.
Matti Korkiala
5
322
Vastaukset
- rita
Mun mielestä taasen tää mies on eräs niistä tusinakunkuista jotka ei ole edes sanottavimmin jäänyt mieleen.Hyvä esimerkki siitä miks tangomarkkinat kantsis järjestää vain joka toinen vuosi jos niinkään usein.
Niin, ei hän ole kovin persoonallinen, mutta ääni on komea.
Samaa mieltä olen siitä ,että tangomarkkinat olisi syytä järjestää huomattavasti harvemmin ,kuin nykyään. Etenkin viimevuosina sieltä on tullut pelkkää tusina tavaraa.
Tangokuninkaallisista ovat erottuneet edukseen oikeastaan vain Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola ja Eija Kantola (sekä edesmennyt Sauli Lehtonen).- Saapas
Justiinax kirjoitti:
Niin, ei hän ole kovin persoonallinen, mutta ääni on komea.
Samaa mieltä olen siitä ,että tangomarkkinat olisi syytä järjestää huomattavasti harvemmin ,kuin nykyään. Etenkin viimevuosina sieltä on tullut pelkkää tusina tavaraa.
Tangokuninkaallisista ovat erottuneet edukseen oikeastaan vain Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola ja Eija Kantola (sekä edesmennyt Sauli Lehtonen).Joka kolmas vuosi riittäisi ihan hyvin ko. markkinoille. Tusinakunkut ei jää mieleen (kuten esim. Korkeala). Lisäisin kuitenkin tuohon kunkkujen listaan Tommi Soidinmäen ja Saija Tuupasen.
- TanssiLeena
Korkiala on yksi kaunisäänisimmistä tangokuninkaista. Yritän aina tanssipaikalle, kun hän on laulamassa; häntä kuulee tosi harvoin jostain syystä.
Näin pienessä maassa tangomarkkinat voisivat joka toinen vuosi olla kuningar- ja joka toinen kuningaskilpailu. Ja ehkä tanssin opetus, vielä suuremmissa määrin kuin nykyään, olisi hyvä lisä tangoviikolle. - hänen
äänestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294