Tämä ei liity roskapostiin, mutta sain puhelun amerikoista, jossa ilmoitettiin, että olen voittanut 10.000 dollaria ja matkan elokuvastudioon, en osaa englantia kovin hyvin, joten käytin poikaani apuna, joka tulkkasi minulle. Olen kuulema kirjautunut jollekin sivulle, ne tiesi minun mieheni nimen, sähköpostiosoitteeni ja näemmä puhelinnumeroni myös. Credit cardista siellä puhuttiin ja kiiteltiin, että olen kirjautunut, mitä en ole tehnyt. Olen ymmälläni asiasta. Mitä voin tehdä, voiko joku ottaa henkilötietoni ja kirjautua nimissäni ja ottaa jonkun cardin nimiinsä minun nimissäni ja minulle tulis laskut??? Pelottaa vähän ajatuskin.
Puhelu Amerikasta
Minä
3
730
Vastaukset
- Harski
antanut luottokorttinumerosi jollekin ? Jos et niin kaikki kunnossa. Jos olet niin sitten voit olla kusessa.
- Minä
En edes omista luottokorttia, pankkikortin kyllä, mutta solo pitäisi olla luotettava?
- voitto
oletko joskus kenties osallistunut johonkin nettikilpailuun, muistelisin että netissä oli joku kilpailu aivan samantyyppinen. Siinä kysyttiin vain nimi,sukunimi,osoite,puhelin numero. Eikä kyselty mitään pankki- ja luottokorttinumeroita, sähköpostiosoitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"909358Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645859Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El135248Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1485188Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään414243Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m863519Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta623457Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1122855En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102821Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442790