Puhelu Amerikasta

Minä

Tämä ei liity roskapostiin, mutta sain puhelun amerikoista, jossa ilmoitettiin, että olen voittanut 10.000 dollaria ja matkan elokuvastudioon, en osaa englantia kovin hyvin, joten käytin poikaani apuna, joka tulkkasi minulle. Olen kuulema kirjautunut jollekin sivulle, ne tiesi minun mieheni nimen, sähköpostiosoitteeni ja näemmä puhelinnumeroni myös. Credit cardista siellä puhuttiin ja kiiteltiin, että olen kirjautunut, mitä en ole tehnyt. Olen ymmälläni asiasta. Mitä voin tehdä, voiko joku ottaa henkilötietoni ja kirjautua nimissäni ja ottaa jonkun cardin nimiinsä minun nimissäni ja minulle tulis laskut??? Pelottaa vähän ajatuskin.

3

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harski

antanut luottokorttinumerosi jollekin ? Jos et niin kaikki kunnossa. Jos olet niin sitten voit olla kusessa.

• Minä

En edes omista luottokorttia, pankkikortin kyllä, mutta solo pitäisi olla luotettava?

• voitto

oletko joskus kenties osallistunut johonkin nettikilpailuun, muistelisin että netissä oli joku kilpailu aivan samantyyppinen. Siinä kysyttiin vain nimi,sukunimi,osoite,puhelin numero. Eikä kyselty mitään pankki- ja luottokorttinumeroita, sähköpostiosoitteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    5. 39
      608
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36