Tämä ei liity roskapostiin, mutta sain puhelun amerikoista, jossa ilmoitettiin, että olen voittanut 10.000 dollaria ja matkan elokuvastudioon, en osaa englantia kovin hyvin, joten käytin poikaani apuna, joka tulkkasi minulle. Olen kuulema kirjautunut jollekin sivulle, ne tiesi minun mieheni nimen, sähköpostiosoitteeni ja näemmä puhelinnumeroni myös. Credit cardista siellä puhuttiin ja kiiteltiin, että olen kirjautunut, mitä en ole tehnyt. Olen ymmälläni asiasta. Mitä voin tehdä, voiko joku ottaa henkilötietoni ja kirjautua nimissäni ja ottaa jonkun cardin nimiinsä minun nimissäni ja minulle tulis laskut??? Pelottaa vähän ajatuskin.
Puhelu Amerikasta
Minä
3
704
Vastaukset
- Harski
antanut luottokorttinumerosi jollekin ? Jos et niin kaikki kunnossa. Jos olet niin sitten voit olla kusessa.
- Minä
En edes omista luottokorttia, pankkikortin kyllä, mutta solo pitäisi olla luotettava?
- voitto
oletko joskus kenties osallistunut johonkin nettikilpailuun, muistelisin että netissä oli joku kilpailu aivan samantyyppinen. Siinä kysyttiin vain nimi,sukunimi,osoite,puhelin numero. Eikä kyselty mitään pankki- ja luottokorttinumeroita, sähköpostiosoitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798