Eipä muuta tällä kertaa.. paitsi terkkui Hieksiin =D
Martin L. Gore aikansa Mozart
3
587
Vastaukset
- Julian
Onhan Martin ihan hyvä säveltäjä, mutta riittäähän noita samanvertaisia ja parempiakin DM:n edustamassa synapopgenressä (ainaki ite lasken bändin aina siihen kasarilla tehtyjen juttujen jälkeen) esim. Vince Clarke, Chris Lowe ym.
- PS.
No eipä ehtinyt Vinssi kauaa vaikuttamaan Dm:n riveissä.Mikä mielestäni on vain positiivinen asia.Erasuren saavutukset jäävät kauas siitä,mitä Dm on urallaan saavuttanut.En olisi ainakaaan itse jaksanut innostua Vinssin yksinkertaisista lurituksista.Tuskinpa koko bändiä olisi enää olemassa,jos Vince olisi jatkanut lauluntekijätaidoillaan.
- ...
Mozart oli tuottelias säveltäjä, Martin on itsekin myöntänyt, että levyllisen kirjoittaminen on vuosien kuluessa aina vaan tuskallisempaa. Mozart kirjoitti myös voittopuolisesti duurissa (tai muuten vaan iloista ja vauhdikasta musiikkia), Martinilla omien sanojensa mukaan ei ole kuin yksi biisi duurissa (kolmen pisteen vihje: se biisi, joka erottuu joukosta Sofadilla).
Muuten ihan helmi vertaus, kumpikin loistavia säveltäjiä omalla sarallaan :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089