Tarttis tietää että onks himin historiasta netissä mitään tietoa? tai yleensäkään mitään heartgramm-sivuston lisäksi.
Onks jotain fanitus-sivustoja HIMistä jne.joissa kerrottais bändin aloitusvuosita ja menneisyydestä ja nykyisyydestä?
fanitusta ym.
5
633
Vastaukset
- heartagram^^
onpa ihan kamalan hankala pistää googleen hakuun. tulee ihan älyttömästi sivuja.
- jassu
mutta googlesta löytää yleensä vaa "Tilaa soittoäänet" sivuja yms..
- x-D
jassu kirjoitti:
mutta googlesta löytää yleensä vaa "Tilaa soittoäänet" sivuja yms..
siis älä nyt suomenkielel laita, ky lsuomalaisiaki sivuja on, mut herranisä heartagram.comissakin on niitä fanisivuja vaik muille jakaa, tee nyt vähä töitä, eu nyt tääl jaksa laiskoille selitellä mitä tehä
- jassu
x-D kirjoitti:
siis älä nyt suomenkielel laita, ky lsuomalaisiaki sivuja on, mut herranisä heartagram.comissakin on niitä fanisivuja vaik muille jakaa, tee nyt vähä töitä, eu nyt tääl jaksa laiskoille selitellä mitä tehä
No vittu jos ei jaksa suomentaa niitä ?! en mä ainakaa osaa englantia.
- tiger87
Käy vaikka kirjastosta kyselemässä J.K Juntusen HIM synnin viemää kirjaa.Siinä on paljon asiaa.Aina ei ole pakko nettiä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848