Suomi-neidolta menee maine.
Jämäkkä miespressa pistäisi luun kurkkuun
Berlusconille ja Chiracille.
Suomi-neidon menetetty maine
17
1379
Vastaukset
- Roman.Durak
Kiinnostus suomalaista ruokaa kasvoi maailmalla, kun herrat Berlusconi ja Chirac arvostelivat pöperöitämme. Joten maine vain kasvoi -eikä mennyt. Saimme ilmaista julkisuutta, jota käytetään hyväksi positiivisessa hengessä esim.
Eat & Joy-tapahtumassa (jossa paljon ulkomaisia ruokatoimittajiakin kutsuttuna).
Ja mitä pressa tekee tässä aiheessa? Ei meillä niin huonosti mene että tasavallan presidentti kokkaisi vierailleen.- Nimetön
Kekkonen olisi pistänyt luun kurkkuun Berlusconille
ja Chriracille. Tarja ei uskalla kuin munata itseään hiplaamalla ulkomaisia pressoja. - roosasieppo
Nimetön kirjoitti:
Kekkonen olisi pistänyt luun kurkkuun Berlusconille
ja Chriracille. Tarja ei uskalla kuin munata itseään hiplaamalla ulkomaisia pressoja.Kerrankin on kunnon pressa,kun ymmärtää normaalin elämän perään.
Kyllä te ukot olette jo nuolleet????????????? roosasieppo kirjoitti:
Kerrankin on kunnon pressa,kun ymmärtää normaalin elämän perään.
Kyllä te ukot olette jo nuolleet?????????????Olen Tarjan tukijaryhmässä > Tarja Halonen.fi
- Klara*
capt.cöpenick kirjoitti:
Olen Tarjan tukijaryhmässä > Tarja Halonen.fi
Ehdottomasti.
Mitä hiton tekemistä presidentillä on ruoka-Suomen maineen menetyksessä? - Nimetön
Klara* kirjoitti:
Ehdottomasti.
Mitä hiton tekemistä presidentillä on ruoka-Suomen maineen menetyksessä?Jos suomella olis miespressa,
niin Berlusconi ja Chirac pitäisivät
turpansa kiinni. Esimerkiksi niinistö
vaientaisi tuollaiset häiriköt vikkelään. - Klara*
Nimetön kirjoitti:
Jos suomella olis miespressa,
vaientaisi tuollaiset häiriköt vikkelään.Älä unta näe!
Niinistö? Millä resurseilla?
Kerro ihmeessä.
Haastaisi rullaluistelukilpaan? Vai sätkäotteluun? - tarjakko
Nimetön kirjoitti:
Jos suomella olis miespressa,
vaientaisi tuollaiset häiriköt vikkelään.Joo. Niinistö varmaan rullaluistelisi ne kumoon!
- uzma
capt.cöpenick kirjoitti:
Olen Tarjan tukijaryhmässä > Tarja Halonen.fi
ja se etta Suomessa on niin paljon naisia eduskunnassa ja hallituksessa on herattanyt ihailuja ja kunnioitusta maailmalla, Suomei on yksi maailman todella demokrattisista maista.
Suomalaisella ruualla ei ole mitaan tekemista presidentin kanssa,tai oikeastaan kokkin voidaan valita presidentiksi Suomessa.
Itse en aanesta presidenttia sukupuolen mukaan,vaan sita mika minusta on paras ehdokas ja talla hetkella se on Tarja Halonen. - Mummmo....
uzma kirjoitti:
ja se etta Suomessa on niin paljon naisia eduskunnassa ja hallituksessa on herattanyt ihailuja ja kunnioitusta maailmalla, Suomei on yksi maailman todella demokrattisista maista.
Suomalaisella ruualla ei ole mitaan tekemista presidentin kanssa,tai oikeastaan kokkin voidaan valita presidentiksi Suomessa.
Itse en aanesta presidenttia sukupuolen mukaan,vaan sita mika minusta on paras ehdokas ja talla hetkella se on Tarja Halonen.ikärasismin takia pidän Tarja Halosesta.
Hän jatkakoon.
Ihan oikein kaikille. - Hintriika
Mummmo.... kirjoitti:
ikärasismin takia pidän Tarja Halosesta.
Hän jatkakoon.
Ihan oikein kaikille.Totta! Pätevyyden lisäksi Tarja Halosen ansio on se, että hänellä ei ole noussut virka päähän eikä hän edes yritä näyttää muulta kuin tavalliselta ikäiseltään ihmiseltä! Kuulin kerran yhden keski-ikäisen miehen(!) sanovan: Tarjassa silmä lepää kaikkien missien jälkeen.
Äänestyskäyttäytymistäni ei ratkaise sukupuoli, vaan paras vaihtoehto ehdolla olevista. tarjakko kirjoitti:
Joo. Niinistö varmaan rullaluistelisi ne kumoon!
kannattaja ja tiedän,että hän on juuri sellainen, kuin miten esiintyy.
Sauvakävelyäkin jos joku sattui katsomaan,ei yhtään seurasta poikennut ja kivasti myös mukana olleet olivat luontevia.
Tarjan seurassa ei tarvitse pingottaa.- Hintriika
Hintriika kirjoitti:
Totta! Pätevyyden lisäksi Tarja Halosen ansio on se, että hänellä ei ole noussut virka päähän eikä hän edes yritä näyttää muulta kuin tavalliselta ikäiseltään ihmiseltä! Kuulin kerran yhden keski-ikäisen miehen(!) sanovan: Tarjassa silmä lepää kaikkien missien jälkeen.
Äänestyskäyttäytymistäni ei ratkaise sukupuoli, vaan paras vaihtoehto ehdolla olevista.Tarja Halonen on omalla esimerkillään ja olemuksellaan varsinkin nuorille tytöille osoitus, ettei tarvitse välttämättä olla "Makusen makuun". Elämässä voi menestyä sairastumatta anoreksiaan tai käymättä kaikenlaisissa kohotus-, suurennus- tai pienennysleikkauksissa.
- Iili
Minä yritin tarjota kolmelle thaimaalaiselle lounasta. Ensimmäisenä päivänä he suostuivat syömään kiltisti suomalaista lounasruokaa.
Seuraavana päivänä he ilmoittivat, etteivät enää halua mennä samaan lounasravintolaan. Vein heidät sitten kiinalaiseen ravintolaan, kun muitakaan vaihtoehtoja ei lähellä ollut.
Eivät he moittineet ruokaa, mutta selvästi näki, etteivät he pitäneet siitäkään. (Eräs heistä pyysi tarjoilijalta sokerikulhoa, ja sitten hän sirotteli sokeria ruokaansa.)
Kyllä se varmaan on niin, että makumieltymukset ovat hyvin kulttuurisidonnaisia ja kansallisia. Olen useasti kuullut, että ulkomaalaiset inhoavat esim. suomalaista puolukkahilloa. - TV:ssä oli taannoin ohjelma, jossa Suomessa asuvat ulkomaalaiset puhuivat suomalaisesta ruoasta. Jokainen heistä sanoi, ettei voi syödä hernekeittoa.
PS: Minulla oli vuosia sitten japanilainen työtoveri. Hän tarjosi jonkin kerran minulle japanilaisia karkkeja. Minun piti joka kerta mennä pois ja sylkeä ne suustani roskakoriin, niin kamalalta ne maistuivat. - Selema65
m/s Salmonellalla perinteisellä suomalaessapuskalla.
Kalakukot se kyllä miäräs ensin karanteeniin, mutta sitte...
Sae maestoo kokkelpiimee, talakkunata, mämmiä, hapanlohkoo, tönkkösuolattua muikkua...palanpainikkeeks kolomesti kirkastettua kitteeläestä.
Klaran Lempi-täti vahti selän takana moukar kourassa että syöpi kaekki mitä tarjotaan ja pyihkii yrjöt rinnuksilta.
Sitte se sae allekirjottoo tiploomin että ruoka on UHALLA HYVVEE niinku meillä Savossa sanotaan!
Sama temppu myö on aijottu tehä sille Ranskan resitentillehhii. Eeköhän ähky lähe!- Nimetön
Tämä on ilman muuta tehtävä.
Viestisi pelasti illan.
Kiitos.
on suosittu maailmalla.
Jos hän naisena tarvitsee apua, niin pitäisi Suomesta löytyä sen
verran gentlemanniainesta miehisten miesten joukosta että pistävät
luun kurkkuun Berlusconille & Co:lle ja puolustavat Suomi-neitoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778682Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662835Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182088- 1572011
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211963Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301730- 461546
- 1021497
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256