kun seksi sattuu..

no more pain -88-

Olen 17 vuotis tyttönen ja ongelmana se,että seksi sattuu.. En nauti siitä tippaakaan ja eniten se sattuu alavatsaan..outoa(ko)..??:/ Olen elämäni aikana harrastanut seksiä vain 5 kertaa ja kahden eri pojan kanssa...olisiko tässä syy...siis se,että olen niin kokematon?? Tämä tosiaan häiritsee minua ja nykyistä poikaystävääni,sillä ei ole kiva kun toinen ei nauti tilanteesta.... Tekeekö harjoitus mestarin vai mistä on kyse??:/ Asiallisia vastauksia odotellessa...

12

2698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhrt

Etpä kyllä tuon ikäiseksi mikään kokematon ole kahdella seksikumppanilla...

Ihmeellistä, jos seksi sattuu. Tarkoititkohan yhtä seksin lajia, yhdyntää? Varmaankin. Tärkeintä on rentoutuminen. Sinun pitää rentoutua, se onnistuu yleensä parhaiten sitten kun voi luottaa kumppaniisi täydellisesti. Muistakaa myös esileikit.

• *pumpuli*

mulla on ihan sama..olen harrastanu seksiä nyt 8 kertaa poikaysräväni kanssa ja se oikeestaan sattuu vieläkin..oon kans 17. oon sillon ihan rentoutunut ja mulla kans sattuu alavatsasta varsinkin seksin jälkeen..en tiedä sit..kai sitä vaan ollaan niin "tiukkoja"..

• no more pain -88-
        *pumpuli* kirjoitti:

mulla on ihan sama..olen harrastanu seksiä nyt 8 kertaa poikaysräväni kanssa ja se oikeestaan sattuu vieläkin..oon kans 17. oon sillon ihan rentoutunut ja mulla kans sattuu alavatsasta varsinkin seksin jälkeen..en tiedä sit..kai sitä vaan ollaan niin "tiukkoja"..

Tuo on käynyt munkin mielessä,että jospa olen vaan niin "tiukkis",mutta mutta.... Varsinainen yhdyntä,siis se se kun jätkäni työntyy sisään ei satu läheskään niin paljon kuin se,kun alamme varsinaisiin "hommiin"... jotkut asennot sattuu aivan älyttömästi ja juuri alavatsaan... esileikit kuuluu asiaan ja mielestäni olen aina tarpeeksi kostea aloittaessa.. ääh,ei voi tietää mikä on...:/ tämä asia vaivaa vaan ihan älyttömästi minua sekä poikaystävääni,joka pelkää joka kerta satuttavansa minua.....:/

• no more pain -88- kirjoitti:

Tuo on käynyt munkin mielessä,että jospa olen vaan niin "tiukkis",mutta mutta.... Varsinainen yhdyntä,siis se se kun jätkäni työntyy sisään ei satu läheskään niin paljon kuin se,kun alamme varsinaisiin "hommiin"... jotkut asennot sattuu aivan älyttömästi ja juuri alavatsaan... esileikit kuuluu asiaan ja mielestäni olen aina tarpeeksi kostea aloittaessa.. ääh,ei voi tietää mikä on...:/ tämä asia vaivaa vaan ihan älyttömästi minua sekä poikaystävääni,joka pelkää joka kerta satuttavansa minua.....:/

Varsinainen yhdyntä,siis se se kun jätkäni työntyy sisään ei satu läheskään niin paljon kuin se,kun alamme varsinaisiin "hommiin"..

Mitäs se teidän homma sitten mahtaa olla, jos ei yhdyntä?

• no more pain -88-
        Jande-7 kirjoitti:

Varsinainen yhdyntä,siis se se kun jätkäni työntyy sisään ei satu läheskään niin paljon kuin se,kun alamme varsinaisiin "hommiin"..

Mitäs se teidän homma sitten mahtaa olla, jos ei yhdyntä?

Juu juu,tiesin kyllä jo laittaessani noin että sana valinnasta syntyy jotain hämminkiä,mutta toivottavasti joku ymmärtää asian niin kuin sen tarkotin.... eli siis se kun jätkäni tulee sisääni,niin se ei satu,mutta kun alamme niihin "hommiin",niin se tuntuu pahalta... yhdyntäähän tuo siis kokonaisuudessaan on,oikeassa olet...:)

• Vo johtua...

Joillakin naisilla voi käydä sattumaan siitä syystä että jos pojan penis on sen verran pitkä että se menee pohjaan asti niin se aiheuttaa sattumisen. Ja voi olla että pojalla on aivan normaali penis tai lyhyt, mutta sinä et vain ole kovin syvä.

Eli pohjaan hakkaaminen voi aiheuttaa kipua.

• Ville Vallaton

Jospas sinä jännität yhdyntää? Etkä ole riittävän kostea? Pitkät esileikit ja rento olo ja rauhallinen ote muutenkin auttavat tässä asiassa kummasti. (Jos kaveri vain tulee ja punkee sisään ja keskittyy pelkästään omaan hyvään niin eihän siitä mitään tule) Miksei myöskin lisäliukasteet. Tietty voi olla fysiologinenkin syy, silloin gynelogille, ellei muu auta.

• no more pain -88-

Voit olla oikeassa tuon jännittämisen suhteen.. Luotan kyllä aivan 100% poikaystävääni,mutta jokin siinä aina on,joka pistää jännittämään... Seksin aikana pyrin kuitenkin rentoutumaan ja joskus se onnistuukin eikä satu,mutta sitten taas....-> :/ Esileikit kuuluu asiaan ja niitä harrastamme kyllä,mutta voisiko syy siihen etten nauti seksistä olla se,että yleensä saan ne parhaimmat "kiksit" jo esileikissä...??

• sattuu myös
        no more pain -88- kirjoitti:

Voit olla oikeassa tuon jännittämisen suhteen.. Luotan kyllä aivan 100% poikaystävääni,mutta jokin siinä aina on,joka pistää jännittämään... Seksin aikana pyrin kuitenkin rentoutumaan ja joskus se onnistuukin eikä satu,mutta sitten taas....-> :/ Esileikit kuuluu asiaan ja niitä harrastamme kyllä,mutta voisiko syy siihen etten nauti seksistä olla se,että yleensä saan ne parhaimmat "kiksit" jo esileikissä...??

Joo, mulla sattuu kans tietyt asennot. Kyllä se on ihan sitä vaan mitä tossa joku jo kirjottikin pohjaan menemisestä. Tai ainakin mulla se johtuu siitä, että poikaystävälläni on aika kookas ja sitten tietyissä asennoissa se menee aika syvälle. Koettakaan jonkun aikaa välttää niitä asentoja, joissa sattuu. En usko, että teillä on mitään ongelmaa liukasteen ym. kanssa, jos on liian kuiva niin sattuu kyllä ihan eri paikkaan kuin alavatsaan, tiedoksi vaan herroille jotka tätä ehdottivat. Me jätettiin vähäksi aikaa asennot joissa sattuu ja alettiin sitten pikkuhiljaa kokeilemaan niitä ihan varovasti. Lopputulos oli, että pystyin rentoutumaan paremmin eikä ne enää niin sattuneetkaan. Nykyään voimme siis käyttää myös niitä asentoja, mutta varoen. Tsemppiä sulle, kyllä se siitä!

• tyttönen

Mä oon lukenu että semmonen "sairaus" on että yhdyntä sattuu ja siihen on muistaakseni ihan joku hoito/lääkkeet olemassa..
      Itsellä ei yleensä satu mutta joskus työntymis vaiheessa vihlasee alavatsasta mut yleensä se menee äkkiä ohi eikä seksielmäni ole siitä kärsinyt sen kummemmin..
      Suosittelen että soitat sairaalaan tai ihan gynelle..

• -tietäjä-

Tarkoitat varmaan vestibuliittia, jossa kaikenlainen emättimeen koskettaminen sattuu. Tässä ei kuitenkaan selvästi ole kyse siitä, sillä silloin sattuu ihan kaikki. Älä pelottele sairauksilla, joista et tiedä. Tuo alavatsaan sattuminen kuulostaa ihan siltä, että menee "väärään paikkaan" ts. liian syvälle. Asian voi kuitenkin tarkistaa käymällä gynellä.

• nina15

Aluksi tietty sattui muutaman kerran neitsyys meni ja käytimme ekat 5 kertaa kortsua,vaikka olin kiihottunut ja kostea silti se ei ole sama-asia....nimittäin hankin pillerit ja aloimme tietenkin tekemään hommat ilman kumiukkoa josta taas seurasi se että sain pimpin tädeltä sisääni spermaa! ja kun homma uusittiin sinä yönä vielä kolmesti(speget sinne)x eipä ole sattunut enään..;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe