Nyt ois hakusessa siis hyvä kosmetologi Jyväskylässä! Ketä/mitä paikkaa suosittelisitte. Kertokaa kiitos! :) Opiskelijana en halua heittää rahoja hukkaan..
Hhyvä kosmetologi?
44
38016
Vastaukset
- tiedän kokemuksesta
voin suositella ainakin sini-salonkia ja minna vejanderia. essissä on muuten ihan ok palvelu, mut tuloksiin nähden varsin kallista ja eivät välttämättä tee ihan perusteellisesti hoitoja ..
halvin näistä on sinisalonki (puhun ihonpuhdistuksesta) ja kallein siis essi. vejanderi mun mielestä paras, ja sieltä saa hyviä neuvojakin kaupan päälle. kandee käydä siellä! =)- 83Sirpa123
Palvelu jota sain viime kerralla Essistä oli niin uskomatonta, että ei voi kun pyörittää päätä...
Olin viikkoa aiemmin varannut hoitoajan, ja luonnollisesti koko viikon odotin innolla sinne pääsyä.
No sitten kun pääsin pöydälle makaamaan kosmetologi tajusi että aika jonka olen varannut ei riitäkään varaamaani hoitoon!! Hän tokaisi tökerösti, että "inhimillinen virhe, varataanko sinulle uusi aina ensi viikolle?" eli joku oli kuullut/ymmärtänyt väärin minkä hoidon varasin! Ei siis tullut pahoittelua, ei alennus seuraavasta käynnistä, ei mitään hyvitystä.
Ennen tätä tapausta ehdin käydä paikassa muutaman kerran, mutta tämän jälkeen en ole enää tähän hoitolaan menossa, vaikka tarvitsisi lähteä hakemaan haluamaani hoitoa toisesta kaupungista. - Harmittaa
83Sirpa123 kirjoitti:
Palvelu jota sain viime kerralla Essistä oli niin uskomatonta, että ei voi kun pyörittää päätä...
Olin viikkoa aiemmin varannut hoitoajan, ja luonnollisesti koko viikon odotin innolla sinne pääsyä.
No sitten kun pääsin pöydälle makaamaan kosmetologi tajusi että aika jonka olen varannut ei riitäkään varaamaani hoitoon!! Hän tokaisi tökerösti, että "inhimillinen virhe, varataanko sinulle uusi aina ensi viikolle?" eli joku oli kuullut/ymmärtänyt väärin minkä hoidon varasin! Ei siis tullut pahoittelua, ei alennus seuraavasta käynnistä, ei mitään hyvitystä.
Ennen tätä tapausta ehdin käydä paikassa muutaman kerran, mutta tämän jälkeen en ole enää tähän hoitolaan menossa, vaikka tarvitsisi lähteä hakemaan haluamaani hoitoa toisesta kaupungista.ESSIssä saa todella huonoa palvelua hintaan nähden. Olin viimetalvena vielä työttömänä ja säästin rahaa kosmetologikäyntiä varten, jotta saisin herkälle iholleni oikeanlaista hoitoa.Varasin perusihonpuhdistukseen, mutta hoitohuoneessa kosmetologi kuin varkain halusi vaihtaa hoidon kivuttomaan ihonpuhdistukseen. Suostuin, koska hän sanoi sen sopivan minulle paremmin. Kysymyksiini hän ei vastannut, kun kysyin, että kuinkas sitten käy epäpuhtauksien..että lähteekö nekin pois. laitehoito oli naurettava ja kosmetologi teki senkin hutiloiden ja nopeasti. Lopuksi hän paineli mustapäidenpoistoraudalla pari kertaa kevyesti nenän vierestä ikäänkuin puhdistaen mustapäivä. Todellisuudessa hän ei puhdistanut yhtäkään mustapäätä pois. Hoidon jälkeen kasvojen iho oli 2 päivää hieman kirkaampi,mutta sen jälkeen lopputulos sama kuin ennekin. Lisäksi kaikki mustapäätkin olivat vielä nassussa ja tämä huvi maksoi lähemmäksi 70€. en suosittele.
- mä kävijä
nimee en muista mut siihen ehdottomasti mikä on hotel cumuluksen talossa siinä kulmassa....
- täti
Ehdottomasti kauneuskeskus sininen. Edullinen, ihana palvelu ja ihanat ihmiset :) sijaitsee väionönkadulla verotoimistoa vastapäätä.
- sanna
täti kirjoitti:
Ehdottomasti kauneuskeskus sininen. Edullinen, ihana palvelu ja ihanat ihmiset :) sijaitsee väionönkadulla verotoimistoa vastapäätä.
Edullinen ja tosi hyvä paikka on Handelsbankenin talossa kauneushoitola Marjaana Hautalahti. Itse tykkään siitä että voi varata ajan ajan myös netistä. Ainut huono puoli on ettei aikoja meinaa saada heti kun on ilmeisen suosittu paikka. www.marjaanahautalahti.fi
- riikka
täti kirjoitti:
Sinisessä oli tosiaan ystävällinen palvelu ja edulliset hinnat, mistä tuli hyvä mieli, mutta en ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen (tekivät kasvojen puhdistuksen). Piliumeja jäi kasvoihini vielä vaikka kuinka. Kosmetologi ei muka pystynyt poistamaan niitä enempää, vaikka toiset kosmetologit olivat kyllä siihen pystyneet.
- Lumene sucks
täti kirjoitti:
..työn jälki oli kyllä kiitettävää...mutta hoidot tehdään Lumenen tuotteilla..mikä oli pienoinen yllätys. Jos hoito maksaa lopulta lähemmäs sata euroa Lumenen tuotteilla..niin hieman ihmetyttää...Muualla käyttävät laadukkaita kosmetologisarjoja ja pääsee jopa halvemmalla.
- tyttis
jep, mullakin hyviä kokemuksia tosta marjaana hautalahdesta. tekee samat hoidot kuin vejander, esim. darphin mutta hinnat edullisemmat. ei sillä et vejander olis huono muta mun kukkaro ei kestä. mä tykkään siitä että palvelu on reilua, tuotteita ei saa tuputtaa.
- opiskelija
mun mielest kaikki noi edellä mainitut ..en tiedä......mulla akne ja sain ihoni kuntoon vasta kun menin kauneushoitola rita fermiin.
hyvä hoito hyvät tuotteet tosin sama kuin hautalahdella ,aikoja ei meinaa saada kun yritin varata meni tosi kauas.Mutta olin tyytyväinen kun odotin. - hyvä
opiskelija kirjoitti:
mun mielest kaikki noi edellä mainitut ..en tiedä......mulla akne ja sain ihoni kuntoon vasta kun menin kauneushoitola rita fermiin.
hyvä hoito hyvät tuotteet tosin sama kuin hautalahdella ,aikoja ei meinaa saada kun yritin varata meni tosi kauas.Mutta olin tyytyväinen kun odotin.Suosittelen ehdottomasti kauneushoitola Gloriaa!!! Se on juuri saanut uuden omistajan. Erittäin vankka ammattitaito ja hyvä asiakas palvelu. Aina niin ihana olo kun sieltä tulee. Os: väinönkatu olisko ollu 36. :)
- riikka
kosmetologien täytyy olla reilun oloisia, mikä tarkoittaa että he suhtautuvat ystävällisen ymmärtäväisesti. Eräs kosmetologi suhtautui minuun suorastaan moralisoivasti kun en muka ollut pitänyt ihostani huolta, mikä ei edes pidä paikkaansa (sekaihon ongelmia on vain vaikea saada kuriin), ja tuputti liikkeen myynnissä olleita tuotteita yrittämällä aiheuttaa minulle huonon omantunnon. Sanoin ihan suoraan, että opiskelijana en voi mitenkään investoida noin kalliisiin tuotteisiin (olisivat maksaneet ihonpuhdistuksen kanssa lähemmäs 200e) ja myyjä vain yritti "rohkaista" että ihonhoitoon kannattaa satsata. Mistäs satsaat kun ei ole mistä repiä! Vuokrat on maksettava ja jotain saatava suuhunsa.. :(
- häh!
riikka kirjoitti:
kosmetologien täytyy olla reilun oloisia, mikä tarkoittaa että he suhtautuvat ystävällisen ymmärtäväisesti. Eräs kosmetologi suhtautui minuun suorastaan moralisoivasti kun en muka ollut pitänyt ihostani huolta, mikä ei edes pidä paikkaansa (sekaihon ongelmia on vain vaikea saada kuriin), ja tuputti liikkeen myynnissä olleita tuotteita yrittämällä aiheuttaa minulle huonon omantunnon. Sanoin ihan suoraan, että opiskelijana en voi mitenkään investoida noin kalliisiin tuotteisiin (olisivat maksaneet ihonpuhdistuksen kanssa lähemmäs 200e) ja myyjä vain yritti "rohkaista" että ihonhoitoon kannattaa satsata. Mistäs satsaat kun ei ole mistä repiä! Vuokrat on maksettava ja jotain saatava suuhunsa.. :(
Riikka, missä kauneushoitolassa oli nöin tökeröä "palvelua"?
- saara
Asun Vaajakoskella ja kävin ihonpuhdistuksessa Vaajakosken keskustaan syksyllä avatussa kauneushoitola Studio In Flamesissa. Minusta paikka oli viihtyisä ja sain hyvää palvelua. Hinnatkin olivat Jyväskylän hintatasoon nähden edullisemmat ja ilmaista parkkitilaa löytyi ihan liikkeen edestä. Kiva nuorekas paikka. Hoitolalta löytyy jopa omat nettisivutkin www.sinunkauneus.com
- hyvä paikka!
Tarkkana tyttönä VAADIN tarkkaa ja huolellista työtä kun menen kosmetologille. Täällä sain juurikin huolellista ja hyvää palvelua. Itse kosmetologilta. :) Kiitos!
- minnahxx
ja sinunkauneus.com ovat ihan eri kauneushoitoloita. Tarkkuutta siis, kiitos.
- Kanta-asiakas
Hiuskeskus ja kauneushoitola väinönkatu 5. Siellä työskentelee todella mukava ja asiantunteva nuori cidesco-sky kosmetologi Johanna Yli-Kauppila.
- Kanta-asiakas - Tyytyväinen asiakas
On Lumicci Voionmaankadulla. Tekee työtä täydellä sydämmellä ja tunteella. Motivoitunut tekemään ammattitaidolla laatua asenteella. Suosittelen!!
- hemmottelua kaipaava
löytyvät Pau's Wellness & Beauty -hoitolasta Lutakosta. Tunnelmallinen ilmapiiri ja lämminhenkinen palvelu!
- Leanäiti
hemmottelua kaipaava kirjoitti:
löytyvät Pau's Wellness & Beauty -hoitolasta Lutakosta. Tunnelmallinen ilmapiiri ja lämminhenkinen palvelu!
Onks kukaan käyny tuolla pauswellnessillä ja missä hoidoissa? Mä olen juuri muuttanut Jyväskylään ja yritän löytää hyvää kosmetologia, jolla on tilat muualla kuin keskustassa. Mä tulen kuitenkin autolla, niin helpottas kun ei tarviis sen kanssa sekoilla.
- Kevättä rinnassa
Leanäiti kirjoitti:
Onks kukaan käyny tuolla pauswellnessillä ja missä hoidoissa? Mä olen juuri muuttanut Jyväskylään ja yritän löytää hyvää kosmetologia, jolla on tilat muualla kuin keskustassa. Mä tulen kuitenkin autolla, niin helpottas kun ei tarviis sen kanssa sekoilla.
Olen käynyt Pauswellnesissä, ja voin todella suositella paikkaa! Henkilökunta ammattitaitoista, ja paikka muutenkin aivan ihana. Ja autoilla liikkuville hyvä se sataman parkkikiekkopaikka.
- PalvelustaMaksava
Onko missään tuoreempia kokemuksia Jyväskylän kauneushoitoloista? Itse asioin äskettäin Eleganssissa. Kaunis vastaanottotila, mutta siihen se loppuikin. Hoitohuone aivan keskeneräinen ja todella ahdas. Jalkahoito suht ok, mutta esim. lakkaus ei kuulunut hintaan. Tosin reiluuden nimissä olisi hoitaja voinut sen tehdä, koska vastaavasti kynsien leikkausta, joka sisältyi hintaan, ei tarvinnut tehdä, sillä olin juuri leikannut varpaankynteni. Samoin se, että asiakas jätetään yksin pariin otteeseen 10 min ajaksi, alkaa olla aikansa elänyttä joissain paikoissa. Täällä niin tehtiin, mutta muutamassa muussa paikassa hoitaja on esim. jalkojen liotusajan tai naamion vaikutusajan aikana hieronut asiakkaan käsiä tms. mikä on ollut todella hienoa palvelua!
Edellisen kerran kävin jalkahoidossa Golden day spa -hoitolassa, yliopistonkadulla. Nätisti laitettu paikka. Maksoin puolentoista tunnin jalkahoidosta, mutta hoito kesti 1h 10min. Mielestäni hinta olisi pitänyt suhteuttaa käytettyyn aikaan. Hoitaja totesi, että olikin niin vähän tehtävää, että voin lähteä. Olin aika pöyristynyt. Jäi kyllä niin pettynyt maku tuosta paikasta, että en käytä enää enkä suosittele. - TYKKÄÄJÄ
Jos haluat todella tunnollista asiansa osaavaa kosmetelogi ( myös jalkahoitoa ) palvelua, tilaa aika Hius- ja Kauneusstudio Chill nimisestä paikasta Jyväskylästä. Pyydä kosmetologi Milja Kärkkäisen palveluja. Hän tekee työnsä taiten ja tunnollisesti. Minä sekä mieheni olemme saaneet hänen hoitojaan. Voithan myös esittää toiveita hoitosi suhteen... (:
- kokenutasiakas
PalvelustaMaksava kirjoitti:
Onko missään tuoreempia kokemuksia Jyväskylän kauneushoitoloista? Itse asioin äskettäin Eleganssissa. Kaunis vastaanottotila, mutta siihen se loppuikin. Hoitohuone aivan keskeneräinen ja todella ahdas. Jalkahoito suht ok, mutta esim. lakkaus ei kuulunut hintaan. Tosin reiluuden nimissä olisi hoitaja voinut sen tehdä, koska vastaavasti kynsien leikkausta, joka sisältyi hintaan, ei tarvinnut tehdä, sillä olin juuri leikannut varpaankynteni. Samoin se, että asiakas jätetään yksin pariin otteeseen 10 min ajaksi, alkaa olla aikansa elänyttä joissain paikoissa. Täällä niin tehtiin, mutta muutamassa muussa paikassa hoitaja on esim. jalkojen liotusajan tai naamion vaikutusajan aikana hieronut asiakkaan käsiä tms. mikä on ollut todella hienoa palvelua!
Edellisen kerran kävin jalkahoidossa Golden day spa -hoitolassa, yliopistonkadulla. Nätisti laitettu paikka. Maksoin puolentoista tunnin jalkahoidosta, mutta hoito kesti 1h 10min. Mielestäni hinta olisi pitänyt suhteuttaa käytettyyn aikaan. Hoitaja totesi, että olikin niin vähän tehtävää, että voin lähteä. Olin aika pöyristynyt. Jäi kyllä niin pettynyt maku tuosta paikasta, että en käytä enää enkä suosittele.Hämmästyin kommenttiasi Golden day spasta, itse olen siellä asioinut jo viiden vuoden ajan ja aina olen saanut rahoilleni vastinetta ja hyvän hoidon. Olisiko hoidon tehnyt harjoittelija? Voin myös suositella paus wellnessiä :)
- tarkka valinnassaan
riikka! samaa mieltä! niin monesti niihin kalliita tuotteitaan tyrkyttäviin ammattitaidottomiin kosmetologeihin törmänneenä on sanottava, että tarkkaan saa valita, jotta saa rahoilleen vastinetta. ei tarvi olla edes opiskelija, vaan täyspäiväsesti työssäkäyvänä, hyvin tienaavana en tosiaan kannata yhdenkään ammattitaidottoman yritystä.
Ja sananen ESSI:stä... P*SKA PAIKKA! Ammattitaidotonta, huonoa palvelua. En suosittele kellekkään. - vakikävijä
Opiskelijan kukkarolle sopivaa palvelua saa Ammattiopistolta. Miksi maksaa maltaita esim. Essissä kun varmasti yhtä hyvää tai parempaakin palvelua saa ja huomattavasti edullisemmin oppilastyönä.
Itse olen ollut varsin tyytyväinen Ammattiopiston palveluihin kosmetologi- ja kampaamopuolella, vaikka en opiskelija olekkaan. - sirpaleeena
nyt kesällä on harjulla siinä koulun yhteydessä sepänkatu 3:ssa opiskelijoiden pitämä kauneushoitola ja parturi-kampaamo. tosi edulliset hinnat ja hyvää jälkeä tekevät. ei mene rahat hukkaan! ja vapaita aikoja löytyy hyvin. itse kävin sokeroinnissa ja tosi hyvää jälkeä teki ja huolellista. keskustan paikoissa ei aina panosteta työn laatuun...
http://www.jao.fi/?Deptid=18542 - tirlittannan
kauneushoitola choko on keskustan lähellä, tellervonkadulla, siihen sain auton kiekkopaikalle viereen ja tarvittaessa kosmetologi käy kääntämässä kiekkoa. opiskelijana sain -20% alennuksen hoidoista, mikä minut sinne houkuttelikin. palvelu ystävällistä ja monipuoliset hoidot. menen varmasti syksyllä uudestaan!
- Tekijähenkilöitä
Mette Mannonen on hyvä meteorologi ja Ernst Fuck loistava urologi.
- Tytysyy 231
Kuokkalan Chill on hyvä paikka. Kävin aikaisemmin Kauneushoitola Sointu ja jäi todella paha mieli kosmetologin tylystä käytöksestä ja toisten yrittäjien haukkumisesta
- Biltemasta esim.
Tytysyy 231 kirjoitti:
Kuokkalan Chill on hyvä paikka. Kävin aikaisemmin Kauneushoitola Sointu ja jäi todella paha mieli kosmetologin tylystä käytöksestä ja toisten yrittäjien haukkumisesta
Ei tuollaiseen finninaamaan pysty kuin kulmahiomakone.
- siiseli
Mä olen kanssa käynyt tuolla harjun ammattiopiston yhteydessä olevassa hoitolassa kasvohoidossa ja pari viikkoa sitten ottamassa kestolakkaukset. Palvelu on ystävällistä ja kiireetöntä, hinnat kohdillaan ja auton saa eteen parkkiin.
- voisinkäydäkosmetol
meikkaa sitten kokonaan koko naaman väärän väriseksi, siniseksi koko naaman?
tai sitten mustat silmät meikattuna hirveillä väreillä jotta silmät loistaa. - harjoitteluna122
Ajattelin itse että, jos noniin... tytöt meikkailisivat miten huvittaa itseä naamalta, että minkälainen tulisi :D
- niimpäniinpä
Sitten kun tytöt leikkivät niin naamasta tulikin vahingossa kestovärillä sininen esim.... pitäisi pystyä pesemään pois, OHO olikin tämä pysyvää tämä väri ;D
- kerrastakaunista
Parhaat hoidot saa hautaustoimiston kautta.Hieman tavallista kosmetologia kalliimpaa mutta kestää loppuun asti.
- pettynytasiakas72
En voi suositella kauneushoitola Essiä. Tulin rentoutumaan ja hemmottelemaan itseäni kasvohoidolla, mutta kosmetologi yritti syyllistää minua siitä, etten ole hoitanut kasvojani. Kaiken huippu oli se, että kun makasin hoitopöydällä ja yritin nauttia vapaa-päivästäni kauneushoitolassa, kosmetologi sanoo: "Niin, kyllähän sitä varmaan välillä tulee katsottua peiliin, että voi kauhistus!". Vastasin, että olen tyytyväinen kasvoihini, enkä todellakaan ajattele niin. On minusta aika outoa, että kosmetologi yrittää syyllistämällä saada itselleen asiakassuhteen. Jotain vanhan polven kosmetologikoulutusta?
- Miilai
Vastaan vanhaan kommenttiin mutta jännä kuulla, että meno ei ole Essissä muuttunut vuosien myötä. Kävin Essissä ihonpuhdistuksessa joskus vuosituhannen vaihteessa varmaan eli 99-01 tienoilla kenties. Olin käynyt siellä monta kertaa ja eräällä kerralla kosmetologi alkoi suorastaan huutamaan: "eihän näistä hoidoista ole MITÄÄN hyötyä, kun sinä et itse hoida ihoasi!!!!" Ja kyllä, kaikki mahd tuotteet olivat käytössä ja elintavat niin mallillaan kun olla voi. Olen tuota usein miettinyt kuinka toisin tuossa tilanteessa olisi pitänyt toimia. Maksavana asiakkaana häipyä paikalta ja antaa murskapalaute toiminnasta.
- hyväsarjaQuinot
Maarit ksuneushoitola on hyvä, hoidot tehdään laadukkaalla Quinot-sarjalla, on hintansa fäär. Tää kauneushoitola on Kauppakadulla.Quinotilla ei moni hoida Jyväskylässä.
- carthy
Sokoksen hoitola HYVÄ OLO,palvelu pelaa,kaikki ok,ajanvaraus käy netissä helposti. Ja hoitoja laidasta laitaan,jokaiselle jotain.
- kuosma
Kannattaa kirjautua Timma palveluun. Sieltä näet haluamasi alueen kosmetologit, niiden hinnat sekä myös arvosteluja. Saat varattua kyseisen sovelluksen kautta myös muita kauneuspalveluita. Erittäin kätevä, suosittelen lämpimästi! :)
Saatte 10€ alennuksen koodilla RMFTKK - Onkouusialiikkeitä
Onko tullut uusia hyviä Jyväskylään? Chillistä en erityisemmin ole tykännyt, koska on mielestäni rauhaton. Paus welness on rauhallinen ja varsin ok paikka, varsinkin kasvohoitojen suhteen. Ripsiä eivät Pausissa kylläkään osanneet tehdä, useampia omia ripsiä liimattu yhteen ja todella heikko liimaus, jonka vuoksi puolet ripsistä irtosi liimauksistaan jo reilussa viikossa.
- Mieti
Paras kosmetologi ei tyrkytä korulauseilla hirveää määrää tuotteitaan asiakkaalle joka on jo ilmaissut ettei niihin ole varaa. Rahan ahneus saa näköjään ihmisen ihan moraalittomaksi. Ei voi syyllistää ketään siitä ettei ole varaa kalliisiin tuotteisiin vaikka haluaisikin hoitaa ihoaan hyvin. Halvemmallakin saa ihon kuntoon, esim. apteekista saa tosi hyviä tuotteita puolta halvemmalla.
- Anonyymi
Kävin itse Chokossa. Ihan ok, mutta koska kampaamo on vieressä kaikki meteli kuuluu huoneeseen. Olin tunnin kuumakivihieronnassa joka kesti ehkä just 50 min.. Jos haluat oikeasti rentoutua, älä mene.
Golden day spa on hyvä, ihana paikka! Kukkaro ei vaan kestä. Tunnin kasvohoito joka taas kesti 70 min.
Vähän tasoeroja :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882