Puuvaja Kaarinassa

Kaius

Ystäväni vihjaisi, että Kaarinassa on puusepänverstas nimeltään Puuvaja, josta saa kalusteita keittiöön, kodinhoitohuoneeseen, kylpyhuoneeseen jne. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä liikkeestä. Hinta, laatu, toimitus, asennus jne jne.

12

8934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

mutta sinun täytyy olla jonkinlainen asiantuntija että osaat koota itsellesi sopivan ryhmän osista. Mekin olemme ns. omatoimirakentajia mutta silti emme rohkene ryhtyä rakentamaan keittiötä ihan "tyhjästä". Olemme siis päätyneet näihin puolivalmisteisiin, jossa kaapistot tulee koottuna ja me sitten yritämme saada itse ne seinille eli keittiölle tulee hintaa noin 2000-2500 euroa (viisi metriä ilman keittiökoneita). Kannattaa laskea mikä on erotus osina ostettuihin ja puolivalmiisiin (ja kuinka rungot on koottu, tuleeko puutapituksella piiloon vai ruuveilla ja peitetapeilla näkyviin, sekä materiaalin vahvuus ja laatu). Minulla ei ole henk.koht. mitään yhteyttä kyseiseen firmaan, toivottavasti joku kertoo sinulle kokemuksistaan. Kerroin vain oman mielipiteeni saman asian kanssa painineena. Mutta jos olette hyviä rakentamaan niin voi olla kokeilemisen arvoista. Tämä on keskimääräisellä asiantuntemuksella asiaan perehtyneen naisen mielipide, P-stelli-ihmiset ja ns. asiantuntijamiehet voivat varmaankin antaa oman arvionsa, vai mitä?

• Tietämystä

Kyseinen firma on toiminut useita kymmeniä vuosia, ennenkuin jostain tukuista edes nähtiin untakaan.. Kyseiseltä firmalta saat aivan asialliset keittiösuunnitelmat ja kuvat, kuten mistä tahansa keittiöliikkeestä. Kalusteet olivat kasattuna, siistejä ja laadukkaita. Itse asennettiin paikalleen. Asennuksen olisi saanut myös Puuvajan kauttakin. Käy katsomassa siellä !

• tulee

Jo toiset kalusteet ko. firmasta. Nyt omakotitaloon kaikki kalusteet. Käytiin kyllä katsomassa Puustellit ja Topit, mutta saatiin kaikki mitä haluttiin aika paljon halvemmalla ja KOOTTUNA. Suosittelen.

• £$€
        tulee kirjoitti:

Jo toiset kalusteet ko. firmasta. Nyt omakotitaloon kaikki kalusteet. Käytiin kyllä katsomassa Puustellit ja Topit, mutta saatiin kaikki mitä haluttiin aika paljon halvemmalla ja KOOTTUNA. Suosittelen.

Meille on myös tulossa Puuvajan keittiö, khh ja wc kalusteet ja hintaeroa oli n. 3000€ topiin ja puustelliin verrattuna. Eroa oli myös se että kaikki yläkaapit tulevat alumiinikehysovilla, kun taas hintavimmissa tarjouksissa niitä oli vain pari kappaletta. Laatikkojen hidastimet yms rensselit ovat samat kuin puustellissa.

Useampi tuttu on ottanut keittiönsä puuvajasta ja tyytyväisiä ovat olleet hintaan ja laatuun.

• Alkuperäinen.........
        £$€ kirjoitti:

Meille on myös tulossa Puuvajan keittiö, khh ja wc kalusteet ja hintaeroa oli n. 3000€ topiin ja puustelliin verrattuna. Eroa oli myös se että kaikki yläkaapit tulevat alumiinikehysovilla, kun taas hintavimmissa tarjouksissa niitä oli vain pari kappaletta. Laatikkojen hidastimet yms rensselit ovat samat kuin puustellissa.

Useampi tuttu on ottanut keittiönsä puuvajasta ja tyytyväisiä ovat olleet hintaan ja laatuun.

Kiitos paljon asiallisista vastauksista. Hyvä, menen käymään Puuvajassa!

• noloa
        Alkuperäinen......... kirjoitti:

Kiitos paljon asiallisista vastauksista. Hyvä, menen käymään Puuvajassa!

Joo olipa taas kiva mainosketju! Ja että hyvälaatuisia..joopajoo

• Kaius
        noloa kirjoitti:

Kerro ihmeessä faktoja, jos on jotakin negatiivista että tiedän välttää kyseistä lafkaa. Onko ollut ovet vimpuloita vai pinnat kehnoja??? Kerro ihmeessä ennen kuin uppoan suohon...

• TaneK
        noloa kirjoitti:

Puustellinko? äijät asialla:::

• £$€
        noloa kirjoitti:

Sen verran kiirettä tuntuu kyseisessä putiikissa olevan, että eivät varmastikkaan tarvitse mitään suomi24 mainosketjuja.

• kuin "merkkikeittiöt...
        £$€ kirjoitti:

Sen verran kiirettä tuntuu kyseisessä putiikissa olevan, että eivät varmastikkaan tarvitse mitään suomi24 mainosketjuja.

Ammattilaisena, kun olen myynyt vuosien varrella useampaakin ns. merkkikeittiötä ja ollut myös pienempien puusepänliikkeiden palveluksessa. Samaten olen edelleen seurannut rakennusalan töissä ostajana erilaisten toimittajien toimitusvarmuutta laatua ja vst tekijöitä. Niin pitää todeta seuraavaa:

Tällä palstalla ihan turhaan ihannoidaan ja mollataan pelkästään suuria kalustemerkkejä, niiden hyviä ja huonoja ominaisuuksia. Meillä Suomesta löytyy erittäin runsas pienempien puusepänliikkeiden verkosto eri paikkakunnilta. Toki nämäkin puusepänliikkeet ovat erikoistuneet jollekin tietylle valmistamisen sektorille. Keittiöiden ja kiintokalusteiden valmistajia löytyy myös erittäin paljon.

Ei tarvitse kuin selailla oman alueen puhelinluettelon keltaisia sivuja, katsoa netistä, yritystelestä taikka vst. Paljon ammattitaitoista väkeä parhaassa tapauksessa aivan nurkan takanasi. Ehkä löydät sitä kautta itsellesi ennestään tutun puusepän valmistamaan kalusteita itsellesi. Tällainen paikallinen tekijä useimmiten pystyy tarjoamaan oleellisesti laajempaa ja laadukkaampaan valikoimaan, kuin moni ns. merkkikeittiö.

Itse en tunne kyseistä Puuvajaa, mutta stemppiä ja puusepäntyö kunniaan !

• palautetta annoit
        kuin "merkkikeittiöt... kirjoitti:

Ammattilaisena, kun olen myynyt vuosien varrella useampaakin ns. merkkikeittiötä ja ollut myös pienempien puusepänliikkeiden palveluksessa. Samaten olen edelleen seurannut rakennusalan töissä ostajana erilaisten toimittajien toimitusvarmuutta laatua ja vst tekijöitä. Niin pitää todeta seuraavaa:

Tällä palstalla ihan turhaan ihannoidaan ja mollataan pelkästään suuria kalustemerkkejä, niiden hyviä ja huonoja ominaisuuksia. Meillä Suomesta löytyy erittäin runsas pienempien puusepänliikkeiden verkosto eri paikkakunnilta. Toki nämäkin puusepänliikkeet ovat erikoistuneet jollekin tietylle valmistamisen sektorille. Keittiöiden ja kiintokalusteiden valmistajia löytyy myös erittäin paljon.

Ei tarvitse kuin selailla oman alueen puhelinluettelon keltaisia sivuja, katsoa netistä, yritystelestä taikka vst. Paljon ammattitaitoista väkeä parhaassa tapauksessa aivan nurkan takanasi. Ehkä löydät sitä kautta itsellesi ennestään tutun puusepän valmistamaan kalusteita itsellesi. Tällainen paikallinen tekijä useimmiten pystyy tarjoamaan oleellisesti laajempaa ja laadukkaampaan valikoimaan, kuin moni ns. merkkikeittiö.

Itse en tunne kyseistä Puuvajaa, mutta stemppiä ja puusepäntyö kunniaan !

nimimerkki kuin "merkkikeittiöt". Täällä menee aina ihmeelliseksi kinasteluksi jos joku kehuu tai moittii jatain liikettä. Tällaiset asiathan ovat mielipiteitä ja olisi hauskempaa saada jotain informatiivisempaa tietoa keittiöasioissa kun ainaista jankkaamista siitä onko se yksikin merkki hyvä vai huono. Olen samaa mieltä että ei kannata mennä merta edemmäs kalaan. Mekin kävimme keittiöliikkeissä sadan kilometrin päässä parissakin isossa kaupungissa mutta nyt olemme kuitenkin päätymässä naapurikunnan pieneen keittiötoimittajaan. Tuntuu asialliselta perheyritykseltä ja osat tulevat niiltä tavanamaisilta ovitoimittajilta, saranafirmoilta ym. kuin kaikkiin muihinkin "normaaleihin" keittiöliikkeisiin.

• Ope01
        palautetta annoit kirjoitti:

nimimerkki kuin "merkkikeittiöt". Täällä menee aina ihmeelliseksi kinasteluksi jos joku kehuu tai moittii jatain liikettä. Tällaiset asiathan ovat mielipiteitä ja olisi hauskempaa saada jotain informatiivisempaa tietoa keittiöasioissa kun ainaista jankkaamista siitä onko se yksikin merkki hyvä vai huono. Olen samaa mieltä että ei kannata mennä merta edemmäs kalaan. Mekin kävimme keittiöliikkeissä sadan kilometrin päässä parissakin isossa kaupungissa mutta nyt olemme kuitenkin päätymässä naapurikunnan pieneen keittiötoimittajaan. Tuntuu asialliselta perheyritykseltä ja osat tulevat niiltä tavanamaisilta ovitoimittajilta, saranafirmoilta ym. kuin kaikkiin muihinkin "normaaleihin" keittiöliikkeisiin.

Meillä on myös Puuvajasta hankittu keittiö, kesällä itse asensimme kaapit paikoilleen. Valitsimme usemapien tarjousten jälkeen Puuvajan, koska hinta oli kilpailukykyinen, meidän kohdalla tosin ero ei ollut merkittävä, mutta myös palvelu oli oikein ystävällistä. Ennen lopullisen tilauksen jättämistä kävimme liikkeessä useaan kertaan ihmettelemässä milloin mitäkin pientä yksityiskohtaa suunnitelmissamme, ja aina saatiin tosi mukavaa palvelua.

Toimitus kyllä meillä tökki monessa kophtaa, mutta ei johtunut yksistään Puuvajasta, sillä esim. tasot tulivat tehtaaltä myöhässä ja osin väärän mittaisina. Monta muutakin mutkaa tuli matkaan miedän keittiössä, mutta silti olen lopputulokseen eirräin tyytyväinen ja valmis myös suositelemaan ko. firmaa muillekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe