Oletko nähnyt AC/DC:n livenä, missä ja kuinka monesti? Kerro myös tunnelmista.
AC/DC:n keikat!
11
2678
Vastaukset
Kolmesti olen bändin livenä nähnyt ja neljännenkin kerran aion nähdä, ellei se vaan esiinny siellä v..un kyläkaupassa!
Pitäisikö laittaa adressi AC/DC-lle, ja kertoa, että Suomessa on paljon parempiakin mestoja esiintyä kuin joku kyläkauppa?!
Tuuri on kaikkea muuta kuin yleisöystävällinen paikka.
Tasaista peltoa, josta ei näe lavalle kuin eturivistä:((
Tuurin kyläkaupalle täydet 5 hanuria!!!!!- bonbon
Kolmesti ja kyllä ensimmäinen keikka -95? oli vaikuttavin jäähallissa.
"Tasaista peltoa, josta ei näe lavalle kuin eturivistä:(("
Stadionilla on sama tilanne kentällä ... Sama tilanne on myös Doningtonissa, että tuskin se Tuuri siinä huonommaksi vetää. bonbon kirjoitti:
Stadionilla on sama tilanne kentällä ... Sama tilanne on myös Doningtonissa, että tuskin se Tuuri siinä huonommaksi vetää.AC/DC ei käynyt Suomessa -95, vaan 1996.
No ei sillä nyt niin merkitystä ole, mutta tulipahan korjattua:)- makkone
bonbon kirjoitti:
Stadionilla on sama tilanne kentällä ... Sama tilanne on myös Doningtonissa, että tuskin se Tuuri siinä huonommaksi vetää.Vuonna -88 kävin Helsingin jäähallissa nyttemmin edesmenneen kaverini kanssa katsomassa tasa/vaihtovirtaa. Keikka oli luokkaa super, vaikkakin heillä oli "For Those about.."-biisissä käytössä teleskooppitykit. Tuo hieman harmitti ;-). Nyt 37-vuotiaana olen löytänyt AC/DC:n uudestaan n. 15 vuoden tauon jälkeen. Varsinkin Bryan Johnsonin alkukauden ja Bon Scottin loppukauden musa viehättää vieläkin vietävästi.
- Arto P.
Olen nähnyt ja KUULLUT AC/DC:n kahdesti.
Ensin Hartwall-areenalla ja sitemmin olympiastadionilla.Molemmat keikat olivat loistavia.
Jätkät olivat huippuvedossa ja sen näki etenkin Anguksesta.Äijä veti keikan mielettömällä tatsilla eikä väsymisen merkkejä näkynyt muissakaan bändin jäsenissä.
Uskallan väittää,että kyseessä on yksi maailman parhaista Rock-bändeistä!
(Onneksi oli kamera mukana...)
LET THERE BE ROCK!- Ellenix
aiwan samaa mieltä :D
Ellenix kirjoitti:
aiwan samaa mieltä :D
Olen nähnyt AC/DC:n livenä vain yhden kerran, tämä oli siis vuonna 2001 Helsingin Olympiastadionilla jossa bändi heitti mahtavan keikan. Vielä kun pääsisi kokemaan saman fiiliksen uudelleen, odotan seuraavaa AC/DC:n keikkaa aivan innoissani.
- Ellenix
DarkFear kirjoitti:
Olen nähnyt AC/DC:n livenä vain yhden kerran, tämä oli siis vuonna 2001 Helsingin Olympiastadionilla jossa bändi heitti mahtavan keikan. Vielä kun pääsisi kokemaan saman fiiliksen uudelleen, odotan seuraavaa AC/DC:n keikkaa aivan innoissani.
Sinne mennnään sitt :D
(*&*)
- kovia
mutta vuonna 1985(muistaakseni)fly on the wall tour kyllä oli kaikkein kovin.karuin lava kovin meno.ja mitä tulee angusin menoo stadikalla ja ylipäätään tänäpänä niin ikä näkyy, se nimittäin ei tule yksin.jos vertaan menoon em.kiertueella niin silloin vauhtia 300km/h nyt 120km/h.vaan ei himmennä bändin gloriaa yhtään.
- powerage
AC/DC on tullut nähtyä 4kertaa. Eka kerran vuonna ´96 Ballbreaker kiertueella Jäähallissa. On jäänyt ikimuistoiseksi kokemukseski koska oli tosiaan eka livekokemus. Seuraavat vedot näin Stiff upper lip tourilla v.2000 Hartwall arenalla ja seuraavana iltana Turun Elysee arenalla joista jälkimmäinen keikkana ehkä vielä tiukempi rutistus kuin Hartwallin keikka. Viimeisin AC/DC keikka olikin 2001 kesällä Stiff upper lip European tourin merkeissä Olympiastadionilla joka oli mielestäni paras noista kolmesta viimeisimmästä. Settilistassa pieniä muutoksia ja soundit aivan huippuluokkaa. Stadikan keikan kruunasi onnistuneet valokuvat ja varsinkin seuraavana aamuna saadut nimmarit/fotot ja kädenpuristukset Hotelli Kämpin edessä, jeah!
- Rock'n'roll
Milloin AC/DC on tulos uuestaa suomee?
Luin jostain, että joskus parin vuoden pääst!
Mutten oo varma...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859