AC/DC:n keikat!

haagon

Oletko nähnyt AC/DC:n livenä, missä ja kuinka monesti? Kerro myös tunnelmista.

11

2726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmesti olen bändin livenä nähnyt ja neljännenkin kerran aion nähdä, ellei se vaan esiinny siellä v..un kyläkaupassa!

      Pitäisikö laittaa adressi AC/DC-lle, ja kertoa, että Suomessa on paljon parempiakin mestoja esiintyä kuin joku kyläkauppa?!
      Tuuri on kaikkea muuta kuin yleisöystävällinen paikka.
      Tasaista peltoa, josta ei näe lavalle kuin eturivistä:((

      Tuurin kyläkaupalle täydet 5 hanuria!!!!!

      • bonbon

        Kolmesti ja kyllä ensimmäinen keikka -95? oli vaikuttavin jäähallissa.

        "Tasaista peltoa, josta ei näe lavalle kuin eturivistä:(("

        Stadionilla on sama tilanne kentällä ... Sama tilanne on myös Doningtonissa, että tuskin se Tuuri siinä huonommaksi vetää.


      • bonbon kirjoitti:

        Kolmesti ja kyllä ensimmäinen keikka -95? oli vaikuttavin jäähallissa.

        "Tasaista peltoa, josta ei näe lavalle kuin eturivistä:(("

        Stadionilla on sama tilanne kentällä ... Sama tilanne on myös Doningtonissa, että tuskin se Tuuri siinä huonommaksi vetää.

        AC/DC ei käynyt Suomessa -95, vaan 1996.
        No ei sillä nyt niin merkitystä ole, mutta tulipahan korjattua:)


      • makkone
        bonbon kirjoitti:

        Kolmesti ja kyllä ensimmäinen keikka -95? oli vaikuttavin jäähallissa.

        "Tasaista peltoa, josta ei näe lavalle kuin eturivistä:(("

        Stadionilla on sama tilanne kentällä ... Sama tilanne on myös Doningtonissa, että tuskin se Tuuri siinä huonommaksi vetää.

        Vuonna -88 kävin Helsingin jäähallissa nyttemmin edesmenneen kaverini kanssa katsomassa tasa/vaihtovirtaa. Keikka oli luokkaa super, vaikkakin heillä oli "For Those about.."-biisissä käytössä teleskooppitykit. Tuo hieman harmitti ;-). Nyt 37-vuotiaana olen löytänyt AC/DC:n uudestaan n. 15 vuoden tauon jälkeen. Varsinkin Bryan Johnsonin alkukauden ja Bon Scottin loppukauden musa viehättää vieläkin vietävästi.


    • Arto P.

      Olen nähnyt ja KUULLUT AC/DC:n kahdesti.
      Ensin Hartwall-areenalla ja sitemmin olympiastadionilla.Molemmat keikat olivat loistavia.
      Jätkät olivat huippuvedossa ja sen näki etenkin Anguksesta.Äijä veti keikan mielettömällä tatsilla eikä väsymisen merkkejä näkynyt muissakaan bändin jäsenissä.
      Uskallan väittää,että kyseessä on yksi maailman parhaista Rock-bändeistä!
      (Onneksi oli kamera mukana...)

      LET THERE BE ROCK!

      • Ellenix

        aiwan samaa mieltä :D


      • Ellenix kirjoitti:

        aiwan samaa mieltä :D

        Olen nähnyt AC/DC:n livenä vain yhden kerran, tämä oli siis vuonna 2001 Helsingin Olympiastadionilla jossa bändi heitti mahtavan keikan. Vielä kun pääsisi kokemaan saman fiiliksen uudelleen, odotan seuraavaa AC/DC:n keikkaa aivan innoissani.


      • Ellenix
        DarkFear kirjoitti:

        Olen nähnyt AC/DC:n livenä vain yhden kerran, tämä oli siis vuonna 2001 Helsingin Olympiastadionilla jossa bändi heitti mahtavan keikan. Vielä kun pääsisi kokemaan saman fiiliksen uudelleen, odotan seuraavaa AC/DC:n keikkaa aivan innoissani.

        Sinne mennnään sitt :D

        (*&*)


    • kovia

      mutta vuonna 1985(muistaakseni)fly on the wall tour kyllä oli kaikkein kovin.karuin lava kovin meno.ja mitä tulee angusin menoo stadikalla ja ylipäätään tänäpänä niin ikä näkyy, se nimittäin ei tule yksin.jos vertaan menoon em.kiertueella niin silloin vauhtia 300km/h nyt 120km/h.vaan ei himmennä bändin gloriaa yhtään.

    • powerage

      AC/DC on tullut nähtyä 4kertaa. Eka kerran vuonna ´96 Ballbreaker kiertueella Jäähallissa. On jäänyt ikimuistoiseksi kokemukseski koska oli tosiaan eka livekokemus. Seuraavat vedot näin Stiff upper lip tourilla v.2000 Hartwall arenalla ja seuraavana iltana Turun Elysee arenalla joista jälkimmäinen keikkana ehkä vielä tiukempi rutistus kuin Hartwallin keikka. Viimeisin AC/DC keikka olikin 2001 kesällä Stiff upper lip European tourin merkeissä Olympiastadionilla joka oli mielestäni paras noista kolmesta viimeisimmästä. Settilistassa pieniä muutoksia ja soundit aivan huippuluokkaa. Stadikan keikan kruunasi onnistuneet valokuvat ja varsinkin seuraavana aamuna saadut nimmarit/fotot ja kädenpuristukset Hotelli Kämpin edessä, jeah!

    • Rock'n'roll

      Milloin AC/DC on tulos uuestaa suomee?
      Luin jostain, että joskus parin vuoden pääst!
      Mutten oo varma...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe