Eli olen 13 wee... Ja mulla on nyt tablettikuuri menossa ja joka ilta aina yksi ja tabletteja on ainaki vielä 100! Haluaisin vain mennä ihotautilääkärille! Muttakun vanhemmat...:/
Sanooo että eka kuuri ja sitte vasta mennään ihotautilääkärille jossei iho ole siihen mennessä parantunut arhhg tuntuu kumminki aivan siltä että kuurista ei ole mitään hyötyä vaikka olen syönyt jo yli kuukauden... Haluaisin niin kovasti ihotautilääkärille mutta kun äiti sanoo että ei ihotautilääkri sen enempää osaa neuvoa että varmahan antaa saman kuurin tai jtn tuonne päin :/... Help! Mitä teen kannattaisiko syödä kuuuri kärsivällisesti loppuun vai menn suoraan ihotautilääkärille? Ja sanon vielä sen että minulla on todella paha akne ainakin omasta mielestäni... Finnejä on todella monia..Selässä ja olkapäissä ja naamassa... :/
Sanooo että eka kuuri ja sitte vasta mennään ihotautilääkärille jossei iho ole siihen mennessä parantunut arhhg tuntuu kumminki aivan siltä että kuurista ei ole mitään hyötyä vaikka olen syönyt jo yli kuukauden... Haluaisin niin kovasti ihotautilääkärille mutta kun äiti sanoo että ei ihotautilääkri sen enempää osaa neuvoa että varmahan antaa saman kuurin tai jtn tuonne päin :/... Help! Mitä teen kannattaisiko syödä kuuuri kärsivällisesti loppuun vai menn suoraan ihotautilääkärille? Ja sanon vielä sen että minulla on todella paha akne ainakin omasta mielestäni... Finnejä on todella monia..Selässä ja olkapäissä ja naamassa... :/
Vastaukset 4
Vanhimmat
kuurilla olet? Onko se lääkärin määräämä?
minulle lääkäri sanoi että syödä kuukauden ajan antibioottia ja jos ei siinä ajassa selvää paranemista tapahdu niin sitten antaa roaccutan kuurin. nyt olen roaccutan kuurilla. Roa kuurin voi määrätä vain ja ainoastaan ihotautilääkäri. Mitä tabletteja olet syönyt nyt?
Sano vanhemmillesi, että et halua pysyviä arpia kasvoihisi. Itselläni alkoi akne n.12 vuoden iässä ja jatkunut tähän päivään asti. Välillä ollut parempi. Nyt ikää kuitenkin päälle parikymmentä ja ongelma pahempi. Todennäköisesti tarvitset vahvemman kuurin! Tsemppiä ja kerrohan kuinka kävi!
Kuurini on joku apocyclin
Ja tuntuu kyllä siltä ettei yhtään auta! Haluaisin jotain erittäin hyvää ainetta joka edes auttaisi!
kiitos kiitos yritän en todellakaan halua arpia kasvoihini... Joten kiitos neuvoistasi :D
käynyt lääkärillä ja saanut tuon kuurin. Sitten teet niin kuin lääkäri sanoi. Jos se ei auta niin sitten voi miettiä jotain muuta vaihtoehtoa.
Ja eivät nuo heti auta, eli kärsivällisyyttä nyt peliin. Ja tuo apocyclin on aknen hoitoon tarkoitettu antibiootti.