doggi

mauku

Koska paljon näyttää olevan dogeista kysymyksiä, niin suosittelisin niille jotka rotua harkitsevat tai vaikka ovat jo oman dogginsa hankkineet, tilaamaan suomen tanskandoggi ry:stä itselleen tanskandoggi infon, erittäin pätevän vihkosen jossa koottuna paljon doggiasiaa.

5

916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveileva

mieti ennen kuin otat. on iso tosin kiltti sen eteen täytyy myös tehdä työtä. Sivusta seuraan yhden dogin elämää. Jos haluat pikku asuntoon seurakoiran löytyy muitakin rotuja.

• mataleena1

Minulla ollut kolme dogia. Viimeisin eli kaikkein vanhimmaksi eli lähes 11-vuotiaaksi. Tuli märkäinen kohtutulehdus ja joduttiin nukuttamaan.
        Ihmisillä on sellainen luulo että dogi tarvitsee valtavasti tilaa, se ei pidä paikkaansa. Minun dogini ovat olleet rauhallisia sohvakoiria jotka kävelivät sisätiloissa arvokkaasti ikäänkuin tiedostaen oman kokonsa. Dogi tarvitsee ehdottomasti oman sohvan taikka sängyn jossa on pehmoinen patja. "Ruokapöytä" on myös tarpeen, elikkä tuoli tai joku palli. Viimeisimmän kanssa asuttiin muutama vuosi kerrostalossa ja hyvin koira sopeutui.Ulkona liikuttiin ja runsaasti, samoiltiin metsässä sekä niityillä, koira sai olla vapaana. Dogi on hyvin oppivainen pelkkä sormen koukistus riitti luokse tulemiseen. Kaikki otin 8- viikkoisena pentuina. Silloin koirasta saa sellaisen kun haluaa.
        Eivät hauku muuta kuin käskettäessä, ihania otuksia.
        En tiedä otanko enää neljättä, haluisin mutta...

• blackmagictiger
        mataleena1 kirjoitti:

Minulla ollut kolme dogia. Viimeisin eli kaikkein vanhimmaksi eli lähes 11-vuotiaaksi. Tuli märkäinen kohtutulehdus ja joduttiin nukuttamaan.
        Ihmisillä on sellainen luulo että dogi tarvitsee valtavasti tilaa, se ei pidä paikkaansa. Minun dogini ovat olleet rauhallisia sohvakoiria jotka kävelivät sisätiloissa arvokkaasti ikäänkuin tiedostaen oman kokonsa. Dogi tarvitsee ehdottomasti oman sohvan taikka sängyn jossa on pehmoinen patja. "Ruokapöytä" on myös tarpeen, elikkä tuoli tai joku palli. Viimeisimmän kanssa asuttiin muutama vuosi kerrostalossa ja hyvin koira sopeutui.Ulkona liikuttiin ja runsaasti, samoiltiin metsässä sekä niityillä, koira sai olla vapaana. Dogi on hyvin oppivainen pelkkä sormen koukistus riitti luokse tulemiseen. Kaikki otin 8- viikkoisena pentuina. Silloin koirasta saa sellaisen kun haluaa.
        Eivät hauku muuta kuin käskettäessä, ihania otuksia.
        En tiedä otanko enää neljättä, haluisin mutta...

Mun mielestä tanskandoggit on Ihania

• <<<<
        blackmagictiger kirjoitti:

olisi Ihanaa Omistaa doggeja < Tyyne.attila.aku.ramona.Cara.Olga.Lola.amanda

• <<<<
        blackmagictiger kirjoitti:

Olisi ihanaa Omistaa doggeja < Olga.cara.tyyne.ramona.amanda.Lola.Niki.iita.ja sitten brahms ja retu ja sitten doggipoika retu ja doggityttö tyyne ja doggipoika brahms ja sitten Keltainen doggityttö Iita ja musta doggipoika miska ja sitten 7.5 Vuotias doggipentu amanda

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1186
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      227
      1169
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      263
      1030
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      979
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      950
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      933
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      899
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      792
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      787
    Aihe