Koska paljon näyttää olevan dogeista kysymyksiä, niin suosittelisin niille jotka rotua harkitsevat tai vaikka ovat jo oman dogginsa hankkineet, tilaamaan suomen tanskandoggi ry:stä itselleen tanskandoggi infon, erittäin pätevän vihkosen jossa koottuna paljon doggiasiaa.
doggi
5
907
Vastaukset
- haaveileva
mieti ennen kuin otat. on iso tosin kiltti sen eteen täytyy myös tehdä työtä. Sivusta seuraan yhden dogin elämää. Jos haluat pikku asuntoon seurakoiran löytyy muitakin rotuja.
- mataleena1
Minulla ollut kolme dogia. Viimeisin eli kaikkein vanhimmaksi eli lähes 11-vuotiaaksi. Tuli märkäinen kohtutulehdus ja joduttiin nukuttamaan.
Ihmisillä on sellainen luulo että dogi tarvitsee valtavasti tilaa, se ei pidä paikkaansa. Minun dogini ovat olleet rauhallisia sohvakoiria jotka kävelivät sisätiloissa arvokkaasti ikäänkuin tiedostaen oman kokonsa. Dogi tarvitsee ehdottomasti oman sohvan taikka sängyn jossa on pehmoinen patja. "Ruokapöytä" on myös tarpeen, elikkä tuoli tai joku palli. Viimeisimmän kanssa asuttiin muutama vuosi kerrostalossa ja hyvin koira sopeutui.Ulkona liikuttiin ja runsaasti, samoiltiin metsässä sekä niityillä, koira sai olla vapaana. Dogi on hyvin oppivainen pelkkä sormen koukistus riitti luokse tulemiseen. Kaikki otin 8- viikkoisena pentuina. Silloin koirasta saa sellaisen kun haluaa.
Eivät hauku muuta kuin käskettäessä, ihania otuksia.
En tiedä otanko enää neljättä, haluisin mutta... - blackmagictiger
mataleena1 kirjoitti:
Minulla ollut kolme dogia. Viimeisin eli kaikkein vanhimmaksi eli lähes 11-vuotiaaksi. Tuli märkäinen kohtutulehdus ja joduttiin nukuttamaan.
Ihmisillä on sellainen luulo että dogi tarvitsee valtavasti tilaa, se ei pidä paikkaansa. Minun dogini ovat olleet rauhallisia sohvakoiria jotka kävelivät sisätiloissa arvokkaasti ikäänkuin tiedostaen oman kokonsa. Dogi tarvitsee ehdottomasti oman sohvan taikka sängyn jossa on pehmoinen patja. "Ruokapöytä" on myös tarpeen, elikkä tuoli tai joku palli. Viimeisimmän kanssa asuttiin muutama vuosi kerrostalossa ja hyvin koira sopeutui.Ulkona liikuttiin ja runsaasti, samoiltiin metsässä sekä niityillä, koira sai olla vapaana. Dogi on hyvin oppivainen pelkkä sormen koukistus riitti luokse tulemiseen. Kaikki otin 8- viikkoisena pentuina. Silloin koirasta saa sellaisen kun haluaa.
Eivät hauku muuta kuin käskettäessä, ihania otuksia.
En tiedä otanko enää neljättä, haluisin mutta...Mun mielestä tanskandoggit on Ihania
- <<<<
blackmagictiger kirjoitti:
Mun mielestä tanskandoggit on Ihania
olisi Ihanaa Omistaa doggeja < Tyyne.attila.aku.ramona.Cara.Olga.Lola.amanda
- <<<<
blackmagictiger kirjoitti:
Mun mielestä tanskandoggit on Ihania
Olisi ihanaa Omistaa doggeja < Olga.cara.tyyne.ramona.amanda.Lola.Niki.iita.ja sitten brahms ja retu ja sitten doggipoika retu ja doggityttö tyyne ja doggipoika brahms ja sitten Keltainen doggityttö Iita ja musta doggipoika miska ja sitten 7.5 Vuotias doggipentu amanda
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252019
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301523En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1371159The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 153865
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768