Runoja!!!

rita

Iskelmässä on nyt keksitty jotain todella kamalaa,siellä lausutaan nyt runoja.Superällöttävää!Olen aina ihmetellyt että mistä ne kaivaa ne typerääkin typerämmät kysymykset artistigrilliin ja haastatteluihin mut tää on jo huippu...argh.

6

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helinä

ja samoja kappaleita,,,ei jaksa kuunnella.

• Kikka

Pääsisköhän tällä siihen finaaliin ?

Päivästä toiseen samaa paskaa, Iskelmä soittaa ainoastaa.
      Kun kolmatta kertaa jo Kirka pauhaa ja juontaja tyhmiä juttujaan jauhaa, niin katseellani jo lekaa etsin mistä sen mä käsiini keksin?
      Radioni pirtaleiksi sillä haluaisin lyödä ja nukkua vailla painajaisia yöllä.

• pilttuu

helpommalla kun vaihdat kanavaa :O)
        Ihan ok tarina noin muuten..

• rita

Neuvoisin sua lähettämään tuon,olis ainakin piristävää vaihtelua siihen nykyiseen kehumistyyliin.

• rita

Toi edellinen oli tarkoitettu Kikalle...

• Etpä paremmin olisi voinut asiaa ilmaista. Tuo runo-kilpailu on imelyydessään jo ylittämätön.

"Ihana on päivä tää , kun kuuntelen mä iskelmää. Lohdun parhaan mulle suo , kuin ystävä parhain on kanava tuo.
      Niin kauniisti se Kari hoilaa, ett´ Juna kulkee vaan.. Ah, kohta herkistyn ja itkun pillahtaa kai saan.

Seuraavaksi Kirkaa pukkaa, kudon samalla villasukkaa. Kirkan ääni huumaa pään, ylistän lisää mä Iskelmää.

Kun tunnin aikan´ soi kolmas Mattiloiden laulu, niin messingillä on naamataulu. Perutaan häät laitan soittoääneksi mun kännykkään.

Mäkeläisen Mikko ei oo sössö, eikä mikään pullamössö. Matalalta mylvii hän, laulunsanat ymmärrän.

Siltsu Sillanpää päivän kruunaa,jääkaapista haen lisää muonaa. Radion ääreen istuudun ja silmät suljen mun ja toivon ,että olisin Siltsu luonas sun .

Timo Virkkulan hauskat jutut ovat mulle kuin vanhat tutut. Nillee aina nauraa voin,vaikka löytäisin villasukasta koin."

*slurps,slurps* Olikohan tarpeeksi nuoleskelua ? Risteilyn toivossa teen mitä vaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5117
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4032
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1747
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1197
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1016
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe