Muistatteko laulaja Pasi Kauniston??Hänellä on minusta upea ääni.
Olen tänään menossa kuuntelemaan Häntä kirkkokonserttiin.
Muistatteko Pasi Kauniston?
11
607
Vastaukset
- Kikka
Pasi Kaunistolla on hieno ääni. Muistan hyvin mm. sellaiset hänen laulunsa, kuin : Koskaan et muuttua saa ja Sanat eivät riitä kertomaan.
- rita
Upea laulaja ja ääni joka on pehmeä,miehekäs,soinnukas.Hienoja biisejä,esim.Sanat eivät riitä kertomaan,Lapin äidin kehtolaulu,Muisto vai jää ja duetto Susanna Nion kanssa,Isä ja lapsi,jota olen turhaan yrittänyt "metsästää" jo kauan levylle mut jää kai saamatta...
- anna.h
Pasi on yksi suosikkejani, yksi parhaista hänen esittämistään kappaleista on Sata kelloa. Mistähän saisi hänen keikkakalenterinsa?
- Hra Naagel
Sain pyydystettyä Pasin kappaleen sata kelloa tuolta eMulesta. Oli siellä joku toinenkin biisi muistaakseni tuo susanne nio ja pasin esittämä kipale. Mutta kestää kun ei ole jakajia.
- anna.h
Hra Naagel kirjoitti:
Sain pyydystettyä Pasin kappaleen sata kelloa tuolta eMulesta. Oli siellä joku toinenkin biisi muistaakseni tuo susanne nio ja pasin esittämä kipale. Mutta kestää kun ei ole jakajia.
...musani laillisesti levyliikkeistä. Vanhat levyt divareista.
- Jusakka
Hieno laulaja
- blackmagictiger
pasin esittämänä sata kelloa.nadja ja juuret ovat klassikoita
Pasilla todellakin on komea ja soinnukas ääni. Sen vuoksi hän sopiikin hyvin kirkossakin laulamaan. Muutenkin on ihan miellyttävän oloinen heppu.
- Saapas
Lapsena ollessani hänen biisejään oli paljon kuulolla! Nykyisin kuulee vähemmän. Selkeä ääni. Henkilönä en tunne!
- saarniperho
Pasi esiintyy Tallinkin Romanticalla 27.11.05.
Mietin tässä, että voisikohan se ( en ole nähnyt! ) Isä ja Lapsi-duetto jollakin 20-suosikkia sarjan cd:llä...kaunis laulu...Niin kuin moni muukin Pasian tulkitsemista... - Erkki
Hän on mahtava ääninen laulaja. Pasi Kauniston nimen kuultuani tulee mieleen Koitereen helmi nimimen laulu. Siinä pääsee hänen äänen ponsi hyvin esille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970