Monta kertaa Suomessa?

Tässä pieni visa palstan lukijoille:

1.Monta kertaa AC/DC on esiintynyt Suomessa?
2.Mikä oli vuosi?
3.Missä keikka oli?
4.Monta albumia bändi on julkaissut? (Aussi-versiot mukaan lukien)
5. Suomen myydyin AC/DC- albumi?

Siinäpä pähkinää...

8

3092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kassu Kääkkä

      Elysee Arena Turussa, siellä olin itse paikalla. Angus vai mikä hemmetin Augustus se nyt oli, vingutti kitaraa kovasti.

      • turussa

        se oli vuosi 2000. viimeksi ac/dc kävi suomessa vuosina 2000 ja 2001. 2000 konsertit oli areenalla ja elyseellä, 2001 stadionilla.
        muut vuodet oli muistaakseni 1977, 1986, 1988, 1991, 1996 korjatkoon joku jos meni vikaan.
        1977 keikka oli kulttuuritalolla:-)


    • Ellenix

      'pakko tunnustaa ... en tiedä-pöHHhhh.

      • seitsemän kertaa:)))


    • däkä!

      1.Monta kertaa AC/DC on esiintynyt Suomessa?

      - Oiskohan 4.

      2.Mikä oli vuosi?

      - Mikä oli vuosi mille?

      3.Missä keikka oli?

      - Ai, mikä keikka?

      4.Monta albumia bändi on julkaissut? (Aussi-
      versiot mukaan lukien)

      - Aika perskuleesti

      5. Suomen myydyin AC/DC- albumi?

      - Veikkaan Back in Blackiä.

    • Jönssi

      Helppoja ovat,

      1. Kahdeksan kertaa. Varma vastaus.

      2. -77 oli ensimmäinen jos sitä kysyit, joidenkin lähteiden mukaan syyskuussa mutta keväällä se taisi oikeasti olla.

      3. Helsingin kulttuuritalolla.

      4. Riippuu laskentatavasta, 22 antamillasi ehdoilla (21 Bonfire), jos lasketaan kaikki neljä aussiversiota. Usein luvuissa ilmoitetaan kuitenkin vain T.N.T.:n ja High Voltagen aussiversiot, jolloin se oli 19 Bonfire, tai sitten kokonaan ilman aussiversioita 17 Bonfire.

      5. The Razors Edge on ehdottomasti Suomen myydyin! Silloinhan AC/DC oli täällä suurimmassa suosiossa, edelleen suuri osa suomalaisista alkaa hokemaan AC/DC:stä puhuttaessa "Thunder! Thunder!"

      AC/DC ei koskaan Suomessa ole ollut varsinainen supermenestyjä levymyynneissä, mutta maailmanlaajuisestihan (tai ainakin USA:ssa) Back in Black on ollut suorastaan käsittämättömän hyvin myynyt: USA:n 5. ENITEN MYYTY LEVY (21 miljoonaa)


      ---.---
      Fani >13 vuotta
      -

      • luvut?

        Oliko muut keikkavuodet -81, -86, -88, -91, -96, -00, -01? Näin muistelen, mutta vetoa en löisi

        Seuraava toivottavasti -06


      • Jönssi
        luvut? kirjoitti:

        Oliko muut keikkavuodet -81, -86, -88, -91, -96, -00, -01? Näin muistelen, mutta vetoa en löisi

        Seuraava toivottavasti -06

        Yksi väärin, eli ylempänä nimimerkki "turussa" laittoikin jo oikeat, 2000:han oli kaksi keikkaa ja -81 oli viestissäsi ylimääräinen.

        Eli kaikki keikat:
        1) -77 Kulttuuritalo (xx.9.1977?)
        2) -86 Helsingin jäähalli (12.2.1986)
        3) -88 Helsingin jäähalli (23.3.1988)
        4) -91 Helsingin jäähalli (20.3.1991)
        5) -96 Helsingin jäähalli (23.4.1996)
        6) -00 Hartwall Areena (7.11.2000)
        7) -00 Elysee (8.11.2000)
        8) -01 Olympiastadion (26.6.2001)


        Ja allekirjoittaneen korvat humisevat tänä päivänäkin tuon nro. 6:n ansiosta X-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe