siis WHO?(kuka) ja perustelut päälle.
Syksyn PIRISTÄVIN artisti
11
848
Vastaukset
- oukkidoukki
Ei ole olemassa ainoastaan yhtä piristävintä artistia, koska jokaiselle se oma suosikki on piristävi,eikä kukaan muu. Eli se joka jonkulle on piristävin ei ole sitä jollekkin toiselle. You know ?
- Molla
,Kari Tapio.
Kuka ketäkin piristää. Mulle se on Tapsa Kansa.
- Saapas
Paras Janne Tulkki. Sitten Liisa Tuhkanen, Mattilan siskokset, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki, Mikko Mäkeläinen.
- aina..
Mua ainenkin piristää älyttömästi ihanat FBI-beatin pojat!! Poikien hymyt lavalta saa ihmeitä aikaan joka kerta!! :)
- Emppu
miksipä ne suosikit siitä muuttuisivat, mutta jos nimenomaan piristävää kysytään, niin tällä hetkellä Anne Mattilan Perutaan häät erityisesti piristää! Mikko Mäkeläinen myös lauluillaan...
- Kirsikka
Ehdottomasti piristävimpiä ovat nuo FBI-beatin pojat!!!
- ruskaväri
Tänäänkin piristi, kun näin lempparini Kari Tapion kuvan Iltalehdessä...uutta levyä odottelen...ja laulua radioon - sitä Paalupaikkaa...
- Kikka
Tapsa Kansa on piristävä, kun se laulaa ja esiintyy niin hyvin. Ja sillä on aina huumoriakin mukana esiintymissään.
- Minä jostakin
Että taasen alkaa syksyn konserttikiertue.YEAH...Parasta masennuslääkettä plus tietty DVD ja Kokoelmalevy ilmestyy 19,10 2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935337
- 564151
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282098Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331302Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201118- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001