Millä saisi pihkan irti maali pinnasta ettei se vahingoitus?
MILLÄ PIHKA IRTI?
11
1365
Vastaukset
- AILLOV
Siis voilla hinkkaamalla.
- HJS
Auto Glym Intensive Tar Remover on tehokas ja varmasti myös maalipinnalle turvallinen aine.
http://www.autokem.fi/index2.htm - SHJ
Auto Glym Intensive Tar Remover on turvallinen ja tehokas aine.
http://www.autokem.fi/index2.htm Hionta-ainetta sisältävä vaha lienee ainoa turvallinen vaihtoehto
- paperilla
Hiekkapaperi on paras valinta. Lopuksi huuhtelu jarrunesteellä.
- kokeile....
Erään vanhemman auton pinnasta sain lian irti asetonilla. Sitä saa esim. apteekista.
Kokeile kuitenkin johonkin huomaamattomaan kohtaan ensin, kestääkö maalipinta sen. Ainakin itse kun kokeilin, maalipintaan ei tullut mitään vikaa, ja lika irtosi.- Mitsu
Ei herranjumala asetonia maalipinnalle!!!!!!!!!!!!!
- NixNax
...pihka lähtee pirtuun kastetulla talouspaperilla varovaisesti paineltuna. Pihka tarttuu vähitellen paperiin. Toiminee myös maalipinnoille.
- vanhin
voitehista.
elikkäs kuumalla vedellä lähtee.- T.TAHWO
Kuumetessaan pihka muuttuu notkeaksi, joten kuumaa vettä. Taikka pakkasella voit yrittää muovilastalla varovasti koska sillo pihka kovaa ja onnistuu. Unohda liuottimet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145