Paljonko olette maksaneet hääpuvun pesetyksestä? Kiitos :).
Hääpuvun pesetys
5
5583
Vastaukset
- hääpuku
"hankalan"puvun pesetys maksoi 30€ et oli kyllä tosi halpa ja tuli puhtaaksi ja on aivan kuin uusi!
ei todellakaan kannata itseään kipeäksi maksaa, puku ei välttämättä tule edes puhtaaksi- kiinnostunut....
sait pesetettyä puvun tuohon hintaan?
- puvun pesetys
kiinnostunut.... kirjoitti:
sait pesetettyä puvun tuohon hintaan?
eli LPR. pesin puvun siinä paikassa mitä täällä nämä 2 hääpukuliikettä suositteli. Pyykkityttö. Se ei itse niitä pese vaan kuljettaa ilmaiseksi imatran hyvään pesulaan ja sopimuksen mukaan voi sitten hakea, toisinsanoen, kiire tapauksessa voi jopa 2 päivässä saada pukunsa takaisin.
kaikki pesulat LPR:n seudulla ovat siinä satasen korvilla mikä on minusta ihan törkeä hinta.
Ystäväni vei sol:in pesulaan maksoi 135€ ja sai puvun yhtä likaisena takaisin ja vei kotia suoraan pyykinpesukoneeseen ja Vanishia perään ja puhdas tuli.
- tss
Itse maksoin 59 euroa SOL-pesulassa, tosin joutuivat pesemään alaosan kahteen kertaan, koska oli aivan musta maahan ulottuvasta helmasta. Taitaa olla ihan normaali hinta Helsingissä, tosin vein vain lähimpään pesulaan häitä seuraavana maanantaina kun halusin puvun pesuun ennen häämatkaa.
- vaihtelee
niin hinta pesetyksestä riippuu täysin puvusta, sen materiaalista ja mallista. onko kirjailuja jos on niin onko ommeltuja vai liimattuja?
Onko kiinteitä tyllejä jne.
sol hintahaarukka alkaa 59 eurosta aina reiluun 100 euroon saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659