OI KUN VOIS, VAIN KUOLLA POIS

yhhy yhy

-vai mitä?

83

2171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku

      myös noista huonoista hetkistä. Varsinkin jos jakasat tuollaisten ajatusten ylitse. Minullakin oli tänä aamuna niin paha olla että tuntui ettei jaksa ei millään. uiteskin päivä meni loppujenlopuksi ihan hyvin. Ei kun huomiseen vaan jaksamista.

    • tyttö85

      Tätä palstan meininkiä aina välillä. Neuvotaan toisille kuinka tehdään itsareita. Mutta juuh, ehkei aina niin tosissaan kirjoteta, vai kirjotetaanko.

      Välillä taas ollaan ihan tukemassa toisia, ihan oikein se mielestäni, mutta sitten kun joku kirjottaa itsarista, itsensä vahingoittamisesta, vastaillaan, että siitä ja menoksi, ei haittaa...

      • Anonyymi

        Jos joku haluaa kuolla, on normaalia antaa hänelle neuvoja täältä poistumiseen.


    • Hyhhy-yhy

      Ylös

    • sadfasdf

      Jos olemassaolonsa pystyisi lopettamaan itsemurhalla niin silloin itsemurhasta voisi olla hyötyä

      • Anonyymi

        Hautakivissä on siis virhe kun sinne on merkitty kuolinpäivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautakivissä on siis virhe kun sinne on merkitty kuolinpäivä?

        Länsimaissa on todella tämä käytäntö. Ennen kristinuskoa ja vieläkin suurimmassa osassa maailmaa, ajatellaan elämän olevan syklinen tapahtuma, kuten kaikki muukin luonnossa on. Tiedän vain että en tiedä mistä tänne tulin ja samaan paikkaan olen joskus menossa, joten kun en voi siitä paikasta mitään sanoa enkä tietää, niin miten olisi yhtään sen ihmeellisempää syntyä kaksi kertaa, kuin yhdenkin kerran?

        Miksi minä olen juuri minä? Siihen on täytynyt vaikuttaa jotain syy-seuraussuhteita, joista en tässä elämässä ole tietoinen.


    • Anonyymi

      Ylös

    • Anonyymi

      alas ja hautaan..................

      • Anonyymi

        Kuulostaa positiiviselta. Oletko huumorimiehiä?


    • Anonyymi

      Ulos luontoon!

      Paras aika kesästä, ennen juhannusta, nauttikaa alkukesästä, kuunnelkaa kun linnut laulaa, miten vehreää ja raikasta on!

      Ja ei oo kylymää!
      Nyt ei oo aika olla "masentunut", vaan KIITOLLINEN!

      • Anonyymi

        Yksinään tallustelemaan metsään kun muut viettävät aikaa perheen ja läheisten parissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinään tallustelemaan metsään kun muut viettävät aikaa perheen ja läheisten parissa?

        No mikäs sua estää kuolemasta?


      • Anonyymi

        Tosiaan, tuota en ollut tullutkaan miettineeksi.


      • Anonyymi

        Mitempä täsä nauttii mistää.Sairaus siinämallilla että viimenen kesä menosa.Voimatkin niin huonot että hyvä ku liikkeelle pääsee.Niiettä kyllä se jonkinverran masentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinään tallustelemaan metsään kun muut viettävät aikaa perheen ja läheisten parissa?

        Tässä alkaa jamat olla sellaiset, ettei kohta vittujakaan kiinnosta näiden ihmisapinoiden perseilyt muutenkaan, joten ei tuokaan nyt niin huonolta vaihtoehdolta kuulosta. Jos vaikka unohtaisi olevansa itsekin totaalisimman persereikäluokan (ihmisyys) edustaja?


    • Anonyymi

      huomenna kuitenkin voi olla paremmin t entinen viiltelijä joka nyt haluaa elää 100 vuotiaaksi

    • Anonyymi

      MIstä löydän toivon tähän sysimustaan päivään ja omaan elämääni joka on jo kestänyt 69 v ?

      • Anonyymi

        Sama mulla, ainaista tv:n tuijottamista yksin ja odottaa että tulee yö ja pääsee nukkumaan. Mullakin ikää 55-vuotta ja tuntuu että olen yksinäisempi kun vanhainkodin asukkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla, ainaista tv:n tuijottamista yksin ja odottaa että tulee yö ja pääsee nukkumaan. Mullakin ikää 55-vuotta ja tuntuu että olen yksinäisempi kun vanhainkodin asukkaat.

        Hei sähän oot minä. Tosin mä vasta 54v


    • Anonyymi

      No, mikä sen estää, ei mikään.

      Kuitenkin käy sovittamassa arkku, että on sopiva, se kun sinun viimeinen asunto ennenkuin madot syövät sinut.

      • Anonyymi

        Ketä vittu kiinnostaa joku vitun arkku un sä olet kuollut. Vittu sä olet tyhmä haiseva apina.


    • Anonyymi

      Arkku on monen köyhän ensiasunto-------- niin minunkin !

      • Anonyymi

        Niin se on jos niin haluaa...


      • Anonyymi

        Itse ajattelin ryhtyä arkkusijoittajaksi. Myyn kunnon porvareille viimeisiä asuntoja. Varmaan haluat tasokkaan?


    • Anonyymi

      Sinulla on vaihtoehtoja .minulla ei.

    • Anonyymi

      Kumpa vain kestäisin tulevan eron ?

      • Anonyymi

        meneppä happihyppelylle.


      • Anonyymi

        Ei siinä mitään kestämistä ole. Alat vain heti olla oma itsesi, etkä jää ihmettelemään suotta. Tai ihan sama.

        Vai mistä erosta nyt puhuit? Kaikkihan on eroa. Melkein.


    • Anonyymi

      No niin. Toisaalta ehtii kai sitä myöhemminkin? Sitä ennen voi esim. miettiä. Eli juoda riittävästi ja huolehtia muutenkin kondiksesta...

      • Anonyymi

        Joo juotu on liikaakin


    • Anonyymi

      EI VALOA............ sysimusta aamu,päivä ja yö.

      • Anonyymi

        meneppä happihyppelylle.
        osa 2.


      • Anonyymi

        Tiijäkkö kun ei jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiijäkkö kun ei jaksa.

        no lepää ensin ja mee sitten


      • Anonyymi

        Minulla on yli 10 v kokemus liikkumisen vaikutuksesta myös psyykkeen elvyt -
        tämiseen.
        Minulla se toimi niin ,että ryntäsin ensin heti aamusta luontoon n 3-4 tunniksi vapaasti kävellen omaan tahtiin luonnosta yksin nauttien.. Joka kerta kun tulin lenkiltä tunsin kuin uudistuneen henkisesi.

        Vaikka jouduin usein jopa pakottamaan itseni lenkille , muuta AINA se tunne palattuani lenkiltä oli yhtä palkitseva ja tunsin joka kerta voittaneeni itsessäni asuneen pahanolon..


        SUOSITTELEN !


      • Anonyymi

        Verkkokalvon irtoaminen vaatii nopeaa menoa silmäleikkaukseen,muuten voi sokeutua!Sitten on tosi pimeää.


    • Anonyymi

      nytkin kannattaa käydä happihyppelyllä, heti helpottaa... ja elämä näyttää oikeammalta.. pikkuhiljaa...

      • Anonyymi

        hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi--- hopi---------------------------


    • Anonyymi

      Siinä että, meillä on ollut pääministereinä edellinen ja nykyinen ja millä mandaatilla nykyinen nimitti hallituksen äänestystuloksesta välittämättä? Siinä on perustetta jopa itsemurhaan kun ei halua elää diktaattorijohtoisessa maassa. Pääministerin vakava sairastuminen sitä kautta kenties kuolema ovat vain pieniä ilon aiheita koko hallitus pitäs saada pois. Jotenkin sille pitäisi osoittaa ettei hän ole mitään, onko se sitten suomen lipun poltto itsenäisyyspäivänä protestina laittomalle hallitukselle vai mikä? Kierrätys kannattaa ilmeisesti ainakin lopettaa vastavetona ilmastohysteriälle maailman tuhoutuminen voisi olla tosi hyvä kosto hallitukselle?

      Tälläisiä ajatuksia eräs sattumalta kohtaamani surullisesta elämästään kertonut ihminen kertoi.

    • Anonyymi

      En masennu politiikasta,,, vaikka politiikko sitä toivoisikin. En suostu masentumaan mistään , vaikka eniten vituttaa kaikki.

    • Anonyymi

      Bump

    • Anonyymi

      Edelleen samat fiilinkit.

    • Anonyymi

      Pumppista

    • Anonyymi

      Anna mennä saatanan pelle.

      Tarviitko työntämisapua?

      • Anonyymi

        Järkyttävää settiä ihmisiltä tulee välillä suusta ja kirjoitettuna. Näemmä tälläinen vihamielisyys on hyvinkin vallitsevaa, mutta esitetään kyllä tarpeen mukaan muuta kun kyseessä oman itsensä pönkitys ja maineen säilyttäminen.

        Pitäisikö sun vaan lähteä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää settiä ihmisiltä tulee välillä suusta ja kirjoitettuna. Näemmä tälläinen vihamielisyys on hyvinkin vallitsevaa, mutta esitetään kyllä tarpeen mukaan muuta kun kyseessä oman itsensä pönkitys ja maineen säilyttäminen.

        Pitäisikö sun vaan lähteä?

        Keran asema on jo katsottuna.

        Kohta lähden.


    • Anonyymi

      Mekin haluamme kuolla.

      IS

      • Anonyymi

        Kys


    • Anonyymi

      Murhaa pari toimittaja samalla

    • Anonyymi

      Itsemurha ei kannata. Seuraavassa elämässä on sama tilanne edessä. Eli jos nyt pääset kuoleman halun yli niin et tarvitse seuraavassa elämässä sen kanssa kamppailla.

      • Anonyymi

        Muistaa ottaa pari kaljaa lisää. Näytät tarvotsevan niittä.


    • Anonyymi

      Herra, sinua minä huudan,
      sinä olet minun kallioni.
      Älä ole vaiti, kun puhun sinulle!
      Jos sinä et vastaa,
      olen kuoleman oma.
      -Psalmi 28:1

      Minulla on omat suunnitelmani teitä varten,
      sanoo Herra.
      Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia:
      minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
      -Jeremia 29:11

    • Anonyymi

      Niin. Kun vain pääsisi pois.

    • Anonyymi

      Stannaan

    • Anonyymi

      No anna mennä saatanan pelle

      • Anonyymi

        Kulmikasta, niin kulmikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulmikasta, niin kulmikasta.

        Bump


    • Anonyymi

      Huutista

    • Anonyymi

      pumppista

    • Anonyymi

      Bump

    • Anonyymi

      Älä tapa itseäsi. Tapa joku muu. Joku paskiainen. Tai vaikka useampi. Tulee varmasti parempi olo. Kaikille.

    • Anonyymi

      Tapan koulukiusaajat, tapanitteni.

      Dreamer89

    • Anonyymi

      Samat fiilikset vieläkin näin 16v myöhemmin.

    • Anonyymi

      Aika turhaa eläessään kuluttaa aikaa siihen että toivoisi olevansa kuollut. Sitapaitsi sekin on pelkkä oman mielen projektio, että uskottelee tietävänsä mitä olisi olla kuollut, vaikkei tiedä. Oikeasti jos tietäisimme ja tajuaisimme todella kuolevamme, syleilisimme maailmaa ja lähtisimme peloitta tutkimaan sitä ja elämään. Mutta ei, olemme oman mielemme ajatuksien ja projektioiden kahleissa ja se jopa projisoi kuoleman, vaikkei siitä ole tietoa, ollen silläkin tavalla haitaksi. Kuten Calvin ja Hobbes sarjakuvassa Calvin sanoi: "minun mieleni yrittää tappaa minut".

    • Anonyymi

      Pumppista

    • Anonyymi

      En kyllä haluis kuoll vaan haluisin onnellisen elämän. Sitä ei vaan ole mahdollista saada. Joten elän sitten onnettomana kuten aina. Mutta nyt olen luopunut toivosta paremmasta.

      • Anonyymi

        tsemppiä..


    • Anonyymi

      Tekis mieli kuolla tähän 20 ikään nyt.

    • Anonyymi

      Huutista

    • Anonyymi

      Jos ois mitä jois, jois pois, ettei ois mitä jois.

    • Anonyymi

      Pumppista

    • Anonyymi

      Junia menee koko ajan

    • Anonyymi

      Taas kuoli ihmisiä jee.


      Hyvä Venäjä.

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Demokratialla on katkerat juuret.

    • Anonyymi

      Sanoma-talo saisi räjähtää palasiksi ja toimittajat palaa hitaasti pois.

    • Anonyymi

      Joko tapoit itsesi?

      Toivottavasti.

      • Anonyymi

        Kys vitun homo


    • Anonyymi

      Edelleen vituttaa

    • Anonyymi

      Ja vieläkin

    • Anonyymi

      Edelleen

    • Anonyymi

      Ja edelleen

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe