Paras lihapiirakka?

Maiskis

Kuka tekee Kuopion parhaat lihapiirakat?

Ainakin olen havainnut torilla, että Hanna Partasen vaunulla on aina kolme kertaa pitempi jono kuin Irene Partasen vaunulla.

Maistoin joensuulaisten lihapiirakkaa ja se tarttui kitalakeen kiinni - yök!

Tekeekö joku vielä parempaa lihistä kuin Hanna Partanen? Kertokaa se minulle ja muille lihiksien ystäville!

27

7423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihis fani

kyllä hannan piirakat on maailman parhaat, varo halpoja kopioita...;)

• PIIRAKAT RULAA !!

JUU ELI kuopios torilla ja myymälässä niin hanna partasen lihixet rulaa . mut ku ne o kalliita.
        1,4e ja 1,0 grandi huh huh. 1,00 kork.lihixen hinta. mua ihmetytää mix moni ei syö niiitä olleskaa!. t: lihis vani henkee ja veree.
        kalakukkokaapunninpoekah ja lihapiirakkavani.
        aeto sawolaene

• halvassa tingitty
        PIIRAKAT RULAA !! kirjoitti:

JUU ELI kuopios torilla ja myymälässä niin hanna partasen lihixet rulaa . mut ku ne o kalliita.
        1,4e ja 1,0 grandi huh huh. 1,00 kork.lihixen hinta. mua ihmetytää mix moni ei syö niiitä olleskaa!. t: lihis vani henkee ja veree.
        kalakukkokaapunninpoekah ja lihapiirakkavani.
        aeto sawolaene

Näin se on nähtävä, että laadusta joutuu aina maksamaan käyvän hinnan. Lihis on nautinto.

Lihis on edullinen silloin, kun ostaja sitä syödessään on onnellisimmillaan. Muut vaihtoehdot ovat sitten vain vatsan täyttämistä varten niinä päivinä, kun rahat ovat vähissä. Halpa ja huono lihis ei koskaan ole mielestäni edullinen.

• maanu

Tästä ei tarvi äänestää. Hanna Partanen on ehdoton ykkönen. Irene Partasen lihis on hieman eri tyylinen ja tulee hyvänä kakkosena. Sitten tulee pitkä väli missä ei ole ketään ja vasta sen jälkeen muut lihiskauppiaat. Tosin kaikilla lihis ei täytä EU:n lihapiirakka direktiiviä.

• Rulettaa

Voi hyvät immeiset. Maistakaa nyt kerran Irenen lihiksiä niin vot. Hanna tulee kyllä hyvänä kakkosena lähinnä lörtsyä muistuttavine ja kitalakeen kiinni tarttuvine lihiksineen.

• Perin hämmästynyt
        Rulettaa kirjoitti:

Voi hyvät immeiset. Maistakaa nyt kerran Irenen lihiksiä niin vot. Hanna tulee kyllä hyvänä kakkosena lähinnä lörtsyä muistuttavine ja kitalakeen kiinni tarttuvine lihiksineen.

Oletko Sinä Irenen tyttärentyttärentyttärentytär vai onko makuaistisi mennyt imppaamisen myötä???

• Vähemmän hämmästynyt
        Perin hämmästynyt kirjoitti:

Oletko Sinä Irenen tyttärentyttärentyttärentytär vai onko makuaistisi mennyt imppaamisen myötä???

En ole eikä ole mennyt mutta makuaisti on tallella. Pelkkä tekijän nimi ei tee lihiksestä hyvää.

Toiseksi suosittelisin lääkityksesi jatkamista ennen kuin postaat lisää...

• notta

Ei nyt ehkä yltä Hanna Partasen lihapiirakoiden tasoon, mutta Hakkaraisen leipomon lihapiirakat on aivan loistavia kanssa.

• Maiskis

Nyt siis vertaamaan Hakkaraisen ja Irenen paistoksia ja testaamaan kumpi saa hopeamitalin!

• Kuopiolainen
        Maiskis kirjoitti:

Nyt siis vertaamaan Hakkaraisen ja Irenen paistoksia ja testaamaan kumpi saa hopeamitalin!

Hanna rules, muut tulevat perässä.

• lihistelijä

olis hauska tietää, mikä siitä hanna partasen lihapiirakasta tekee niin erinomaisen. sekö että se on ostettu hanna partasen firman kojusta? olen niitä itsekin silloin tällöin syönyt, mutta eipä ne tavallista lihistä kummempia ole olleet. hanna partasen, irene partasen ja muitten torimyyjien lihiksiä ei erota toisistaan mistään muusta kuin myyntikopin teippauksista.

• Padex

Hannan ja Irenen lihapiirakat ovat hyvin erityyppisiä, et ole maistanut tai vertaillut? Hannan piirakka on litteämpi ja rasvaisempi. Irenen taas samantyyppinen kuin kauppojen irtomyynnissä olevat, parempimakuinen kylläkin. Sisällä olevassa lihariisisipulisekoituksessakin on eroja, Hannan piirakka on minusta maistuvampi, Irenen ehkä terveellisempi?

• maistellut

Kyllä Partasten piirakat eroaa hyvinkin edukseen torikahviloiden tehdastekoisista moskapiirakoista. Torikahviloissa saa Vaasan tehtaan yms. "piirakoita", jotka ovat sitä samaa moskaa, mitä marketeissa myydän tarjoushintaan.

• Syöjä
        Padex kirjoitti:

Hannan ja Irenen lihapiirakat ovat hyvin erityyppisiä, et ole maistanut tai vertaillut? Hannan piirakka on litteämpi ja rasvaisempi. Irenen taas samantyyppinen kuin kauppojen irtomyynnissä olevat, parempimakuinen kylläkin. Sisällä olevassa lihariisisipulisekoituksessakin on eroja, Hannan piirakka on minusta maistuvampi, Irenen ehkä terveellisempi?

Hannan ja Irenen lihikset on hyvin erityyppisiä. Oot oikeassa siinä. Hanna Partasen lihis on sisältä hyvin rasvainen. Se on suorastaan litimärkä rasvasta, enkä minä ainakaan tykkää semmosista "rasvamätökkäistä".

Irenen lihis on taas isompi, paremmin täytetty ja kohtuullisemmin rasvattu. Maku on myös miellyttävämpi ja täytemössö on maukkaampaa.

• testattu
        Syöjä kirjoitti:

Hannan ja Irenen lihikset on hyvin erityyppisiä. Oot oikeassa siinä. Hanna Partasen lihis on sisältä hyvin rasvainen. Se on suorastaan litimärkä rasvasta, enkä minä ainakaan tykkää semmosista "rasvamätökkäistä".

Irenen lihis on taas isompi, paremmin täytetty ja kohtuullisemmin rasvattu. Maku on myös miellyttävämpi ja täytemössö on maukkaampaa.

Kansainvälinen raatimme viime kesänä testasi molemmat ja tuli siihen lopputulokseen ,että Irene Partasen lihapiirakat ovat ehdottomasti paremmat. Makuasia, siis, ehdottomasti.

• TrubenLihis
        testattu kirjoitti:

Kansainvälinen raatimme viime kesänä testasi molemmat ja tuli siihen lopputulokseen ,että Irene Partasen lihapiirakat ovat ehdottomasti paremmat. Makuasia, siis, ehdottomasti.

Samaa mieltä, Irenen lihikset parhaita nykyään. Trubella oli joskus aiemmin vielä parempia mutta menivät muuttamaan ne valjuiksi.

• lihis fani

Kyllä se on Hanna Partasen lihis ja riisipiirakka paras. Mulle vaan tulee jälkikäteen närästävä olo
      rasvaisesta piirakasta.Syön niitä siitäkin huolimatta.

• rokkako

Kaekki vanahat mummot jotka osso tehhä mykykeeton viimesen piälle eekä huuutele jäläkeensä

• erihyvähanna

Itsetehty peltilihapiirakka parasta!!! Torilihiksistä Hanna Partasella on parhaat lihikset, karjanpiirakat ovat hyviä Hannalla.

• PartanenNainen

En tiedä piirakoista, mutta onko muilla kertoa kokemuksia sellaisesta kuin alapään karvoituksen sheivaaminen?Itse olen muutamia kertoja ajellut höylällä ja saippualla/veetillä tms..muutama päivä ja kutittaa ihan törkeesti, sit tulee finnin näköisiä näppylöitä ja kipeitä sisäänpäin kasvaneita karvoja jotka on nypittävä pois pinseteillä. Onko keinoja välttää kyseiset?

• Pottupiirakatonhyvejä

Hanna Partasella ei ole myynnissä edes perunapiirakoita... saapi pitää piirakkansa, kun ei ymmärrä hyvän päälle.

• Anonyymi

Hannalla on hyvä piirakka!

• Anonyymi

Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Parempi elää hiljaa köyhien parissa kuin jakaa saalista röyhkeiden kanssa.”

Tämän päivän kilpailuyhteiskunnassa nöyryyttä ei enää pidetä niinkään selkeästi hyveenä, vaan henkilön olisi osattava myydä itsensä tuloksentekijänä niin työnantajalle kuin menestyvänä persoonana sosiaalisessa maailmassakin.

• Anonyymi

Ei täällä kukaan järissään oleva viitsi jutella kun aina tulee vaan hullujen
        paskavastauksia eikä mitän järkevää keskustelua pysty täällä käymään.

• Anonyymi

Hannan piirakkaa tuli äsken saatua. Ja on hyvvee.

• Anonyymi

Kaupassa olevat lihapiirakan tehdään niin että niiden sisällä käytetään riisi-liha nokaretta. Joskus sinne piirakan sisälle voi näin jäädäkin muuta riisi ja lihamurunen tai ainakin makua vähän

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe