Paras biisi?

-Freelove-

Joo, eli mikä on Depech Moden paras biisi? Vaikken kyseistä kokoonpanoa hirveästi kuuntele, Free Love on heidän paras biisi.

Teidän mielestä mikä?

23

2556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tosi vaikeata nimetä yksi, sillä niitä mahtavia biisejä on monta ja vaihtelee kausittain. Freelove on kyllä hyvä, mutta tänään sanoisin, että Black Celebration on paras! Huomenna voi olla eri juttu ;).

• patu

dangerous
        but not tonight
        black celebration black tulip
        enjoy the silence orig. version
        it´s called a heart

siinä top 5

monia monia muita lisäksi...just tein remixeistä 9tunnin mp3 kokiksen autoon soimaan...

• nexx

ehdottomasti se uusin mikä on kuulunu radiosta, nimeä en muista. en malta odottaa että uusimman levyn käsiini saan!!! free love ei kyl paras, mut ihan hyvä.

• Animus

...se taitaa olla ;))

• anki

Kavereilla meinas mennä aina hermot kun niillä istuttiin iltaa ja meitsi pyysi tätä biisiä dvd:ltä useammin ku...no alle 20 krt illas kuiteski! Mä sit kökötin tv:n eessä kuolaamassa Pariisin keikkaa.. Mut jee, nyt mäkin nään sexyt pojat livenä 6.3!! =)

• mirlo

Ehdottomasti nämä:
      In Your Room
      Stripped
      Halo
      Mutta kokonaisuudessaan kaikki Moden biisit ovat enemmän kuin hyviä.

• 80-luvulta

Tuohon kappaleeseen tuli aikoinaan tykästettyä ja sen seurauksena kasettia ja LP-levyjä bändiltä ostettua.

• -74

löytyy albumilta Music For The Masses ja siitä kappale Never Let Me Down Again

• herttarouva40

Halo.

• mikä se on

Käänteinen sädekehä?? Fani kyselee

• SisterOfNight
        mikä se on kirjoitti:

Käänteinen sädekehä?? Fani kyselee

like shackles on your feet
        like a halo in reverse

lightdarkness

noni, nyt mä sitten laulan Haloa loppupäivän :)!

• arci

Niitä on todella paljon...
      People are People, Enjoy the Silence, Never Let Me Down Again, Black Celebration, Sweetest Perfection, Goodnight Lovers, Personal Jesus, One Caress, Here is The House, Dead of Nights, Precious...eli siinä oli joitakin, mutta niitä on vielä puolet enemmän! Tässä nyt ei vaan tule mieleen kaikkia...oikeastaan, niin kaikki biisit ovat ihania :)

• freestate

Niin paras biisi on personal jesus.Jos tän on nähny livenä niin ei voi olla muita vaihtoehtoja.

• cloben90

sweetest condition, sacred, here is the house, but not tonight, leave in silence, blashemous rumours tuli näin eka mieleen..

• precious

dreaming of me, see you, walkin on my shoes, precious

• Meduusa

Get the balance right

• Strato

Ja siitä se pitkä Split mix.

• jo 21 vuotta Deppareita takana

Ykkösenähän menee Enjoy The Silence ja sen eri versiot. Ja vanhemmasta tuotannosta Everything Counts ja The Landscape Is changing. Ja monimonimoni muukin biisi :o)

• ................

Enjoy the Silence

• DMgirl

Kuuntelemalla A Broken Frame:lta lätyltä "See you" Jumankekka mikä alku biisissä! Hyvää lauantai-iltaa teille kaikille, ;) DMgirl/MODEtar

• asfafs

Yksi parhaista on ainakin Everything Counts...

• misu

Depeche modella niin useita upeita biisejä,mutta sanon nyt muutaman,jotka nousevat esille niistä:
      *Dream on
      *Enjoy the silence
      *Precious
      *I feel loved

• D.Gahan

Vaikeaa nyt on yhtä nimetä, mutta jos nyt on pakko, niin It's no good. Saatanallisen komea raita.

Muita loistavia: If you want, Barrel of agun ja Personal Jesus muunmuassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe