kiinnostaa isot vehkeet. kertokaa kokoja, myös livenä olisi kiva kokeilla oikeaa jättiä..
haluaisin tavata
10
3191
Vastaukset
- yks tyyppi
Mistä päin Suomea olet?
- xltytsy
turusta, mistäs itse..
- yks tyyppi
xltytsy kirjoitti:
turusta, mistäs itse..
Helsingistä päin...
Pitäis ensin runkata niin voin sitten kertoa mittani paremmmin jos koko tyydyytä sinua saisinko laittaa sen rintojes väliin?
- peeeku
..vaikka tapaamaan mua.. ja ota "se" kätees.. tai mennään illalla ajelulle ;))
- bigboy
...olet tosissasi, etkä ole mies/poika, joka leikkii, niin järjestetään tapaaminen. Ehdota jotain, niin päästään eteenpäin asian tiimoilta.
Olen Espoosta, terve,fiksukin?...vaikka roikun täällä keskustelupalstalla. Lupaan ettet pety.
T:BB
PS.
26/6 - ei feikki.- Mr Real
variksetkin nauraa...ei kannata liikaa liioitella. Niin, että oikein 26/6? Olisit nyt vähemmän valehdellut. Mittasitko pituuden häpyluusta terskan kautta pyllyreikään vai? Paksuudessa oli sormi mukana? Hyvä poika!
Kuvaa pöytään ja heti, niin uskotaan...melkein... - bigboy
Mr Real kirjoitti:
variksetkin nauraa...ei kannata liikaa liioitella. Niin, että oikein 26/6? Olisit nyt vähemmän valehdellut. Mittasitko pituuden häpyluusta terskan kautta pyllyreikään vai? Paksuudessa oli sormi mukana? Hyvä poika!
Kuvaa pöytään ja heti, niin uskotaan...melkein...Minun puolestani voivat kaikki nauraa, mutta jos mittauksen suorittaa nainen,voin todistaa sen mitä olen ilmoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880