miten

nyt

suu pannaan, kun bemari on menettänyt kaiken imagonsa formuloiden myötä ? huomioarvo on tänä päivänä ongelmajätteen luokkaa....

22

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW panostaa ensi kauteen ja omaan talliin.

    • sitä...

      vaikka seuraavalla välitunnilla. Onko mielestäsi Williams F1 sama kuin BMW ?

    • oman suus,

      ei ole mennyt -86 Corollallakaan hyvin formuloissa;)

      • niin,

        minkähän takia molemmat tojotat peittosi bemarit ja ylivoimaisesti, kyllä auton täytyy olla paska, jos tojotakin sen jättää kuin vastaan tulijan...


      • Corolla 86.lta.
        niin, kirjoitti:

        minkähän takia molemmat tojotat peittosi bemarit ja ylivoimaisesti, kyllä auton täytyy olla paska, jos tojotakin sen jättää kuin vastaan tulijan...

        Sun autos muuten taitaa olla vanhempi kuin sä itte;)


      • Vaan mutta
        niin, kirjoitti:

        minkähän takia molemmat tojotat peittosi bemarit ja ylivoimaisesti, kyllä auton täytyy olla paska, jos tojotakin sen jättää kuin vastaan tulijan...

        Bemarilla ei ole tallia formuloissa!!


    • paljastaa

      Kysymys paljastaa suoraan, että kysymyksessä on pikkupoika, joka ei autoista vielä tiedä mitään.

      Perkule, olen ajanut lähes koko ikäni Volvoilla, eikä yhtään ole harmittanut heidän tallinsa menestys formuloissa. Onkohan niillä yhtään paalupaikkaakaan.

      Nyt ajan BMW 523i:llä - eli laatuautolla - enkä tippaakaan ole miettinyt jotain formulamenestystä ja sitä myöten sen vaikutusta auton valintaan.

      Toivottavasti et omista Ferraria - ei silläkään niin hyvin mene.

      • Ferrarin

        Näinhän se on, siis Ferrarihan on aivan paska.


      • ferrarikin
        Ferrarin kirjoitti:

        Näinhän se on, siis Ferrarihan on aivan paska.

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.


      • skootteristasi
        ferrarikin kirjoitti:

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.

        ....ketjut poikki,kun noin mahdottomasti täällä mölyät?


      • auton nimi,
        ferrarikin kirjoitti:

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.

        ennen kuin tänne tulet elvistelemään, se on BMW. Sä kirjoitat varmaan Corollasi nimen seuraavasti: Toiota Sorolla;)

        PS. Ettet vaan olisi ihan hiukkasen kateellinen esim. Teemu Selänteelle ja Jorma Ollilalle. Nekin kun ajelevat paskimmista paskimmalla Bemarilla.


      • varmaan BMV:n
        ferrarikin kirjoitti:

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.

        Mutta ei BMW:tä!!lol sano korolla mies


    • Ei hätiä

      mutta koska huomioarvon ja imagon menetys on vain tapahtunut populaatiossa, joka kuuluu väestön tyhmimmän kahden promillen joukkoon, emme me normaalit säädä suuta sen kummemmin mihinkään erityiseen asentoon.

      Teille se on tietysti aika karseeta. Koitappa vain kestää.

    • nyt

      on muna-jatkemiehet tohkeissaan, oikein naurattaa..

      • asdf

        Onhan se kiva, että sinunkinlaisten elämään sentään jotain iloa saatiin :-)


      • muuta
        asdf kirjoitti:

        Onhan se kiva, että sinunkinlaisten elämään sentään jotain iloa saatiin :-)

        sano, heh heh..


      • pystyy aistimaan,

        että kyllä sinä siellä itket kun meni -86 Shorollasta kannentiiviste eilen illalla rikkimäsäksi. Mutta suomalainen amis ei itkuaan paljasta....


    • minkä

      bemari on menettänyt juppien arvostuksessa on sille vastaavasti tullut amis-käytössä suurin markkinaosuus, ei muuta ku karvanopat heilumaan...

      • tunnetusti

        ostaa valtaosan Suomen uusista autoista. Paloiko sulla kytkin Gorollasta, kun nuon kovasti harmittaa, raasua?

        Jos koko sukusi kuolee ja saat yhteensä 950 € perintöä, voit ostaa vanhan käytetyn Bemun ja kateutesi ehkä hiukan hellittää;)


      • nyt
        tunnetusti kirjoitti:

        ostaa valtaosan Suomen uusista autoista. Paloiko sulla kytkin Gorollasta, kun nuon kovasti harmittaa, raasua?

        Jos koko sukusi kuolee ja saat yhteensä 950 € perintöä, voit ostaa vanhan käytetyn Bemun ja kateutesi ehkä hiukan hellittää;)

        apteekkiin ja osta viagraa, se on kuulemma auttanut jo monia bemari kuskeja...


      • kuolee puoli
        nyt kirjoitti:

        apteekkiin ja osta viagraa, se on kuulemma auttanut jo monia bemari kuskeja...

        sukua, voit saada perintöä sen verran, että voit ostaa Viagraa. Ehkä kateutesi helpottuu silläkin vähän;)

        Nylkemällä broidis tuppeen ja myymällä sen sukelluspuvuksi voit tienätä leikkiauto-Bemun hinnan, sekin vois olla hyvä alku.......


      • BMW-kuski,
        nyt kirjoitti:

        apteekkiin ja osta viagraa, se on kuulemma auttanut jo monia bemari kuskeja...

        ajelen Nissanilla. Tällä palstalla vaan löytyy niin paljon sairaita ja kateellisia luusereita Bemaristeja pilkkaamassa, etten voi vastustaa kiusausta hiukan härnätä noita yhteiskuntamme valioyksilöitä eli pikkusieluisia (joskin isomunaisia)luusereita! Munanne suuri koko muuten ei ole missään mielessä suoraan verrannollinen älyynne.

        Terveisiä vaan Bemaristeille, saatanpa hommata Bemun sitten kun vapaudun tästä kolmen asunnon loukusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe