miten

nyt

suu pannaan, kun bemari on menettänyt kaiken imagonsa formuloiden myötä ? huomioarvo on tänä päivänä ongelmajätteen luokkaa....

22

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMW panostaa ensi kauteen ja omaan talliin.

    • sitä...

      vaikka seuraavalla välitunnilla. Onko mielestäsi Williams F1 sama kuin BMW ?

    • oman suus,

      ei ole mennyt -86 Corollallakaan hyvin formuloissa;)

      • niin,

        minkähän takia molemmat tojotat peittosi bemarit ja ylivoimaisesti, kyllä auton täytyy olla paska, jos tojotakin sen jättää kuin vastaan tulijan...


      • Corolla 86.lta.
        niin, kirjoitti:

        minkähän takia molemmat tojotat peittosi bemarit ja ylivoimaisesti, kyllä auton täytyy olla paska, jos tojotakin sen jättää kuin vastaan tulijan...

        Sun autos muuten taitaa olla vanhempi kuin sä itte;)


      • Vaan mutta
        niin, kirjoitti:

        minkähän takia molemmat tojotat peittosi bemarit ja ylivoimaisesti, kyllä auton täytyy olla paska, jos tojotakin sen jättää kuin vastaan tulijan...

        Bemarilla ei ole tallia formuloissa!!


    • paljastaa

      Kysymys paljastaa suoraan, että kysymyksessä on pikkupoika, joka ei autoista vielä tiedä mitään.

      Perkule, olen ajanut lähes koko ikäni Volvoilla, eikä yhtään ole harmittanut heidän tallinsa menestys formuloissa. Onkohan niillä yhtään paalupaikkaakaan.

      Nyt ajan BMW 523i:llä - eli laatuautolla - enkä tippaakaan ole miettinyt jotain formulamenestystä ja sitä myöten sen vaikutusta auton valintaan.

      Toivottavasti et omista Ferraria - ei silläkään niin hyvin mene.

      • Ferrarin

        Näinhän se on, siis Ferrarihan on aivan paska.


      • ferrarikin
        Ferrarin kirjoitti:

        Näinhän se on, siis Ferrarihan on aivan paska.

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.


      • skootteristasi
        ferrarikin kirjoitti:

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.

        ....ketjut poikki,kun noin mahdottomasti täällä mölyät?


      • auton nimi,
        ferrarikin kirjoitti:

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.

        ennen kuin tänne tulet elvistelemään, se on BMW. Sä kirjoitat varmaan Corollasi nimen seuraavasti: Toiota Sorolla;)

        PS. Ettet vaan olisi ihan hiukkasen kateellinen esim. Teemu Selänteelle ja Jorma Ollilalle. Nekin kun ajelevat paskimmista paskimmalla Bemarilla.


      • varmaan BMV:n
        ferrarikin kirjoitti:

        pieksee BMV:n, joka siis on paskoista autoista paskoin...luulis munan-jatke ukkoja vituttavan.

        Mutta ei BMW:tä!!lol sano korolla mies


    • Ei hätiä

      mutta koska huomioarvon ja imagon menetys on vain tapahtunut populaatiossa, joka kuuluu väestön tyhmimmän kahden promillen joukkoon, emme me normaalit säädä suuta sen kummemmin mihinkään erityiseen asentoon.

      Teille se on tietysti aika karseeta. Koitappa vain kestää.

    • nyt

      on muna-jatkemiehet tohkeissaan, oikein naurattaa..

      • asdf

        Onhan se kiva, että sinunkinlaisten elämään sentään jotain iloa saatiin :-)


      • muuta
        asdf kirjoitti:

        Onhan se kiva, että sinunkinlaisten elämään sentään jotain iloa saatiin :-)

        sano, heh heh..


      • pystyy aistimaan,

        että kyllä sinä siellä itket kun meni -86 Shorollasta kannentiiviste eilen illalla rikkimäsäksi. Mutta suomalainen amis ei itkuaan paljasta....


    • minkä

      bemari on menettänyt juppien arvostuksessa on sille vastaavasti tullut amis-käytössä suurin markkinaosuus, ei muuta ku karvanopat heilumaan...

      • tunnetusti

        ostaa valtaosan Suomen uusista autoista. Paloiko sulla kytkin Gorollasta, kun nuon kovasti harmittaa, raasua?

        Jos koko sukusi kuolee ja saat yhteensä 950 € perintöä, voit ostaa vanhan käytetyn Bemun ja kateutesi ehkä hiukan hellittää;)


      • nyt
        tunnetusti kirjoitti:

        ostaa valtaosan Suomen uusista autoista. Paloiko sulla kytkin Gorollasta, kun nuon kovasti harmittaa, raasua?

        Jos koko sukusi kuolee ja saat yhteensä 950 € perintöä, voit ostaa vanhan käytetyn Bemun ja kateutesi ehkä hiukan hellittää;)

        apteekkiin ja osta viagraa, se on kuulemma auttanut jo monia bemari kuskeja...


      • kuolee puoli
        nyt kirjoitti:

        apteekkiin ja osta viagraa, se on kuulemma auttanut jo monia bemari kuskeja...

        sukua, voit saada perintöä sen verran, että voit ostaa Viagraa. Ehkä kateutesi helpottuu silläkin vähän;)

        Nylkemällä broidis tuppeen ja myymällä sen sukelluspuvuksi voit tienätä leikkiauto-Bemun hinnan, sekin vois olla hyvä alku.......


      • BMW-kuski,
        nyt kirjoitti:

        apteekkiin ja osta viagraa, se on kuulemma auttanut jo monia bemari kuskeja...

        ajelen Nissanilla. Tällä palstalla vaan löytyy niin paljon sairaita ja kateellisia luusereita Bemaristeja pilkkaamassa, etten voi vastustaa kiusausta hiukan härnätä noita yhteiskuntamme valioyksilöitä eli pikkusieluisia (joskin isomunaisia)luusereita! Munanne suuri koko muuten ei ole missään mielessä suoraan verrannollinen älyynne.

        Terveisiä vaan Bemaristeille, saatanpa hommata Bemun sitten kun vapaudun tästä kolmen asunnon loukusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe