Omistaisko joku Fiat Multiplaan ja vois kertoa kokemuksiaan? Bensa vai diesel?
En sitten kaipaa kommentteja tämän auton ulkonäöstä. Niitä löytyy jo muutenkin.
Fiat Multipla
8
1125
Vastaukset
- ulkonäköä:
- hauska, erottuva, rohkea, persoonallinen, sympaattinen...
Vahinko, että uudessa mallissa sorruttiin tavanomaisuuteen. - Tipla
Pari kertaa taksissa Roomassa,oli diesel ja nousuhumala... ja kerran itse ajanut Hollannissa pienen pätkän. Sisätilat siis upeat! Tavaratila aika pieni. Jos tuot auton maahan, olet idolini!!!! Ilmeisesti jotain 5-6 tuotu Suomeen, verot Marea Weekendin mukaan?
- tumpso
Törmäystesteissä menestynyt ilmeisesti aika huonosti ja mielestäni ruma. Fiat Panda on mielestäni huomattavasti houkuttelevampi. Tai itse asiassa mikä vaan muu fiat jos minulta kysytään. Vaan kun ei kysytä...
- antti
Schumi on tuosta sanonut "ruma mutta erittäin käytännölinen". Olen Deltassa istunut sisällä, mutta ajanut en tuota ole. Faceliftattunahan tuo on jo ihan asiallisen näköinen: http://www.km77.com/marcas/fiat/multipla_04/jtd-p/gra/07.jpg
Tekniikka aikalailla samaa kuin Mareassa, eli huolto-ongelmia tuskin on.
- Kitucar
On ollut 5 vuotta -07 jtd ja ajanut 80 tkm ja kallein osa 180 laturi muuten vaan jotain kulutusosia tilava kuutus 5,6 ja D vero 70 pakkettiautona hyvä hinta laatu
- hdfjdfjdfjjdf
Onko fiatin 1300 diesel fiatin oma kone? Vai jonkun muun merkin kanssa yhteinen?
- 1.3multijet
1.3 diesel multijet on Fiatin oma valmistama. Sitä kyllä on käyttäneet myös mm. Ford Ka ja Opel Corsa. Mutta on siis Fiatin dieselkone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779