Mönkijän vakuutukset APUA!

--ffff

Tuli ostettua kiinalainen 110 kuutioinen tieliikenne mönkijä. Vakuutukset melkein 300e vuosi(Tapiola). Mites muilla?
Ostaessa myyjä veikkas vakuutkset 130e:oon.
Taasko mua kusetettiin!

19

56119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      pohjantähdessä n. 130e

      • halpaa on

        mulla 330e polaris if vakuutuksissa 116e/vuosi, kukaan ei kyllä tahdo edes vakuutusyhtiöissä tietävän juuri mitään, pitää itse kertoa muitten hintoja niin jo alkaa hinnat löytyä kohdalleen.


    • doobi

      itse ostin yamaha 350 raptorin
      vakuutus 167 euroa vuodessa veritaksesta

    • ATV kuski

      Ei kusettanut myyjä vaan vak.yhtiösi kusetta sua.
      Tapiola laskii ATV:n vakuutukset samoin perustein kuin m-pyöriin. Eli kysy tarjous toisesta yhtiöstä ja vaihda vak.yhtiötäsi heti jos eivät voi tarjota vakuutusta alle 140e/v.

      • mth

        soita vakuutusyhtiöösi ja kerro kyseessä olevan tieliikennemönkijän, ne kyllä laskevat vakuutuksen summan tonne 120 euron kieppeille. Mönkijät ovat vielä vakuutusyhtiöille kohtalaisen uusi ilmiö ja näitä virheitä niille sattuu kohtalaisen usein ( olettavat että kyseessä on moottoripyörä ).


      • --ffff
        mth kirjoitti:

        soita vakuutusyhtiöösi ja kerro kyseessä olevan tieliikennemönkijän, ne kyllä laskevat vakuutuksen summan tonne 120 euron kieppeille. Mönkijät ovat vielä vakuutusyhtiöille kohtalaisen uusi ilmiö ja näitä virheitä niille sattuu kohtalaisen usein ( olettavat että kyseessä on moottoripyörä ).

        Tapiolassa hinta nousi 130e 284e:oon kun huomasivat mönkijän olevan tieliikenne käyttöön tarkoitettu.

        Fenniasta kilpaileva tarjous hinta 113e.
        Aika iso hinta haitari.


      • Fairy
        --ffff kirjoitti:

        Tapiolassa hinta nousi 130e 284e:oon kun huomasivat mönkijän olevan tieliikenne käyttöön tarkoitettu.

        Fenniasta kilpaileva tarjous hinta 113e.
        Aika iso hinta haitari.

        Otin vakuutuksen Tapiolasta 28.10 hintaan 123e...


      • kimmoh
        Fairy kirjoitti:

        Otin vakuutuksen Tapiolasta 28.10 hintaan 123e...

        Perskele, tapiolasta rapsahti vähä vaille 300 ekun lasku tänään ja yhdessä erässä vaik piti olla neljässä erässä. pieni yllätys.


      • kömpiä
        kimmoh kirjoitti:

        Perskele, tapiolasta rapsahti vähä vaille 300 ekun lasku tänään ja yhdessä erässä vaik piti olla neljässä erässä. pieni yllätys.

        otin juuri tapiolasta liikennevakuutuksen ja osakaskon -07 tieliikenne raptoriin.Eilen tuli lasku 989e!!! Ei saatana...taitaa olla jotain pikku häikkää.


    • klesari

      joo kyllä kusetettiin ja raskaasti elä osta kiinalaisia

      • Tommi Natunen

        Jos sitten sattuis käymään vahinko ja pysyvä "ruumiin" vamma ni katsotaan kuka korvaa ja mitä. Siinä vaiheessa pelkkä vakuutus maksu on yks hailee kun pitäisi korvauksia saada. Eli ei pidä tuijottaa pelkkää vakuutuksen hintaa tsekatkaa myös ehtoja ja mistä ja minkälaista palvelua saa.


      • KKäsittelijä
        Tommi Natunen kirjoitti:

        Jos sitten sattuis käymään vahinko ja pysyvä "ruumiin" vamma ni katsotaan kuka korvaa ja mitä. Siinä vaiheessa pelkkä vakuutus maksu on yks hailee kun pitäisi korvauksia saada. Eli ei pidä tuijottaa pelkkää vakuutuksen hintaa tsekatkaa myös ehtoja ja mistä ja minkälaista palvelua saa.

        Liikennevakuutus on kaikilla yhtiöillä samansisältöinen, elikkä liikennevakuutuksen osalta tuijottakaa vain hintaa...


    • Polle 2010

      Polariksen Euro 500 EFI Traktorin vakuutus vajaa viisikymppiä/vuosi ja osakasko suunilleen saman verran lisää.
      Saa ajaa körötellä rauhassa tietäkin pitkin max 40km/h.

    • Helpottunut

      Otin Lähivakuutuksesta viime syksynä 500-kuutioiseen mönkijääni (ei rek) liikennevakuutuksen 176 euron hintaan.
      Lumitöissä ollessani kolhaisin autoani parin tonnin remontin edestä. Vakuutus korvasi remontin täysin.
      Tämä oli ensimmäinen kerta kun tunsin todella saavani vakuutusmaksuilleni katetta.

      • teppo.homoi

        Nosti juuri mönkijän vakuutuksia 105% !!
        Vuosivakuutus nyt 250€

        Lähivakuutuksessa sama mönkijä 155€

        Arvatkaa vaihtuiko vakuutusyhtiö?


      • sgfgjhuyk

        lähivakuutuksen myyjä täällä juttelee :D :D


    • E.HHH

      Tais vaihtua :)

      Tietääkö kukaan paljonko vakuutuksen hinta on mopomönkijällä?
      Kymco mxu 50cc on mönkijä.

      onko saman verran kuin mopolla?


      -kiitos

    • varmaan

      kyl se varmaan on kun kerran on MOPOmönkijä, eli taitaa kuulua mopon alle

    • Anonyymi

      Can-Am 700 Maveric liikennne+täyskasko yht. 357e
      Peli uusi eli 23 vuoden malli. 60km/h

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe