Tuli ostettua kiinalainen 110 kuutioinen tieliikenne mönkijä. Vakuutukset melkein 300e vuosi(Tapiola). Mites muilla?
Ostaessa myyjä veikkas vakuutkset 130e:oon.
Taasko mua kusetettiin!
Mönkijän vakuutukset APUA!
19
58336
Vastaukset
- ...
pohjantähdessä n. 130e
- halpaa on
mulla 330e polaris if vakuutuksissa 116e/vuosi, kukaan ei kyllä tahdo edes vakuutusyhtiöissä tietävän juuri mitään, pitää itse kertoa muitten hintoja niin jo alkaa hinnat löytyä kohdalleen.
- doobi
itse ostin yamaha 350 raptorin
vakuutus 167 euroa vuodessa veritaksesta - ATV kuski
Ei kusettanut myyjä vaan vak.yhtiösi kusetta sua.
Tapiola laskii ATV:n vakuutukset samoin perustein kuin m-pyöriin. Eli kysy tarjous toisesta yhtiöstä ja vaihda vak.yhtiötäsi heti jos eivät voi tarjota vakuutusta alle 140e/v.- mth
soita vakuutusyhtiöösi ja kerro kyseessä olevan tieliikennemönkijän, ne kyllä laskevat vakuutuksen summan tonne 120 euron kieppeille. Mönkijät ovat vielä vakuutusyhtiöille kohtalaisen uusi ilmiö ja näitä virheitä niille sattuu kohtalaisen usein ( olettavat että kyseessä on moottoripyörä ).
- --ffff
mth kirjoitti:
soita vakuutusyhtiöösi ja kerro kyseessä olevan tieliikennemönkijän, ne kyllä laskevat vakuutuksen summan tonne 120 euron kieppeille. Mönkijät ovat vielä vakuutusyhtiöille kohtalaisen uusi ilmiö ja näitä virheitä niille sattuu kohtalaisen usein ( olettavat että kyseessä on moottoripyörä ).
Tapiolassa hinta nousi 130e 284e:oon kun huomasivat mönkijän olevan tieliikenne käyttöön tarkoitettu.
Fenniasta kilpaileva tarjous hinta 113e.
Aika iso hinta haitari. - Fairy
--ffff kirjoitti:
Tapiolassa hinta nousi 130e 284e:oon kun huomasivat mönkijän olevan tieliikenne käyttöön tarkoitettu.
Fenniasta kilpaileva tarjous hinta 113e.
Aika iso hinta haitari.Otin vakuutuksen Tapiolasta 28.10 hintaan 123e...
- kimmoh
Fairy kirjoitti:
Otin vakuutuksen Tapiolasta 28.10 hintaan 123e...
Perskele, tapiolasta rapsahti vähä vaille 300 ekun lasku tänään ja yhdessä erässä vaik piti olla neljässä erässä. pieni yllätys.
- kömpiä
kimmoh kirjoitti:
Perskele, tapiolasta rapsahti vähä vaille 300 ekun lasku tänään ja yhdessä erässä vaik piti olla neljässä erässä. pieni yllätys.
otin juuri tapiolasta liikennevakuutuksen ja osakaskon -07 tieliikenne raptoriin.Eilen tuli lasku 989e!!! Ei saatana...taitaa olla jotain pikku häikkää.
- klesari
joo kyllä kusetettiin ja raskaasti elä osta kiinalaisia
- Tommi Natunen
Jos sitten sattuis käymään vahinko ja pysyvä "ruumiin" vamma ni katsotaan kuka korvaa ja mitä. Siinä vaiheessa pelkkä vakuutus maksu on yks hailee kun pitäisi korvauksia saada. Eli ei pidä tuijottaa pelkkää vakuutuksen hintaa tsekatkaa myös ehtoja ja mistä ja minkälaista palvelua saa.
- KKäsittelijä
Tommi Natunen kirjoitti:
Jos sitten sattuis käymään vahinko ja pysyvä "ruumiin" vamma ni katsotaan kuka korvaa ja mitä. Siinä vaiheessa pelkkä vakuutus maksu on yks hailee kun pitäisi korvauksia saada. Eli ei pidä tuijottaa pelkkää vakuutuksen hintaa tsekatkaa myös ehtoja ja mistä ja minkälaista palvelua saa.
Liikennevakuutus on kaikilla yhtiöillä samansisältöinen, elikkä liikennevakuutuksen osalta tuijottakaa vain hintaa...
- Polle 2010
Polariksen Euro 500 EFI Traktorin vakuutus vajaa viisikymppiä/vuosi ja osakasko suunilleen saman verran lisää.
Saa ajaa körötellä rauhassa tietäkin pitkin max 40km/h. - Helpottunut
Otin Lähivakuutuksesta viime syksynä 500-kuutioiseen mönkijääni (ei rek) liikennevakuutuksen 176 euron hintaan.
Lumitöissä ollessani kolhaisin autoani parin tonnin remontin edestä. Vakuutus korvasi remontin täysin.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun tunsin todella saavani vakuutusmaksuilleni katetta.- teppo.homoi
Nosti juuri mönkijän vakuutuksia 105% !!
Vuosivakuutus nyt 250€
Lähivakuutuksessa sama mönkijä 155€
Arvatkaa vaihtuiko vakuutusyhtiö? - sgfgjhuyk
lähivakuutuksen myyjä täällä juttelee :D :D
- E.HHH
Tais vaihtua :)
Tietääkö kukaan paljonko vakuutuksen hinta on mopomönkijällä?
Kymco mxu 50cc on mönkijä.
onko saman verran kuin mopolla?
-kiitos - varmaan
kyl se varmaan on kun kerran on MOPOmönkijä, eli taitaa kuulua mopon alle
- Anonyymi
Can-Am 700 Maveric liikennne+täyskasko yht. 357e
Peli uusi eli 23 vuoden malli. 60km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754