Suurin osa rockista on paskaa

Vinttivalo pimeenä

Suurin osa HIM:in tuotannosta on silkkaa paskaa, jolla ei ole mitään tekemistä rockin kanssa.

37

3070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sun

      SILTI tarvitse tulla sitä tänne hokeen!! se on sun mielipitees ja piste. haluut vaan että HIMin fanittajat pistää sulle kommenttii... uuuuu

      • Vinttivalo pimeenä

        Haluan, että Ville Valokin pitäisi turpansa kiinni, jos ei ole mitään älykästä sanottavaa. Alkuperäisen viestin otsikko on nimittäin Villen suusta, mutta sehän on varmaankin teidän mielestänne totta kun Ville on, iik, niin ihana ja sillä on niin ihanat, iik, silmät.


      • Nemi
        Vinttivalo pimeenä kirjoitti:

        Haluan, että Ville Valokin pitäisi turpansa kiinni, jos ei ole mitään älykästä sanottavaa. Alkuperäisen viestin otsikko on nimittäin Villen suusta, mutta sehän on varmaankin teidän mielestänne totta kun Ville on, iik, niin ihana ja sillä on niin ihanat, iik, silmät.

        Mitäs sä siihen sanot jos joku sanoo pitävänsä HIMin musiikista mutta ei Villen ulkonäöstä, tai sitten siitä, että esim.minä tykkään sekä Villen ulkonäöstä että HIMin musiikista. Ville Valon ihanat silmät eivät vaikuta HIMin musiikkiin mitenkään, niin että mitäs siihen sanot?


    • aksu

      Jos laulajan joka osaa laulaa eikä hauko henkee ja hengitä väärin laulaessa ja kitaristi osais tehä sooloja ni sit ne vois ehkä vähä olla rock-bändi-ihan vähä.

      • ake

        jos hankkis laulajan... ja kitaristin...


      • ---
        ake kirjoitti:

        jos hankkis laulajan... ja kitaristin...

        mut sehä onki metellia!!!?!


      • ---
        --- kirjoitti:

        mut sehä onki metellia!!!?!

        siis metallia xD


      • Vinttivalo pimeenä
        --- kirjoitti:

        siis metallia xD

        Love-meteliä, jota syntyy kun Ville vetäisee alaikäistä fania keikkabussissa.


      • Poison
        Vinttivalo pimeenä kirjoitti:

        Love-meteliä, jota syntyy kun Ville vetäisee alaikäistä fania keikkabussissa.

        Taitaa siellä todellakin olla vinttivalo pimeenä tai kateus huipussaan? Saat toki inhota bändiä ja heidän tuotantoaan niin paljon kuin haluat, mutta voit silti miettiä mitkä henkilökohtaiset hyökkäykset ovat aiheellisia. En minäkään käy täällä vihaamieni bändien palstoilla nimittelemässä kyseisten bändien solisteja pedofiileiksi koska en näe tuolle mitään aihetta. 4/5 HIMin jäsenistä ei harrasta nykyisin bändäreitä, enkä tiedä että olisivat koskaan alaikäisiin koskeneet. Jos tuo nyt sinua liikuttaa.


      • ---
        Vinttivalo pimeenä kirjoitti:

        Love-meteliä, jota syntyy kun Ville vetäisee alaikäistä fania keikkabussissa.

        en oikee tajunnu?!?!suomeks!?


      • tähänkin?
        Poison kirjoitti:

        Taitaa siellä todellakin olla vinttivalo pimeenä tai kateus huipussaan? Saat toki inhota bändiä ja heidän tuotantoaan niin paljon kuin haluat, mutta voit silti miettiä mitkä henkilökohtaiset hyökkäykset ovat aiheellisia. En minäkään käy täällä vihaamieni bändien palstoilla nimittelemässä kyseisten bändien solisteja pedofiileiksi koska en näe tuolle mitään aihetta. 4/5 HIMin jäsenistä ei harrasta nykyisin bändäreitä, enkä tiedä että olisivat koskaan alaikäisiin koskeneet. Jos tuo nyt sinua liikuttaa.

        Jos parikymppinen muusikonretku naiskentelee alaikäisen, esim. 16-17 vuotiaan, tytön kanssa keikkabussissa, niin ei siinä mistään pedofiliasta ole kyse, eikä edes mistään laittomasta.


      • poisongirl
        tähänkin? kirjoitti:

        Jos parikymppinen muusikonretku naiskentelee alaikäisen, esim. 16-17 vuotiaan, tytön kanssa keikkabussissa, niin ei siinä mistään pedofiliasta ole kyse, eikä edes mistään laittomasta.

        "jos parikymppinen muusikonretku naiskentelee alaikäisen, esim. 16-17 vuotiaan, tytön kanssa keikkabussissa, niin ei siinä mistään pedofiliasta ole kyse, eikä edes mistään laittomasta"

        Ville 32 v marraskuussa täyttää 33v eli ei se ole mikään parikymppinen muusikonretku


    • lavs

      No kuules se onkin Love Metallia, ellei joku muu jo ole maininnut. Ja niinhän se varmaan onkin, että silkkaa paskaa, sitten ERITTÄIN monella ihmisellä on paska maku. Eihän se HIM ole myynytkään kun pari kappaletta levyjä ja eihän se suosio olekkaan kovin iso ehei.

    • Nimetön

      Samaa mieltä.. En tajua miten kummassa kukaan edes välittää kuunnella sitä. Ja Villellä on muutenkin noussut vähän kusi päähän... mutta senhän kaikki jo tietää. Samalla sillä on mennyt taito tehdää musiikkia...

      • ---

        mutsillas on.


      • haha
        --- kirjoitti:

        mutsillas on.

        Niin kai sitten. (?)


      • lilylazer

        Koska satun vaan pitämään siitä, sopii minulle.

        Kusen päähän nousemisen olen kyllä jossain määrin valmis allekirjoittamaan. Ja onhan se aivan ymmärrettävää, koska HIM suosio oikeasti on valtavaa. Kyllä monella muulla Villen asemassa olisi jo kilahtanut kunnolla päähän, Ville harvinaisen maanläheinen niin ajatellen.


    • Poison

      Kun täytyy keskustelupalstoilla noin riehua?

      Ensimmäien on mielipide johon olet täysin oikeutettu, jälkimmäinen kaipaisi jo hieman perusteluja, HIM kun on aika pitkälti rock-bändi.

      • pimplelipom

        "Suurin osa rockista on paskaa", julistaa Ville Valo mediassa ja tietää, mistä puhuu, onhan hän juuri suoltanut markkinoille uuden paskalevyn, jolta löytyy taustamusiikkia teinitytöille Villen kuvien katselun lomaan. Villellä on noussut pissi päähän Los Angelesin yössä niin, että takahampaat jo kellastuvat, kun pitää markkinoida uutta levyä dissaamalla muita.


    • him_goddess

      ...kuuntelet vaan sitä Britney Speartäs ja jätät tän loossin rauhaan..

    • lilylazer

      Määrittele sitten se rock, miksi ei olisi HIM rockia? Minusta suurin osa HIMin tuotannosta nimenomaan on rockia, paitsi ehkä osa DSBH:n biiseistä, ne enemmän poppia.

      Kaikilla tietenkin on HIMin musiikista oma mielipiteensä, ja oikeus sanoa se, mutta jokseenkin idioottimaista alkaa tässä yhteydessä selittää jotain tyyliin "Ville käyttää hyväkseen alaikäisiä", koska ei vaan liity. Sitä omaa mielipidettään muodostessaan voisi koittaa hetkeksi unohtaa sen peruskauteuden.

      • lilylazer

        En vaan osaa.


      • Pelle Hermanni
        lilylazer kirjoitti:

        En vaan osaa.

        ja Ville on teini-idoli, jonkakaltaisia luusereita te teinitytöt viikorahoillanne nostatte listoille sukupolvesta toiseen.


      • N33
        Pelle Hermanni kirjoitti:

        ja Ville on teini-idoli, jonkakaltaisia luusereita te teinitytöt viikorahoillanne nostatte listoille sukupolvesta toiseen.

        Voi kuule... itse kulin HIMiä ensimmäisen kerran vuonna 1995 ja eipä silloin paljon teinejä pyörinyt(baareissa). Älä viitsi yleistää!!!!


      • lavs
        N33 kirjoitti:

        Voi kuule... itse kulin HIMiä ensimmäisen kerran vuonna 1995 ja eipä silloin paljon teinejä pyörinyt(baareissa). Älä viitsi yleistää!!!!

        Mieti nyt vähän, ei tod. tarvitse yleistää teinibändiksi. Yleisöä HIMillä on keikoillakin teineistä 50-vuotiaisiin, suurinpiirtein.


    • Dark.light

      on kokonaisuudessaan aivan loistavaa, ensimmäisestä
      viimeisimpään levyyn. Ollaan tyytyväisiä, että
      meiltä Suomesta tulee tällaistä musiikkia!

      • (haukotus)

        ja naurua.


      • minä?!??
        (haukotus) kirjoitti:

        ja naurua.

        Miksi te tulette tänne edes haukkumaan Villeä tai HIMiä jos ette pidä niistä? ei mä ainakaan mee mihinkään Antti Tuiskun palstalle saarnaamaan miten homo se on koska mua ei yksinkertasesti etes kiinnosta p*skaakaa koko palsta.


      • lilylazer
        minä?!?? kirjoitti:

        Miksi te tulette tänne edes haukkumaan Villeä tai HIMiä jos ette pidä niistä? ei mä ainakaan mee mihinkään Antti Tuiskun palstalle saarnaamaan miten homo se on koska mua ei yksinkertasesti etes kiinnosta p*skaakaa koko palsta.

        Tai sitten jos on jotain negatiivista sanottavaa, niin voisi edes pikkasen yrittää perustella, eikä vaan tyytyä sanomaan "HIM on páska, ja niin vaan on." Ei minua se haitaa jos joku ei pidä HIMistä, jokaisella on oma mielipide ja tottahan se on, että kaikki eivät voi pitää kaikesta, mutta on sellainen silti hieman ärsyttävää, että jotkut luulevat voivansa haukkua HIMin lyttyyn sillä perusteella, että ovat radiosta joskus kuulleet ~kaksi HIMin kappaletta ja lukeneet lehdestä Villestä. Kun vielä pitäisi ymmärtää tehdä jotain eroa sille, että mitä mieltä on Villestä henkilönä, ja sille mitä mieltä on musiikista.


    • tyttö vaan

      HIM on ihan OK, jotkut kappaleetkin ovat ihan hyviä, mutta joo... ...suurin osa kappaleista ei oo ees nähny rokkia, ne on jotain vitun rakkaus balladeja. Tiiän hyvempiäkin bändelä.

      • >.<

        VITTU KUKA ON VÄITTÄNYKKÄÄ ETTÄ NE OIS ROKKIA!??!?!??? MUN MIELESTÄ HIM ON ENIMMÄKSEEN METALLIA MUT JOTKUT KAPPALEET ON KYL ROKKIA


      • yritys

        ei niiden kaikkien ookkaa tarkotus olla rokkia. love metallia enemmänki. ja 'tyttö vaa' joka ei osaa ees kirjottaa, ni ei kannata tulla valittamaa.


      • HimFaniAINA

        Siis te, ketkä valitatte HIM;istä, mikä vitun ongelma teillä on? Jos te ette yhtyeestä, tai Villestä pidä, se on teidän oma asia, ketään ei kiinnosta sellaset jutut ko "HIM on iha paska, ja Ville valo tyhmä" Sun muuta paskaa.. Ite pidän HIM;in musiikista todella paljon ja Ville on loisto tyyppi


      • Padam
        HimFaniAINA kirjoitti:

        Siis te, ketkä valitatte HIM;istä, mikä vitun ongelma teillä on? Jos te ette yhtyeestä, tai Villestä pidä, se on teidän oma asia, ketään ei kiinnosta sellaset jutut ko "HIM on iha paska, ja Ville valo tyhmä" Sun muuta paskaa.. Ite pidän HIM;in musiikista todella paljon ja Ville on loisto tyyppi

        Vaan niin se vaan menee, että HIM on melko provosoiva bändi. Se ei ole rankkaa metallia muttei toisaalta kevyttäkään musiikkia. Se on vähän kuin välimuoto, joka ei sovi mihinkään genreen. Osittaisen keveyden takia se ei välttämättä ole esimerkiksi metallistien ominta musiikkia. Ja aika vaikeaa olisi pitää jokaisesta HIMin tuotoksesta, sillä osa on oikeasti metallia, osa lähinnä popahtavaa rockia. Jokaiselle bändille kuitenkin riittää vihaajia. Menkääpä Nightwish-palstalle, siellä joka toinen viesti on vihaa Anettea kohtaan.

        Itselläni näin alle '13-vuotiaana teinityttönä' on kaikki HIMin albumit.


      • ja laulaja komea
        Padam kirjoitti:

        Vaan niin se vaan menee, että HIM on melko provosoiva bändi. Se ei ole rankkaa metallia muttei toisaalta kevyttäkään musiikkia. Se on vähän kuin välimuoto, joka ei sovi mihinkään genreen. Osittaisen keveyden takia se ei välttämättä ole esimerkiksi metallistien ominta musiikkia. Ja aika vaikeaa olisi pitää jokaisesta HIMin tuotoksesta, sillä osa on oikeasti metallia, osa lähinnä popahtavaa rockia. Jokaiselle bändille kuitenkin riittää vihaajia. Menkääpä Nightwish-palstalle, siellä joka toinen viesti on vihaa Anettea kohtaan.

        Itselläni näin alle '13-vuotiaana teinityttönä' on kaikki HIMin albumit.

        ja omanlaisensa bändi :) aattelee tässä yli 30 vuotias nainen :DD


      • poisongirl
        ja laulaja komea kirjoitti:

        ja omanlaisensa bändi :) aattelee tässä yli 30 vuotias nainen :DD

        täällä toinen yli 30:nen him fani ....him on hyvä ihan sellasenaan miksi sen pitäis kuuluu mihinkään genreen


    • Zebra_

      Miettikää nyt hei välillä itsekkin! Mitä järkeä on tulla tänne dissaamaan HIM:iä... Jos ette kerran diggaa koko bändiä niin mikä hitto teidät sitten vetää tänne, saanen kysyä? En mäkään mene joka fuckin mahdolliseen paikkaan dissaamaan kaikkea mistä en pidä. Ja KYLLÄ HIM on rockia, mutta nykyään ei nähtävästi monien mielestä saa erota joukosta, vaan kaiken pitää olla sitä iänikuista massapaskaa. Ja monien näyttää olevan hiton vaikeaa käsittää, että kaikki fanit eivät välttämättä ole mitään "rakastan Ville Valoa" tyyppejä ! Ja ehkä kannattaisi käydä vähän katsomassa jossain keikalla, onko kaikki oikeasti jotain 13.v. tyttöjä vai mahtuuko joukkoon muitakin, niin olisi varaa väitelläkkin tästä asiasta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe