Onko kellään kokemusta näistä peleistä ja miten tuo huolto puoli toimii.
Olen netissä nähnyt erillaisia koneita näitten päällä(esim puomimurskain)ei vain taida saada suomesta.
Alusterä kiinnostais mutta sellaista ei taida saada edes varioon.
Vai olisko ton varion hankinta pitemmän päälle viisaampi esim etukuormain hommissa.
Fendt xylon urakointiin
6
1911
Vastaukset
- ex valmet
Meinas unohtuu onko kokemuksia fendt etukuormaimista?
Y-maatalous näyttää myyvän stollia ainakin varioon.
Tuo fendtin kuormain vaan näyttää vähän kummalliselta.- kummallinen
mutta ulottuva ja kestävä.Ainakin FENDISSÄ.
- XXX
Joskus takavuosina oli Koneviestissä juttua tosta Xylonista. Siinä koneessa oli ympäripyörivä etukuormain siinä eturungon päällä, olis varmaan kätevä peli.
- olikohan
se sittenkään etukuormain?Ettei se vain ollut maatilakuormain?
- Fendt hölmö
Esim lumitöissä vois nostella lunta esim kaiteitten vierestä niitten yli jäis vekslailu pois.
- xXx
olikohan kirjoitti:
se sittenkään etukuormain?Ettei se vain ollut maatilakuormain?
Viitaten:
http://www.agronet.fi/dcforum/Agronet/DCForumID4/2403.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241