Halloween askartelu vinkkei??

NEITI

Oon miettiny millasta koristeluu toi halloween tarttis....Mä aattelin et jotai askartelisin....Onko ideoita??? Kaikki käy....KIITTI!!!! =)

151

99777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HemmO

      Laitat joidenkien kapea jalkaisten lasien ympärille...Esim pääkallokarkkeja että jokainen tunnistaisi oman lasina pääkallo karkin väristä!!!!

      • NEITI

        Toi oli hyvä!!!! Sen mä otan! Onko muita idiksii??


      • Minney Mouse
        NEITI kirjoitti:

        Toi oli hyvä!!!! Sen mä otan! Onko muita idiksii??

        No tää on ihan perus... Leikkaat lepakoita, kummituksia, hämähäkkejä yms. Jostain pahvista ja laitat ne sen pituseen lankaan roikkumaan, että ne örkit juur hipasee ohikulkevia naamaan tai jotain tällästä... Sitten jotain hämähäkin seittejä... Mä ite tein ison hämähäkin seitin langasta, mut siinä on kamala homma... Kaupoista saa ostettuu jotain pimeessä hohtavia eittejä yms...


      • opko
        NEITI kirjoitti:

        Toi oli hyvä!!!! Sen mä otan! Onko muita idiksii??

        Tarvitset liimaa pahviaja sakset värikuniä ja kyntillän.liimaa pahvi tuikuun varmista teipillä siinä se


      • mikko9o6666666

        ja voi laittaa poppareiden sekaan muovi ötököitä


      • äkkii

        niiku josanoi otsikos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • VENYTYS JA PAUKKU

      • joku tyttö
        NEITI kirjoitti:

        Toi oli hyvä!!!! Sen mä otan! Onko muita idiksii??

        tässä vinkki: ota nenä liina ja laita sen keskelle pumpuli pallo sit sido narulla et sille tulee pää. piirrä tussilla silmät ja suu sit laita narulla roikkuu vaikka lamppuu.


    • pippuri74

      joo mulla on kans ihan pakko saada kaikkee kivaa. nyt teen kurpitsaa katiskan ympärille sanoma lehtien ja liisteriä apuna käyttäen eikä oo kallista.sit tietysti valkoiset lakanat haamuiksi hämiksiä ympärille.

      • oma itteni

        Siis vähä mä oon ettiny kaikkialta hyvii vinkkei mun halloweenbileisii mut ei silti viel mistää


    • pippuri74

      niin ja sit pooliin voi laittaa kumihanskan jossa jotain limsaa tai mehua sisällä ja vaikka jotain ötököitäkin..siis muovisia...

      • NEITI

        Noi oli tooosiiii hyvii...Mä taidan tehd noi booli hanskoi ainaki!!!!! Kävin jo ostaas jotai halloween juttui...Kaikki pitää mua ihan tyhmän ku alan jo valmistella halloweeniin...Mutta ei sille voi mitään!;)


      • NEITI

        Mä aatelin tehd noi booli hanskoi ja kävin jo tänää vähä halloween ostoksilla tiimarissa...Kaikki pitää mua ihan outona ku valmistelen nyt jo halloweeniin...Mut ei sille oikee voi mitään =)!! =)


      • NEITI
        NEITI kirjoitti:

        Mä aatelin tehd noi booli hanskoi ja kävin jo tänää vähä halloween ostoksilla tiimarissa...Kaikki pitää mua ihan outona ku valmistelen nyt jo halloweeniin...Mut ei sille oikee voi mitään =)!! =)

        ohoh..laiton näköjään ton viestin 2 kertaa..Hups..


      • pippuri74

        joo mun kaverit pitää kans hölmönä mut mä aion pittää kutsut 5,11 oikeesti sillon vasta suomessa.oisko sulla jotain vinkkejä antaa mulle oon tilannu seittiä ja vaikka mitä mut ois kiva askarrella jotain
        "luista" meinaan kirjoittaa seinalle happy halloween


      • Ois helpompi...

        ...jos laittais sen vedellä tai limulla täytetyn hanskan pakastimeen nii ei tarttis sitä hanskaa tunkee boolii... ottais sen vaan pois jääpalan ympäriltä :)


      • ooki
        pippuri74 kirjoitti:

        joo mun kaverit pitää kans hölmönä mut mä aion pittää kutsut 5,11 oikeesti sillon vasta suomessa.oisko sulla jotain vinkkejä antaa mulle oon tilannu seittiä ja vaikka mitä mut ois kiva askarrella jotain
        "luista" meinaan kirjoittaa seinalle happy halloween

        Kannattaisi käydä kattoo www.punanaamio.comin sivuja,löytyy ihan sikana kaikkee halloween krääsää, pukuja,tekoverta naamareita ja kaikkea kivaa ja aika halvalla....Nettikauppa toimii nopeasti.


      • joku
        NEITI kirjoitti:

        Noi oli tooosiiii hyvii...Mä taidan tehd noi booli hanskoi ainaki!!!!! Kävin jo ostaas jotai halloween juttui...Kaikki pitää mua ihan tyhmän ku alan jo valmistella halloweeniin...Mutta ei sille voi mitään!;)

        JKoo et todellakaa oo outo!!!Mäki teen noita boolikäsiä...aika hyvä idis.Kannattaa laittaa "hämähäkinseittejä" niitä saa varmaan joka puolelta ostettuu.
        Niitä vaik laittaa jonnekki eteiseen niin että tyhmempiki tietää juhlan idan :D


      • joku mummo
        ooki kirjoitti:

        Kannattaisi käydä kattoo www.punanaamio.comin sivuja,löytyy ihan sikana kaikkee halloween krääsää, pukuja,tekoverta naamareita ja kaikkea kivaa ja aika halvalla....Nettikauppa toimii nopeasti.

        kävin itsekin sillä tosi hyvä paikka suosittelen


      • hot!

        mul kin on koht halloween bileet! mut pippuri74 mä kyl otan nuo sun vinkit! ;) se poppari juttu oli hyvä! ja siihen poolin voi myös laittaa leikki silmän! ja tässä muille vinkki: pistä WC pimeeks.kun sinne tulee niin peilissä lukee punasella vesivärillä jotain tai siinä on maalattu naisen kasvot1 se on kuulkaas karmivaa!


      • halloween girl
        NEITI kirjoitti:

        Noi oli tooosiiii hyvii...Mä taidan tehd noi booli hanskoi ainaki!!!!! Kävin jo ostaas jotai halloween juttui...Kaikki pitää mua ihan tyhmän ku alan jo valmistella halloweeniin...Mutta ei sille voi mitään!;)

        alotin halloween puvun tekemisen kukkas ennen halloweenii ja kaikki piti mua ihan tyhmänä


      • halloween girl
        halloween girl kirjoitti:

        alotin halloween puvun tekemisen kukkas ennen halloweenii ja kaikki piti mua ihan tyhmänä

        kuukausi sitten


      • mo
        pippuri74 kirjoitti:

        joo mun kaverit pitää kans hölmönä mut mä aion pittää kutsut 5,11 oikeesti sillon vasta suomessa.oisko sulla jotain vinkkejä antaa mulle oon tilannu seittiä ja vaikka mitä mut ois kiva askarrella jotain
        "luista" meinaan kirjoittaa seinalle happy halloween

        good idea


      • Heidi p.
        ooki kirjoitti:

        Kannattaisi käydä kattoo www.punanaamio.comin sivuja,löytyy ihan sikana kaikkee halloween krääsää, pukuja,tekoverta naamareita ja kaikkea kivaa ja aika halvalla....Nettikauppa toimii nopeasti.

        niinpä, ja sieltä saa myös muihinkin juhliin tarpeellista tavaraa! ite aijon ostaa sieltä vapuksi peruukin, huulipunan ynm.

        ja halloweeniksi varmasti ostan niitä "kauhu liinoja" joka puolelle taloa ;)


    • en taida nyt kertoo

      kannattais! tehä lepakko naamio

    • minä

      joo. mull ois pari hyvää ideaa.
      1.jos on vanha kalaverkko niin siitä saa hyvän hämähäkin verkon kun laittaa sen seinälle tai oveen (verhoiksi).
      2.hämähäkkejä voi ite tehdä esim tyrokspalloista.
      (esim. tiimarista)tyrokspallot maalataan mustiksi ja laitetaan niille jalat siitä sellasesta rautalangasta missä on sitä karvaa ympärillä. niitä hämähäkkejä voi laittaa sitte vaikka siihen verkkoon.
      3.koktailtikut voi tehdä itse : osta jotakin eksoottisia hedelmiä esim: sitä tähden muotoisesta hedelmästä. leikkaa hedelmästä siivuja (kuitenkin tarpeeksi paksuja) ja laita puutikun päähän. sitten sen voi laittaa juomaan koristeeksi :)

      minkälaist juhlat olet pitämässä? ja minkä ikäinen olet. mulla vois olla lisää ideoita koska oon ite pitäny halloween juhlia ja oon taas tänävuonna pitämässä.

      • halloween juhlat

        Oon pitäämäs niit juhlii noin 14-16 vuotiaille...Ite oon 14...


      • Noora

        Moi!! Mä oon pitämässä mun kaverin kanssa halloween juhlia ja kaivattas lisää vinkkejä. Voisitko sä lähettää niitä vinkkejä mun sähköpostiin. Olisi kiva=)


      • minä
        halloween juhlat kirjoitti:

        Oon pitäämäs niit juhlii noin 14-16 vuotiaille...Ite oon 14...

        joo..joo
        mä oon kanss 14 ja ollan pidetty halloween juhlia aikamonta kertaa. riippuu tietysti kuinka lapsellisia tai lapsen mielisiä te olette, niin mä oon ainakin pitänyt pukujuhlia.
        tänävuonna ajattelin että halloween juhliin vois laittaa jotain kivoja leikkejä tai kilpailuja.. niin sellanen ainakin että
        1.laittaa vatiin vettä ja sinne omenan kellumaan ja se kuka saa sen nopeitten pis kupista SUULLA (käsiä ei saa käyttää) on voittäja.
        2.kaste... erillaisia asioita esim sido viaraitten silmät kiinni, magaroonikupista jonkun tavaran etsiminen,maistelu tehtäviä.
        3.katsokaa yhdessä joku kauhuelokuva.

        koristeluun
        1.ikkunoihin paperikummituksia
        2.naposteltavista saa helposti tehtyä ällöttävän näköisiä esim. nakkeihin kun lisää mantelilastuista kynnet... :)
        3.huoneen oveen joihin et halua viaraittesi menevän voit laittaa/tehdä varoitus laput esim. varo vihaista hirviötä....


      • _tiitu_

        Moi!! mie oon 12v tyttö ja pitäsin halloween bileet!! haluisin vinkkii ruuist ja sit mitä vois tehä?!! xD ku sinne tulee aika paljos poikii niin sellasta nuorten tekemistä!! ja kun sitten olis sellanen että mitä vois siel tehä oman boyfrendin kaa?? xD :D :P :)


      • Tyttelit

        Moi! Meillä olisi murhe, kun me ollaan luokan kanssa pitämässä halloween juhlia niin tarvimme sun apuasi... (A) Mitä me voitaisi tehdä sielä juhlassa, ja miten me koristeltaisi se , ja mitä pelejä sielä voisi olla..`??
        Ollaan 6-5 luokkalaiset... :D
        Ja se juhla kestää vaan tunnin.. :/


      • minä vaan!
        minä kirjoitti:

        joo..joo
        mä oon kanss 14 ja ollan pidetty halloween juhlia aikamonta kertaa. riippuu tietysti kuinka lapsellisia tai lapsen mielisiä te olette, niin mä oon ainakin pitänyt pukujuhlia.
        tänävuonna ajattelin että halloween juhliin vois laittaa jotain kivoja leikkejä tai kilpailuja.. niin sellanen ainakin että
        1.laittaa vatiin vettä ja sinne omenan kellumaan ja se kuka saa sen nopeitten pis kupista SUULLA (käsiä ei saa käyttää) on voittäja.
        2.kaste... erillaisia asioita esim sido viaraitten silmät kiinni, magaroonikupista jonkun tavaran etsiminen,maistelu tehtäviä.
        3.katsokaa yhdessä joku kauhuelokuva.

        koristeluun
        1.ikkunoihin paperikummituksia
        2.naposteltavista saa helposti tehtyä ällöttävän näköisiä esim. nakkeihin kun lisää mantelilastuista kynnet... :)
        3.huoneen oveen joihin et halua viaraittesi menevän voit laittaa/tehdä varoitus laput esim. varo vihaista hirviötä....

        ikkunat kannatta 'laudottaa' eli siis käyttää pahvii lautoina ja sit vaan sini tarral kii ikkunaan!
        kuivia lehtiä voi ripotella lattialle ennen juhlia lehdet rapisee kivasti!


      • veezu

        noo jooh oon pitämäs aaika tavalliset juhlat ja oon 13.v nii jos sul ois jotai vinkkei


      • karamelli
        minä kirjoitti:

        joo..joo
        mä oon kanss 14 ja ollan pidetty halloween juhlia aikamonta kertaa. riippuu tietysti kuinka lapsellisia tai lapsen mielisiä te olette, niin mä oon ainakin pitänyt pukujuhlia.
        tänävuonna ajattelin että halloween juhliin vois laittaa jotain kivoja leikkejä tai kilpailuja.. niin sellanen ainakin että
        1.laittaa vatiin vettä ja sinne omenan kellumaan ja se kuka saa sen nopeitten pis kupista SUULLA (käsiä ei saa käyttää) on voittäja.
        2.kaste... erillaisia asioita esim sido viaraitten silmät kiinni, magaroonikupista jonkun tavaran etsiminen,maistelu tehtäviä.
        3.katsokaa yhdessä joku kauhuelokuva.

        koristeluun
        1.ikkunoihin paperikummituksia
        2.naposteltavista saa helposti tehtyä ällöttävän näköisiä esim. nakkeihin kun lisää mantelilastuista kynnet... :)
        3.huoneen oveen joihin et halua viaraittesi menevän voit laittaa/tehdä varoitus laput esim. varo vihaista hirviötä....

        Pidän itsekkin halloweenjuhlat ja kaipailen vähän niihin ideoita.
        Nuo pelit/kilpailut oli hyviä,koska ne kohottaa tunnelmaa ja illasta tulee hauskempi =D

        Itse pyydän vieraita pukeutumaan halloween asuun ja palkitsen äänestyksen kautta parhaan asun :)


      • kate

        voisikko kertoo lisää kun oon pitämäs mun kaverin kanssa ja en tie mitä siel voitais tehä ja muutenkin kerro vinkkei jos tiedät kiitti jo valmiiks kato kun en käy täällä usein


      • -Hallo-
        Noora kirjoitti:

        Moi!! Mä oon pitämässä mun kaverin kanssa halloween juhlia ja kaivattas lisää vinkkejä. Voisitko sä lähettää niitä vinkkejä mun sähköpostiin. Olisi kiva=)

        Minä olen kanssa pitämässä halloweeniä ja aion tehdä
        Haamu puun!Ota joku puun oksa ja liimaa siihen kiinni haamuja ja lepakoita!VALMIS!!


      • Ssaara

        Moi oon kyl ny pitany pari vuot perakkai mut oon 12 ne on vaha niinku synttarit ja discot ja TIETTY halloween juhlat tai siis taytan 12
        Ni oisko vinkkei haluisin jotai uutta?
        KIITOS PALJON JO ETUKATEEN


      • Ssaara
        minä kirjoitti:

        joo..joo
        mä oon kanss 14 ja ollan pidetty halloween juhlia aikamonta kertaa. riippuu tietysti kuinka lapsellisia tai lapsen mielisiä te olette, niin mä oon ainakin pitänyt pukujuhlia.
        tänävuonna ajattelin että halloween juhliin vois laittaa jotain kivoja leikkejä tai kilpailuja.. niin sellanen ainakin että
        1.laittaa vatiin vettä ja sinne omenan kellumaan ja se kuka saa sen nopeitten pis kupista SUULLA (käsiä ei saa käyttää) on voittäja.
        2.kaste... erillaisia asioita esim sido viaraitten silmät kiinni, magaroonikupista jonkun tavaran etsiminen,maistelu tehtäviä.
        3.katsokaa yhdessä joku kauhuelokuva.

        koristeluun
        1.ikkunoihin paperikummituksia
        2.naposteltavista saa helposti tehtyä ällöttävän näköisiä esim. nakkeihin kun lisää mantelilastuista kynnet... :)
        3.huoneen oveen joihin et halua viaraittesi menevän voit laittaa/tehdä varoitus laput esim. varo vihaista hirviötä....

        toi oli aika lol juttu toi varokaa vihaisia hirvioit MUT TOSI KIVA, KIITOS !


      • Ssaara
        _tiitu_ kirjoitti:

        Moi!! mie oon 12v tyttö ja pitäsin halloween bileet!! haluisin vinkkii ruuist ja sit mitä vois tehä?!! xD ku sinne tulee aika paljos poikii niin sellasta nuorten tekemistä!! ja kun sitten olis sellanen että mitä vois siel tehä oman boyfrendin kaa?? xD :D :P :)

        No ma aion ite teha sellasta *leikkii kun venalainen posti mut muutan sen nimee esim. kauhukoppi.

        Jos teil on esim vaatehuone niin valitset tai arvot jonkun tyton tai pojan ja sit sille ARVOTAAN pari ne menevat sinne vaatehuoneeseen ja niille arvotaan pitaako niitten teha: katella, halata, poskipusu, pusu, kielari
        mut noit juttui voi poistaa keksii lisaa tai jotai
        ja oisko sul taas puolestaan mulle jotain vinkkei mul on sama tilanne oon 12 ja PALJON on tulos poikii ja pitais boyfrendii jotenki miellyttaa

        ja oisko sul mesee kuulostat kivalt XD


      • kaveri ja sen kaveri
        karamelli kirjoitti:

        Pidän itsekkin halloweenjuhlat ja kaipailen vähän niihin ideoita.
        Nuo pelit/kilpailut oli hyviä,koska ne kohottaa tunnelmaa ja illasta tulee hauskempi =D

        Itse pyydän vieraita pukeutumaan halloween asuun ja palkitsen äänestyksen kautta parhaan asun :)

        pidän mun kaverin kaa halloween juhlat tässä ois muutama vinkki :

        1.popcorni purkkiin liimataan silmät ja suu ja laitetaan popcornin joukkoon matoja ja popparit ois ikään kuin aivot

        2. meijänkin juhlissa valitaan miss ja mister halloween :)

        3. tennispallon kietoo side harsoon ja piirtää silmät ja laittaa purkkiin monta nii saa muumio purkin =)


      • russutus
        Ssaara kirjoitti:

        No ma aion ite teha sellasta *leikkii kun venalainen posti mut muutan sen nimee esim. kauhukoppi.

        Jos teil on esim vaatehuone niin valitset tai arvot jonkun tyton tai pojan ja sit sille ARVOTAAN pari ne menevat sinne vaatehuoneeseen ja niille arvotaan pitaako niitten teha: katella, halata, poskipusu, pusu, kielari
        mut noit juttui voi poistaa keksii lisaa tai jotai
        ja oisko sul taas puolestaan mulle jotain vinkkei mul on sama tilanne oon 12 ja PALJON on tulos poikii ja pitais boyfrendii jotenki miellyttaa

        ja oisko sul mesee kuulostat kivalt XD

        vois olla joku tuolileikki et sit ku jää tyttö ja poika (jotka menee erikseen) molemmist ku tippuu yks nii niitten pitää tehä jotain :) mese : [email protected]


      • halvalla kannalla

        minä oisin kaverini kanssa pitämässä hallowee juhlia joihin olemme kutsuneet luokkatoverimme -96 syntyneitä. meillä ei ole kovinkaan paljon varaa ja haluaisimme kunnon juhlat. ne pidetään 31.10. kun kaikki halloween ilmapallot maksavat jotain 2.60€ ja emme raaski ostaa niin kallilla. oisiko jotain hyviä ideoita miten saisi halloween twwmaan sopivia ilmapalloja? entä oisiko ideoita, kun haluaisin jonkun hyvän naamiaisasun (halloweenwihin) joka ei maksaisi kovinkaan paljoa, ja ei oisi mikään mahdoton toteuttaa. entä oisiko jotain hyviä koriteluvinkkejä?


      • jenskuuuuuuuu
        halvalla kannalla kirjoitti:

        minä oisin kaverini kanssa pitämässä hallowee juhlia joihin olemme kutsuneet luokkatoverimme -96 syntyneitä. meillä ei ole kovinkaan paljon varaa ja haluaisimme kunnon juhlat. ne pidetään 31.10. kun kaikki halloween ilmapallot maksavat jotain 2.60€ ja emme raaski ostaa niin kallilla. oisiko jotain hyviä ideoita miten saisi halloween twwmaan sopivia ilmapalloja? entä oisiko ideoita, kun haluaisin jonkun hyvän naamiaisasun (halloweenwihin) joka ei maksaisi kovinkaan paljoa, ja ei oisi mikään mahdoton toteuttaa. entä oisiko jotain hyviä koriteluvinkkejä?

        citymarketissa on ainakin ollut halloween ilmapalloja 1e/kymmenen ilmapalloo


      • K.T.D

        Kiitti! Mä sain tosta hyvän idiksen: KALAVERKOSTA HÄMÄHÄKIN VERKKO JA SIIHEN "HÄMÄHÄKKEJÄ" siis tosi hyvä idea!!!!!!!!!!!!!!!!! Onko sulla muita ideoita?


      • Minney Mouse
        halvalla kannalla kirjoitti:

        minä oisin kaverini kanssa pitämässä hallowee juhlia joihin olemme kutsuneet luokkatoverimme -96 syntyneitä. meillä ei ole kovinkaan paljon varaa ja haluaisimme kunnon juhlat. ne pidetään 31.10. kun kaikki halloween ilmapallot maksavat jotain 2.60€ ja emme raaski ostaa niin kallilla. oisiko jotain hyviä ideoita miten saisi halloween twwmaan sopivia ilmapalloja? entä oisiko ideoita, kun haluaisin jonkun hyvän naamiaisasun (halloweenwihin) joka ei maksaisi kovinkaan paljoa, ja ei oisi mikään mahdoton toteuttaa. entä oisiko jotain hyviä koriteluvinkkejä?

        No mä tein omien halloweenien kanssa niin, että otin ihan perun ilmapalloja ja piirsin niille sitten pelottavat kasvot... Eikä tarvi maksaa koko omaisuutta jostain pienestä halloween-ilmapallo pussista XP


      • Minney Mouse
        Ssaara kirjoitti:

        Moi oon kyl ny pitany pari vuot perakkai mut oon 12 ne on vaha niinku synttarit ja discot ja TIETTY halloween juhlat tai siis taytan 12
        Ni oisko vinkkei haluisin jotai uutta?
        KIITOS PALJON JO ETUKATEEN

        Mun ja mun kaverin oli tarkoitus tehdä tälläinen, mutta aika loppui kesken, kun ruvettiin suuinnittelemaan johlia liian myöhään... Eli jos teillä on vaikka joku kellari yms. Niin sinne voisi tehdä jonkin sortin radan... Että se 'järjestäjä" ohjaa vieraita (joila on huivi silmillä" sitä rataa pitkin, sinne voi laittaa esim märkiä rättejä roikkumaan niin että niihin osuu, voi laittaa esim puhaltimia jotka puhaltaa naamaan, ja sit voi laittaa maahan esim. sellasen ämpärin (tai mielummin jonkun matalamman) ja sinne sit vaikka vettä ja makaronia ja kaikkee tällästä.. Sitten kun rata päättyy niin siellä vois vaikka olla joku kori josta sais sit jonkun pussukan.. Tai jotn tällest..

        Nois on kova homma, mut se on varmaan vieraille kivaa... xP


      • Minney Mouse
        halvalla kannalla kirjoitti:

        minä oisin kaverini kanssa pitämässä hallowee juhlia joihin olemme kutsuneet luokkatoverimme -96 syntyneitä. meillä ei ole kovinkaan paljon varaa ja haluaisimme kunnon juhlat. ne pidetään 31.10. kun kaikki halloween ilmapallot maksavat jotain 2.60€ ja emme raaski ostaa niin kallilla. oisiko jotain hyviä ideoita miten saisi halloween twwmaan sopivia ilmapalloja? entä oisiko ideoita, kun haluaisin jonkun hyvän naamiaisasun (halloweenwihin) joka ei maksaisi kovinkaan paljoa, ja ei oisi mikään mahdoton toteuttaa. entä oisiko jotain hyviä koriteluvinkkejä?

        Ihan tavallisille ilmapalloille voi piirtää pelottavan naaman =)

        Ja sitten jos saatte jostain sellasen koukun jonka voi laittaa kattoon ja köyttä, niin sinnehän voisi laittaa hirttoköyden huoneeseen koristeeksi roikkumaan...


      • Iww
        halvalla kannalla kirjoitti:

        minä oisin kaverini kanssa pitämässä hallowee juhlia joihin olemme kutsuneet luokkatoverimme -96 syntyneitä. meillä ei ole kovinkaan paljon varaa ja haluaisimme kunnon juhlat. ne pidetään 31.10. kun kaikki halloween ilmapallot maksavat jotain 2.60€ ja emme raaski ostaa niin kallilla. oisiko jotain hyviä ideoita miten saisi halloween twwmaan sopivia ilmapalloja? entä oisiko ideoita, kun haluaisin jonkun hyvän naamiaisasun (halloweenwihin) joka ei maksaisi kovinkaan paljoa, ja ei oisi mikään mahdoton toteuttaa. entä oisiko jotain hyviä koriteluvinkkejä?

        Oletko jo käynyt ullakolla kurkkaamassa asua? Joku vanhanaikainen mekko päälle, ja katsot juutubesta oikein dramaattisen meikkiohjeen. :D Hiukset sitten ihan harakanpesäksi.
        Osta halpisilmapalloja ja piirrä niihin tussilla.


      • ää
        _tiitu_ kirjoitti:

        Moi!! mie oon 12v tyttö ja pitäsin halloween bileet!! haluisin vinkkii ruuist ja sit mitä vois tehä?!! xD ku sinne tulee aika paljos poikii niin sellasta nuorten tekemistä!! ja kun sitten olis sellanen että mitä vois siel tehä oman boyfrendin kaa?? xD :D :P :)

        kantsii olla pullon pyöritystä ja antaa tehtäviin sillei esim että pussaa jotakin! lol


      • posso fani
        karamelli kirjoitti:

        Pidän itsekkin halloweenjuhlat ja kaipailen vähän niihin ideoita.
        Nuo pelit/kilpailut oli hyviä,koska ne kohottaa tunnelmaa ja illasta tulee hauskempi =D

        Itse pyydän vieraita pukeutumaan halloween asuun ja palkitsen äänestyksen kautta parhaan asun :)

        moi mäki oon pitä mässä halloween juhlii'ja ajattelin tällästä


        1. teipaisin mun oveen jätti ison jäte säkin ja tekisin siihe reijän josta tullaan sisään
        2. sit mä ajattelin semmosen leikin että kaikki seisoo piiris ja kattelee tosiinsa noi 2 minsaa jasit kaikki sulkeesilmät ja ja kävelee keskelle sitte yritetään tunnista toisii
        3. tavallisista kaura kekseistä sää hyvii halloween keksei kun tekee niien päälle sokeri massasta hämä häkin seitin ja eiku pistää muovi hämppiksen päälle


        mulla ois vie yks kysymys miten dooli tehää?


      • Sindi;D
        Ssaara kirjoitti:

        No ma aion ite teha sellasta *leikkii kun venalainen posti mut muutan sen nimee esim. kauhukoppi.

        Jos teil on esim vaatehuone niin valitset tai arvot jonkun tyton tai pojan ja sit sille ARVOTAAN pari ne menevat sinne vaatehuoneeseen ja niille arvotaan pitaako niitten teha: katella, halata, poskipusu, pusu, kielari
        mut noit juttui voi poistaa keksii lisaa tai jotai
        ja oisko sul taas puolestaan mulle jotain vinkkei mul on sama tilanne oon 12 ja PALJON on tulos poikii ja pitais boyfrendii jotenki miellyttaa

        ja oisko sul mesee kuulostat kivalt XD

        olen pitämässä ekaa kertaa halloween YÖ-kylä bileitä!!kutun kamuja ja ne jää yötä...en ole kuitenkaan ihan varma tosta..haluaisin kuttua mun poika kamun ja muitaki poikia mut toi oli tosi hyvä toi et arvotaan kaks ihmistä ja ne menee johonki ja sit arvotaan et mitä niitten pitää tehä;mutta jos kutsun oman poika kamun ja muita poikia niin entä jos mun pitää mennä jonku toisen pojan kaa sinne paikkaan pa pussata??;DDD mutta muuten ihana idea..
        olisiko teillä mitään ideoita miten voisin koristella huonetta?itselläni on semmonen idea et ottaa 3.iso oksa ja maalaa sen hopea spraylla (ei pakko)ja sitte leikkaa mustasta paperista lepakoita ja valkeasta haamuja ja ne kiinnittää siihen oksaan ohuella langalla(oksan voi laittaa roikkumaan vaikka katosta ja jos on lamppu niin laittaa sen oksan seinän viereen ni saa hienoja varjoja..2.ja sit voi tehä päytäliinan mustasta jätesäkistä.3.halkaise säkki ja riko reunat,revityn näköisiksi..ja sitte voi ottaa koristeeki hauta kynttilöitä;)
        entä mitä naposteltavaa??


      • julsku n k v

        oon 10V ja oon pitämäs halloween juhlia yhelle mun kaverille. tiiätkö mitää hyvää juoma reseptiä?


      • huihghj
        posso fani kirjoitti:

        moi mäki oon pitä mässä halloween juhlii'ja ajattelin tällästä


        1. teipaisin mun oveen jätti ison jäte säkin ja tekisin siihe reijän josta tullaan sisään
        2. sit mä ajattelin semmosen leikin että kaikki seisoo piiris ja kattelee tosiinsa noi 2 minsaa jasit kaikki sulkeesilmät ja ja kävelee keskelle sitte yritetään tunnista toisii
        3. tavallisista kaura kekseistä sää hyvii halloween keksei kun tekee niien päälle sokeri massasta hämä häkin seitin ja eiku pistää muovi hämppiksen päälle


        mulla ois vie yks kysymys miten dooli tehää?

        ite en osaa neuvoo, mutta katso muuanta netistä, laita hakusanaksi esim:

        "boolin resepti" ynm.


      • sara%%
        minä kirjoitti:

        joo..joo
        mä oon kanss 14 ja ollan pidetty halloween juhlia aikamonta kertaa. riippuu tietysti kuinka lapsellisia tai lapsen mielisiä te olette, niin mä oon ainakin pitänyt pukujuhlia.
        tänävuonna ajattelin että halloween juhliin vois laittaa jotain kivoja leikkejä tai kilpailuja.. niin sellanen ainakin että
        1.laittaa vatiin vettä ja sinne omenan kellumaan ja se kuka saa sen nopeitten pis kupista SUULLA (käsiä ei saa käyttää) on voittäja.
        2.kaste... erillaisia asioita esim sido viaraitten silmät kiinni, magaroonikupista jonkun tavaran etsiminen,maistelu tehtäviä.
        3.katsokaa yhdessä joku kauhuelokuva.

        koristeluun
        1.ikkunoihin paperikummituksia
        2.naposteltavista saa helposti tehtyä ällöttävän näköisiä esim. nakkeihin kun lisää mantelilastuista kynnet... :)
        3.huoneen oveen joihin et halua viaraittesi menevän voit laittaa/tehdä varoitus laput esim. varo vihaista hirviötä....

        Juuri tuommonen lappu saa vieraat haluamaan huoneeseen! ;)


    • tupsu_91

      halloween juhliin kannattaa tehdä vaikkapa katosta riippuva kurpitsanauha! Tai kynttilöitä sinne tänne niin tulee tunnelmaa... jos syödään, niin musta pöytäliina olisi paikallaan. tekohämähäkinseittejä voi tehdä virkkaamalla valkoisesta/mustasta langasta,ja lappunen oveen: "Terve tuloa omalla vastuullasi!" kyllä niitä ideoita on...= )

      • Orde

        Oon akanssa pitämäs halloween juhlii 10-11 vuotiail (ite oon 11) ja aion tehä mustast muovist pöytäliinan ja
        laittaa kynttilöit palamaan ja ostan irtokarkki hämähäkkejä, matoja ja muita örkkejä oon ajatellu et pyytäisin pukeutuun naamiais asuihin ja tekeen kauhumeikin.


      • iituDAA
        Orde kirjoitti:

        Oon akanssa pitämäs halloween juhlii 10-11 vuotiail (ite oon 11) ja aion tehä mustast muovist pöytäliinan ja
        laittaa kynttilöit palamaan ja ostan irtokarkki hämähäkkejä, matoja ja muita örkkejä oon ajatellu et pyytäisin pukeutuun naamiais asuihin ja tekeen kauhumeikin.

        Olen myös 11v. vaikutat kivalta joten haluaisin jutella sähkärillä:D ota yhteyttä:D:D:D


      • Iww
        Orde kirjoitti:

        Oon akanssa pitämäs halloween juhlii 10-11 vuotiail (ite oon 11) ja aion tehä mustast muovist pöytäliinan ja
        laittaa kynttilöit palamaan ja ostan irtokarkki hämähäkkejä, matoja ja muita örkkejä oon ajatellu et pyytäisin pukeutuun naamiais asuihin ja tekeen kauhumeikin.

        Älä tee muovista pöytäliinaa. Muovi kynttilät ei ole hyvä yhdistelmä. Syttyy vaan palamaan ja ilta on pilalla.


    • tyttönen

      Laseihin saa kivaa piristettä tekemällä kalvoväreistä esim. hämähäkinseittejä tai lepakoita. Jos on itsellä tai jollakin kaverilla scream-asu, sen voi ripustaa roikkumaan jonnekin nurkkaan henkarista. Muovisilla ötököillä taas saa hyvää väriä ruokaan. Yksi oma suosikki naposteltava on viinirypäleet, joiden sekaan laitetaan irtosilmiä. Niitä saa pilailukaupasta tai maalaamalla itse massa-tai styroksipalloista. Tää idea, kuten moni muukin on löytynyt www.britta.com sivustolta. Siellä on paljon hyviä halloween ideoita ja ohjeita.

    • BatBaby

      Tunneli josta vanhemmatkin ihmiset voi mennä. Sika hauskaa. (kokemusta o0n) sisäålle kaikkee outoo. tai sit joku rata ulkona....
      Tai sit voit pistää ison lasipurkin sisään jouluvaloi, päälle vamppyyri naamari ja peittää silmät punasella paperilla

      • karamelli

        Toi tunneli kuulostaa hauskalta,mut mistä ja miten se tehdään? :)


      • BatBaby
        karamelli kirjoitti:

        Toi tunneli kuulostaa hauskalta,mut mistä ja miten se tehdään? :)

        No joku pitkä pöytä jonka päälle peittoja pimentämään tila. peittojen päälle valkoisia tai jonkun muun värisiä (esim. mustia)lakanoita. Patja tunneliin sisälle pehmikkeeksi. tunnelin kattoon revittyjä jätesäkkejä ja hämähäkinseittiä langoista.
        meillä on ollut useampi pöytä peräkkäin ja pallomeri siinä välissä. jouluvaloja voi myös käyttää. alkuun lasten liukumäki josta lasketaan pää edellä. Loppuun joku suihkauttamaan vettä naamaan. Mielikuvitusta ystävät.


    • minkku

      Hei!

      Itse olen kans järjestänyt halloween bileitä, nyt toista kertaa. Tein itse ihan tavallisesta paperista kummitus seinäkoristeita ja laitoin mustaa jätesäkkiä pitkin kämppää, seinille, ikkunoille,ja oviin. punasella kartongilla tein vervanat johinkin oviin, näytti aika älöltä ja jouluvalot laitoin huoneen katosta roikkumaan. Isosta kurpitsasta tein sipsikulhon johon piirsin mustalla tussilla naaman, kurpitsan siemenistä saa hyvää suolasta naposteltavaa.
      Nyt olen sitten ostanut pikkaisen enemmän koristeita tiimarista tai halppiskaupoista. Kannattaa muuten tehdä se kuminen käsi, kaverit pelästyivät sitä jonkin verran kun se oli boolin joukossa. Tein niitä kaksi kappaletta toinen kun suli niin laitoin pakkaseen takaisin, ja sormien muoto on se tärkein kannattaa laittaa eri asentoon ne.

    • minkku

      Heh...tuli muutamia kirj. virheitä...veri ja ällöä =)

    • suunnittelija eks pertti =D

      oon miettiny vähän samaa asiaa et mitä askartelis... eks nää kaikki räikeet värit hämä häkit sun muut o sopivia halloveeniin. ostat mustan pallon tai maalaat pallon laitat sille jalat esim. olikohan se nyt piipun rassia joka vääntyy silleen kivasti laitat oikein isot silmät ja laitat sen roikkuun rautalangalla tai siimalla katosta... ja hyviä vinkkejä saa myös askartelu kirjoista... eikun askartelemaan... toivottavasti saat hienoja askarteluja aikaseks... :)

      • Halloween - Rinsessa -

        tiiän, ettei tälläsiä juttuja oo kiva lukee, mut kertokaa lisää vinkkei!! Pidän yhen kamun kans halloween-juhlat, ja tarvittais hyviä vinkkejä!


      • K.T.D
        Halloween - Rinsessa - kirjoitti:

        tiiän, ettei tälläsiä juttuja oo kiva lukee, mut kertokaa lisää vinkkei!! Pidän yhen kamun kans halloween-juhlat, ja tarvittais hyviä vinkkejä!

        RUOKA VINKKI: nakin läpi vois työntää spagetin ja sit pistää kiehuu. Tarjoilussa se näyttää siltä, kuin nakin sisäs ois mato.... hyi..........!

        KUTSUN TEKO VINKKI: osta (esim.tiimarista) jonkin väristä pahvia ja kiinnitä-tai piirrä siihen hamuja, pääkalloja jne. Siitä tulee sen näkönen, et tietää, että juhlat ei oo mitään pikku vauvojen illan viettoo, vaan halloween juhlat!
        Kysy vaan...


    • Ketunlapsi

      Koristeita ikkunaa olen tehnyt leikkaamalla lepakoita jätesäkeistä... Ovat mageita :) Sitten olen akryyliväreillä (millä vaan väreillä onnistuu!) piirrellyt paperiin verivalumia, leikkaan ne irti ja koristelen niillä ikkunat ja ovet :P

      • halloween-girl

        eli mimmosta boolia ootte tehny tai mitä juomista ylipäätään ootte tarjonnu? aattelin pitää vähän myöhäse halloween bileet (:


      • no yks tyttö joka tekee boolin
        halloween-girl kirjoitti:

        eli mimmosta boolia ootte tehny tai mitä juomista ylipäätään ootte tarjonnu? aattelin pitää vähän myöhäse halloween bileet (:

        no pooli on aina toosi hyvä juttu juhlis elikkä ostat vihreetä mehukattii ja spraittia ja sekotat ne ta ei itse asias liikaa mehukattii koska sitte tulee maha kipeeks no kuitenki ja sitte PESET vaikka muovi hämähäkkejä ja laitat kellumaan sinne sekaaan ja sitte jos haluut et ne on tosi ällöi hämppyi laitat vettä johonki astiaan johon sopii ne hämpyt ja jäädytät sen veden pakkastimes SIINÄ SE ja sori jos tuli kirjotus virheitä


      • okisteri
        halloween-girl kirjoitti:

        eli mimmosta boolia ootte tehny tai mitä juomista ylipäätään ootte tarjonnu? aattelin pitää vähän myöhäse halloween bileet (:

        myrkynvihreän boolin saa aikaan sekoittamalla hartsportia ja spriteä. Litkun väriä voi lisätä ripauksella vihreää elintarvikeväriä, jota saa apteekista.sitä väriainetta voi laittaa myös pulla- tai sämpylätaikinaan niin pullat saavat semmosen inhan homeenoloisen värin.

        punaista boolia saa kun sekottaa mansikkakiisseliä,jäämurskaa ja punaista jaffaa


    • XHalloween Vampyre!

      No askartele kammottavia hämähäkkejä joita voit laittaa lamppuihin XD :) Ja tee valkoisesta kartongista kammottavii luurankoja ja haamuja! Ja ota musta säkki ja peitä ikkunat!!! MUAHHAHHAA ja tapa kaverisi säikähdyksestä! >:D No ja KÄYTÄ MIELIKUVITUSTA!

      • okisteri

        voit aina myös ottaa juhliisi musiikkia.kauhuleffojen soundtrackeillä on juhliin sopivia musiikkia...ja pilailupuodissa hesassa myydään levijä joissa on kaikkea kirkumista ja askelia sun muuta pelottavaa.ja voithan myös jostain vaikkapa pankista pyytää ilmaisia heijastimia joita ripustat puitten oksille joskus sitä säikähtää kun kävelee ulkona ja valaisee metsää lampullaan ja siellä välähtää jossain...varsinkin jos olet juuri kertout kummitustarinan ihmissudesta nii mielikuvitus laukkaa kivasti.ja aina voi myös tehdä hautausmaan pihalleen niin että ottaa multasäkin ja levittää multaa kasaksi maahan ja ottaa kiven tai jotain harmaata mihin kirjoittaa nimen ja laittaa sen siihen haudan päähän ja jos käy pilailupuodissa niin saahan sieltä irtokäsiä...karmivaa jos valaisee lampulla pihalle ja näkee haudan josta tulee käsi ulos.


      • Pieni Mutta Pippurinene?!
        okisteri kirjoitti:

        voit aina myös ottaa juhliisi musiikkia.kauhuleffojen soundtrackeillä on juhliin sopivia musiikkia...ja pilailupuodissa hesassa myydään levijä joissa on kaikkea kirkumista ja askelia sun muuta pelottavaa.ja voithan myös jostain vaikkapa pankista pyytää ilmaisia heijastimia joita ripustat puitten oksille joskus sitä säikähtää kun kävelee ulkona ja valaisee metsää lampullaan ja siellä välähtää jossain...varsinkin jos olet juuri kertout kummitustarinan ihmissudesta nii mielikuvitus laukkaa kivasti.ja aina voi myös tehdä hautausmaan pihalleen niin että ottaa multasäkin ja levittää multaa kasaksi maahan ja ottaa kiven tai jotain harmaata mihin kirjoittaa nimen ja laittaa sen siihen haudan päähän ja jos käy pilailupuodissa niin saahan sieltä irtokäsiä...karmivaa jos valaisee lampulla pihalle ja näkee haudan josta tulee käsi ulos.

        Kannattaa tehä Sammakonkutu boolii... Oon tehny sitä sitä kahtena vuotena ja kaikki tykkäs siitä tosi paljon...
        Eka Tarvitaan kiivi. Kiivi Silputaan Aika Pieneks, Miten ite tykkää.
        Sit Kaadetaan Spraitti kulhoon ja Kiivi Mukaan, Se Kuplii Kivasti Vähän aikaa. (Ja se näyttää oikeesti siltä kun siinä ois sammakonkutua...)
        Sit vaikka Sellanen spraitti käsi sinne lilluun..=)
        VoLa Valmista... Sammakon kutu booli On Yhtä Aikaa Karmivan näköstä Ja Super hyVää!!!


      • !T's ME
        okisteri kirjoitti:

        voit aina myös ottaa juhliisi musiikkia.kauhuleffojen soundtrackeillä on juhliin sopivia musiikkia...ja pilailupuodissa hesassa myydään levijä joissa on kaikkea kirkumista ja askelia sun muuta pelottavaa.ja voithan myös jostain vaikkapa pankista pyytää ilmaisia heijastimia joita ripustat puitten oksille joskus sitä säikähtää kun kävelee ulkona ja valaisee metsää lampullaan ja siellä välähtää jossain...varsinkin jos olet juuri kertout kummitustarinan ihmissudesta nii mielikuvitus laukkaa kivasti.ja aina voi myös tehdä hautausmaan pihalleen niin että ottaa multasäkin ja levittää multaa kasaksi maahan ja ottaa kiven tai jotain harmaata mihin kirjoittaa nimen ja laittaa sen siihen haudan päähän ja jos käy pilailupuodissa niin saahan sieltä irtokäsiä...karmivaa jos valaisee lampulla pihalle ja näkee haudan josta tulee käsi ulos.

        Joo, toi kauhuleffojen soundtrack-idea oli ihan kiva. Toki jos haluut niistä 'bileet' ja haluut kummiskin soittaa jotain halloweeniin liittyvää musaa, niin Lordihan on hyvä ratkasu ;D. Me kun järjestettiin conwat ja siellä oli Kauhukuja 13, ni me soitettiin siellä Pampers-levyn 'tuutulaulua', joka kyllä kuulosti sairaan pelottavalta ja aavemaiselta... Täs ois pari muutakin vinkkii halloween juhliin: ota harja/harava tai joku sen tapanen. Tökkää se teijän kotipihaan maahan ja laita päälle valkonen lakana. Ja piirrä/maalaa siihen naama. Niin pihallasi on kammottava kummitus... Sit jos teil on terassi, niin pistä siihen nurkkaan ulko-oven lähettyville joku kamalannäköinen nukke tai joku sellanen. Jos teidän ulko-ovessa on ikkunat, peitä ne mustalla jätesäkillä. Kun joku pimpottaa, avaa ovi ja kiljaise tai huuda jotenkin pelottavasti. Tai sitten sanot vain jotain "Tervetuloa...". Myös poppari-/sipsikulhoja voit muuttaa pelottaviksi, niin että tunget kulhoon sekaan kaikennäköisiä önniäisiä (leikkihämähäkkejä yms.). Myös tätä kantsii kokeilla, oli mm. meidän Kauhukujalla: ota mustaa pahvia, laita kätesi sen päälle ja piirrä kätesi ääriviivat. Lisää siihen piiiitkät kynnet. Sitten leikkaat käden. Ja vuolá! Näitä voit tehdä useemman ja laittaa sitten kaikkiin eri paikkoihin, esim. jonnekin yläilmoihin, että joku säihkähtää ;). Sit vois olla joka "Syö jos uskallat"-peli, elikkäs sekotatte vaan jtn sipsiä/karkkia ja semmosta ja murskaatte ne. Esim. mä kerran murskasin Dumlen ja laitoin sekaan sipsiä, niin että se näytti... no ihan joltain hirviön jätökseltä. Ja sit joku joka uskaltaa, saa syödä sen :D. Kannattaa myös laittaa roikkuvia juttuja paljon, tässä esimerkki: leikkaa oikein pitkiä (villa-)lankoja, kastele ne vedellä ja laita pakkaseen. Sitten vaan roikkumaan katosta. YÄK. Ja vaikka märkiä sukkia tai jotain. Myös josset jaksa mitenkään erikoisesti väsätä mitään kunnon 'kauhuruokia', niin voithan laittaa tyyliin juustonaksujen viereen lapun "Homeisia sormia..." tai jtn. Noh, tuossa nyt vähän alkeellisia vinkkejä halloween-juhliin :D


      • Böö!
        !T's ME kirjoitti:

        Joo, toi kauhuleffojen soundtrack-idea oli ihan kiva. Toki jos haluut niistä 'bileet' ja haluut kummiskin soittaa jotain halloweeniin liittyvää musaa, niin Lordihan on hyvä ratkasu ;D. Me kun järjestettiin conwat ja siellä oli Kauhukuja 13, ni me soitettiin siellä Pampers-levyn 'tuutulaulua', joka kyllä kuulosti sairaan pelottavalta ja aavemaiselta... Täs ois pari muutakin vinkkii halloween juhliin: ota harja/harava tai joku sen tapanen. Tökkää se teijän kotipihaan maahan ja laita päälle valkonen lakana. Ja piirrä/maalaa siihen naama. Niin pihallasi on kammottava kummitus... Sit jos teil on terassi, niin pistä siihen nurkkaan ulko-oven lähettyville joku kamalannäköinen nukke tai joku sellanen. Jos teidän ulko-ovessa on ikkunat, peitä ne mustalla jätesäkillä. Kun joku pimpottaa, avaa ovi ja kiljaise tai huuda jotenkin pelottavasti. Tai sitten sanot vain jotain "Tervetuloa...". Myös poppari-/sipsikulhoja voit muuttaa pelottaviksi, niin että tunget kulhoon sekaan kaikennäköisiä önniäisiä (leikkihämähäkkejä yms.). Myös tätä kantsii kokeilla, oli mm. meidän Kauhukujalla: ota mustaa pahvia, laita kätesi sen päälle ja piirrä kätesi ääriviivat. Lisää siihen piiiitkät kynnet. Sitten leikkaat käden. Ja vuolá! Näitä voit tehdä useemman ja laittaa sitten kaikkiin eri paikkoihin, esim. jonnekin yläilmoihin, että joku säihkähtää ;). Sit vois olla joka "Syö jos uskallat"-peli, elikkäs sekotatte vaan jtn sipsiä/karkkia ja semmosta ja murskaatte ne. Esim. mä kerran murskasin Dumlen ja laitoin sekaan sipsiä, niin että se näytti... no ihan joltain hirviön jätökseltä. Ja sit joku joka uskaltaa, saa syödä sen :D. Kannattaa myös laittaa roikkuvia juttuja paljon, tässä esimerkki: leikkaa oikein pitkiä (villa-)lankoja, kastele ne vedellä ja laita pakkaseen. Sitten vaan roikkumaan katosta. YÄK. Ja vaikka märkiä sukkia tai jotain. Myös josset jaksa mitenkään erikoisesti väsätä mitään kunnon 'kauhuruokia', niin voithan laittaa tyyliin juustonaksujen viereen lapun "Homeisia sormia..." tai jtn. Noh, tuossa nyt vähän alkeellisia vinkkejä halloween-juhliin :D

        Noi vinkit n tosi hyviä.. Ajattelin itse kokeilla "Syö jos uskolla" peliä.. Miullakin on muutamia vinkkejä..
        - Oon ite askarrellu kaksi kurpitsan puolikasta ja laittanu sisälle lasihyn
        - Sitä boolikättä on kans tullu kokeiltua.
        - Ja yhtenä vuotenä tein vale ikkunan (voit tehdä ikkunan päälle tai seinälle) tarvitset valkoisen lakanan,kangas värit tai tussit ja sinitarraa.Tee näin: Ota valkoinen lakana ja piirrä siihen Halloween tyyppinen kuva ja laita sinitarralla kiinni ikkunan päälle tai seinään. Voit myös peittää ikkunan jätesäkillä.


      • ZombieBride
        Pieni Mutta Pippurinene?! kirjoitti:

        Kannattaa tehä Sammakonkutu boolii... Oon tehny sitä sitä kahtena vuotena ja kaikki tykkäs siitä tosi paljon...
        Eka Tarvitaan kiivi. Kiivi Silputaan Aika Pieneks, Miten ite tykkää.
        Sit Kaadetaan Spraitti kulhoon ja Kiivi Mukaan, Se Kuplii Kivasti Vähän aikaa. (Ja se näyttää oikeesti siltä kun siinä ois sammakonkutua...)
        Sit vaikka Sellanen spraitti käsi sinne lilluun..=)
        VoLa Valmista... Sammakon kutu booli On Yhtä Aikaa Karmivan näköstä Ja Super hyVää!!!

        Mielettömän hyvä boolivinkki! Ehdottomasti aion kokeilla ;)


      • henkihullu
        !T's ME kirjoitti:

        Joo, toi kauhuleffojen soundtrack-idea oli ihan kiva. Toki jos haluut niistä 'bileet' ja haluut kummiskin soittaa jotain halloweeniin liittyvää musaa, niin Lordihan on hyvä ratkasu ;D. Me kun järjestettiin conwat ja siellä oli Kauhukuja 13, ni me soitettiin siellä Pampers-levyn 'tuutulaulua', joka kyllä kuulosti sairaan pelottavalta ja aavemaiselta... Täs ois pari muutakin vinkkii halloween juhliin: ota harja/harava tai joku sen tapanen. Tökkää se teijän kotipihaan maahan ja laita päälle valkonen lakana. Ja piirrä/maalaa siihen naama. Niin pihallasi on kammottava kummitus... Sit jos teil on terassi, niin pistä siihen nurkkaan ulko-oven lähettyville joku kamalannäköinen nukke tai joku sellanen. Jos teidän ulko-ovessa on ikkunat, peitä ne mustalla jätesäkillä. Kun joku pimpottaa, avaa ovi ja kiljaise tai huuda jotenkin pelottavasti. Tai sitten sanot vain jotain "Tervetuloa...". Myös poppari-/sipsikulhoja voit muuttaa pelottaviksi, niin että tunget kulhoon sekaan kaikennäköisiä önniäisiä (leikkihämähäkkejä yms.). Myös tätä kantsii kokeilla, oli mm. meidän Kauhukujalla: ota mustaa pahvia, laita kätesi sen päälle ja piirrä kätesi ääriviivat. Lisää siihen piiiitkät kynnet. Sitten leikkaat käden. Ja vuolá! Näitä voit tehdä useemman ja laittaa sitten kaikkiin eri paikkoihin, esim. jonnekin yläilmoihin, että joku säihkähtää ;). Sit vois olla joka "Syö jos uskallat"-peli, elikkäs sekotatte vaan jtn sipsiä/karkkia ja semmosta ja murskaatte ne. Esim. mä kerran murskasin Dumlen ja laitoin sekaan sipsiä, niin että se näytti... no ihan joltain hirviön jätökseltä. Ja sit joku joka uskaltaa, saa syödä sen :D. Kannattaa myös laittaa roikkuvia juttuja paljon, tässä esimerkki: leikkaa oikein pitkiä (villa-)lankoja, kastele ne vedellä ja laita pakkaseen. Sitten vaan roikkumaan katosta. YÄK. Ja vaikka märkiä sukkia tai jotain. Myös josset jaksa mitenkään erikoisesti väsätä mitään kunnon 'kauhuruokia', niin voithan laittaa tyyliin juustonaksujen viereen lapun "Homeisia sormia..." tai jtn. Noh, tuossa nyt vähän alkeellisia vinkkejä halloween-juhliin :D

        siis sulla on ihan sikana ja sairaan hyviä ideoita...kerro lisää jos vaan sulla on,toteutan noi kaikki meidän haloween juhlassa ensviikonloppuna


      • bambu11222
        Pieni Mutta Pippurinene?! kirjoitti:

        Kannattaa tehä Sammakonkutu boolii... Oon tehny sitä sitä kahtena vuotena ja kaikki tykkäs siitä tosi paljon...
        Eka Tarvitaan kiivi. Kiivi Silputaan Aika Pieneks, Miten ite tykkää.
        Sit Kaadetaan Spraitti kulhoon ja Kiivi Mukaan, Se Kuplii Kivasti Vähän aikaa. (Ja se näyttää oikeesti siltä kun siinä ois sammakonkutua...)
        Sit vaikka Sellanen spraitti käsi sinne lilluun..=)
        VoLa Valmista... Sammakon kutu booli On Yhtä Aikaa Karmivan näköstä Ja Super hyVää!!!

        Moiks! Tuli mieleen tosta käsi höskästä sellanen homma et laittaa kumihanskan sisään punaista mehua tai jotain vastaavaa ja laittaa pakastimeen jäätymään. Kun sitten on juhlien aika käsi pois pakastimesta ja ei kun uimaan booliin!!! XD

        KUMIHANSKAN TÄYTYY OLLA PUHDAS EIKÄ SIINÄ SAA OLLA AINEITA JOTKA LIUKENEVAT BOOLIIN!!!


      • että mikä
        !T's ME kirjoitti:

        Joo, toi kauhuleffojen soundtrack-idea oli ihan kiva. Toki jos haluut niistä 'bileet' ja haluut kummiskin soittaa jotain halloweeniin liittyvää musaa, niin Lordihan on hyvä ratkasu ;D. Me kun järjestettiin conwat ja siellä oli Kauhukuja 13, ni me soitettiin siellä Pampers-levyn 'tuutulaulua', joka kyllä kuulosti sairaan pelottavalta ja aavemaiselta... Täs ois pari muutakin vinkkii halloween juhliin: ota harja/harava tai joku sen tapanen. Tökkää se teijän kotipihaan maahan ja laita päälle valkonen lakana. Ja piirrä/maalaa siihen naama. Niin pihallasi on kammottava kummitus... Sit jos teil on terassi, niin pistä siihen nurkkaan ulko-oven lähettyville joku kamalannäköinen nukke tai joku sellanen. Jos teidän ulko-ovessa on ikkunat, peitä ne mustalla jätesäkillä. Kun joku pimpottaa, avaa ovi ja kiljaise tai huuda jotenkin pelottavasti. Tai sitten sanot vain jotain "Tervetuloa...". Myös poppari-/sipsikulhoja voit muuttaa pelottaviksi, niin että tunget kulhoon sekaan kaikennäköisiä önniäisiä (leikkihämähäkkejä yms.). Myös tätä kantsii kokeilla, oli mm. meidän Kauhukujalla: ota mustaa pahvia, laita kätesi sen päälle ja piirrä kätesi ääriviivat. Lisää siihen piiiitkät kynnet. Sitten leikkaat käden. Ja vuolá! Näitä voit tehdä useemman ja laittaa sitten kaikkiin eri paikkoihin, esim. jonnekin yläilmoihin, että joku säihkähtää ;). Sit vois olla joka "Syö jos uskallat"-peli, elikkäs sekotatte vaan jtn sipsiä/karkkia ja semmosta ja murskaatte ne. Esim. mä kerran murskasin Dumlen ja laitoin sekaan sipsiä, niin että se näytti... no ihan joltain hirviön jätökseltä. Ja sit joku joka uskaltaa, saa syödä sen :D. Kannattaa myös laittaa roikkuvia juttuja paljon, tässä esimerkki: leikkaa oikein pitkiä (villa-)lankoja, kastele ne vedellä ja laita pakkaseen. Sitten vaan roikkumaan katosta. YÄK. Ja vaikka märkiä sukkia tai jotain. Myös josset jaksa mitenkään erikoisesti väsätä mitään kunnon 'kauhuruokia', niin voithan laittaa tyyliin juustonaksujen viereen lapun "Homeisia sormia..." tai jtn. Noh, tuossa nyt vähän alkeellisia vinkkejä halloween-juhliin :D

        tuo sipsi bumle juttu kannattaqs sulattaa mikrossa taiteilla sitte :)


      • Saaraaaaaaa
        ZombieBride kirjoitti:

        Mielettömän hyvä boolivinkki! Ehdottomasti aion kokeilla ;)

        No kun laittaa kokist ja lisää siihen jotain kirpeitä karkkeja niin se alkaa kupliin MUTTA jos antaa sen olla yön yli nnin siihen tulee jotain ällöö mömmöö!!!


      • se sama Krisse
        Saaraaaaaaa kirjoitti:

        No kun laittaa kokist ja lisää siihen jotain kirpeitä karkkeja niin se alkaa kupliin MUTTA jos antaa sen olla yön yli nnin siihen tulee jotain ällöö mömmöö!!!

        no mites toi mömmö sitten nii onko se sit ihan juomakelposta ???


    • yygyugyg

      moi kannattaa tehdä luuranko

      • scream95

        Järjestän ekaa kertaa halloween juhlat luokalle, enkä hirveesti tiiä sinne ohjelmaa...x) aattelin jotain lyhyttä kauhuleffaa, oisko suosituksii? ja se syö jos uskallat-peli kuulosti ihan kivalt... :D oisko mitää muuta??? :O ittelläni ei oo mitää vinkkei, ku oon alottelija... XD


      • monster
        scream95 kirjoitti:

        Järjestän ekaa kertaa halloween juhlat luokalle, enkä hirveesti tiiä sinne ohjelmaa...x) aattelin jotain lyhyttä kauhuleffaa, oisko suosituksii? ja se syö jos uskallat-peli kuulosti ihan kivalt... :D oisko mitää muuta??? :O ittelläni ei oo mitää vinkkei, ku oon alottelija... XD

        me meinataan ainaki kattoo meijän 5h kestävis bileis ihan lopus se monster house suosittelen


    • Vampyyri94

      -Laita lakana johon on piirretty haamun suu ja silmät pihalamppuihin.
      -Laita lakanoita huonekalujen päälle
      -Laita pöydän päälle lakana johon olet piirtänyt luita, pääkalloja, lepakoita, noidanhattuja jne.

      Lainaa kirjastosta kirja nimeltä kelvoton koululainen järjestää kemut. Sieltä löytyy leikkejä , koristeluja , pukuja ja muuta halloweeniin ja muihin juhliin vinkkejä.

    • rhserjd

      Tässä RUOKIA;
      -rusinan ympärille 2 mantelilastua =
      KÄRPÄNEN!!
      -sulata omar-toffee karkit mikrossa ja muo
      vaa niistä sormen muotoisia, laita kynneksi
      mantelilastu!
      -laittakaa limun sekaan jätskiä, nii se jotneki
      oudosti poreilee!
      tässä SISUSTUSTA:
      -ota valkoinen lakana ja laita punasella maalilla tai tussilla tai muulla väriaineella veritöhryjä!
      - laita tuolien päälle mustat jätesäkit!
      - vesipurkki johon on tehty styrox-palloista silmä
      munia!

      Toivottavasti oli apua!

    • Juhlafriikki

      Tässä olisi muutamia ideoita halloween koristeiden askarteluun: HÄMÄHÄKIT: osta vaikka tiimarista mustia styrox-palloja tai maalaa ne mustiks, niihin tökkää tiimarista ostettavissa olevaa mustaa tai valkoista pörrörautalankaa, jaloi´ksi hämikselle, ja sitten sellasen silmät joita niitäkin myydään tiimarissa! LEPAKOT: lepakkoja voit leikata mustasta paksusta kartongista, ne on hienoja vaikka katosta riippumalla, ikkunoissa tai seinissä. PIENET HAAMUT: ota valkoista talouspaperia, 1 ja puoli palaa per 1 haamu. pyöritä niistä ilmava pallo, laita kokonaisen tal.paprun sisään ja teippaa sen puotoiseksi sisältäpäin että se näyttää haamulta. Piirrä tussilla silmät ja suu ja kiinnitä narulla kattoon. HÄMÄHÄKINSEITTI: Osta harmaata ohuehkoa villalankaa va virkkaa siitä verkko. Voit myös ostaa kangaskaupasta verkkoa, ei ole kallista koska sitä ei tarvitse paljoa!
      MUISTA, ETTÄ HALLOWEENJUHLISSA KYNTTILÄT OVAT TÄRKEITÄ! MUSTAT, PUNAISET, ORANSSIT JA VALKOISET NÄYTTÄVÄT UPEILTA KUNHAN EI OLE TULIPALOVAARAA!

    • VeePPu<33

      Ota esiin oranssia pahvia ja taittele se (medium)kokoiseksi neliöksi. Ota tumma tussi ja piirrä neliöön kurpitsa. Ota sakset ja leikkaa ääriviivoja pitkin, mutta älä kokonaan niin, että siitä tulee kaunis köynöskoriste :D

    • tyttöinenpienoinen

      ottakaa vaikka koivun oksa ja spreiatkaa se hopeeks,ja sitten rioustakaa siihen ohuella langalla pahvisia lepakoita ja haamuja tai mitä ny haluaa ja sitten laittakaa se vaik oven yläpuolelle roikkumaan nii kun siitä alta menee nii ne haamut jms. alkaa heiluu...ihan hyvä juttu

    • bumba1122
      • Lepakon kuola

        Moiiii!

        Mulla on yks hyvä vinkki joka saa kamujen ihon kananlihalle. Eli jos haluat voit tehdä radan, jossa on erilaisia pisteitä. Sido ulos (tai sisälle) Naru joka on kiinni puissa jne. Sitten kun kaverillesi pistetään side silmille, hän joutuu mennä ulos ja kulkea narua pitkin, jos saat radan toteuttamisessa apua, voit pyytää kareria huhuilemaan ja tarttumaan "jalasta" vierasta. Sitten sano jonkun matkan päässä että olet saapunut ensimmäiselle rastille. sitten esim. (jotain tämmösii) Työnnät sille lusikan suuhun ja sanot että tämä on LEPAKON KUOLAA... Madot vois olla spaghettia ;) Tää on hyvä, kannattaa kokeilla. Kaikki mun kamut on ollu ihan peloissaan....

        Toivon et tää toimis teidänkin frendeihim :D


      • kakku11
        Lepakon kuola kirjoitti:

        Moiiii!

        Mulla on yks hyvä vinkki joka saa kamujen ihon kananlihalle. Eli jos haluat voit tehdä radan, jossa on erilaisia pisteitä. Sido ulos (tai sisälle) Naru joka on kiinni puissa jne. Sitten kun kaverillesi pistetään side silmille, hän joutuu mennä ulos ja kulkea narua pitkin, jos saat radan toteuttamisessa apua, voit pyytää kareria huhuilemaan ja tarttumaan "jalasta" vierasta. Sitten sano jonkun matkan päässä että olet saapunut ensimmäiselle rastille. sitten esim. (jotain tämmösii) Työnnät sille lusikan suuhun ja sanot että tämä on LEPAKON KUOLAA... Madot vois olla spaghettia ;) Tää on hyvä, kannattaa kokeilla. Kaikki mun kamut on ollu ihan peloissaan....

        Toivon et tää toimis teidänkin frendeihim :D

        Toi oli kyl hyvä mä aijon koettaa tota!!!
        kiitti sulle kuka nyt ootkaan! XD


      • !ajnat
        kakku11 kirjoitti:

        Toi oli kyl hyvä mä aijon koettaa tota!!!
        kiitti sulle kuka nyt ootkaan! XD

        mää pietän nyt kolmatta kertaa halloweenjuhlia. löytyi hyviä vinkkejä, aijon varmaan käyttää osaa niistä tänävuonna. itse olen tehnyt kavereille radan sisälle. ja yleensä ystävät ovat myös jääneet yöksi.
        illalla on ollut ihanaa kavereiden kanssa pelotella toisia ja lopuksi nukkua kaikki samassa sängyssä:)


      • Emppu on paras
        !ajnat kirjoitti:

        mää pietän nyt kolmatta kertaa halloweenjuhlia. löytyi hyviä vinkkejä, aijon varmaan käyttää osaa niistä tänävuonna. itse olen tehnyt kavereille radan sisälle. ja yleensä ystävät ovat myös jääneet yöksi.
        illalla on ollut ihanaa kavereiden kanssa pelotella toisia ja lopuksi nukkua kaikki samassa sängyssä:)

        Kantsii kans tehä siint remontti paperista vuoren sisusta omaan huoneeseen ! aika pieneen huoneeseen ja jos on vampyyri tai vastaava se käy hyvin.






        PS: EIKANNATA JOS ON ISO HUONE KOSKA KESTÄÄ SEN LAITTAMISESSA ON KOKEILTU.


      • ÄksDeeXD
        Lepakon kuola kirjoitti:

        Moiiii!

        Mulla on yks hyvä vinkki joka saa kamujen ihon kananlihalle. Eli jos haluat voit tehdä radan, jossa on erilaisia pisteitä. Sido ulos (tai sisälle) Naru joka on kiinni puissa jne. Sitten kun kaverillesi pistetään side silmille, hän joutuu mennä ulos ja kulkea narua pitkin, jos saat radan toteuttamisessa apua, voit pyytää kareria huhuilemaan ja tarttumaan "jalasta" vierasta. Sitten sano jonkun matkan päässä että olet saapunut ensimmäiselle rastille. sitten esim. (jotain tämmösii) Työnnät sille lusikan suuhun ja sanot että tämä on LEPAKON KUOLAA... Madot vois olla spaghettia ;) Tää on hyvä, kannattaa kokeilla. Kaikki mun kamut on ollu ihan peloissaan....

        Toivon et tää toimis teidänkin frendeihim :D

        Meil oli semmonen rata et oltiin piirretty kartta meiän taloyhtiöstä, ja aina parin piti suunnistaa rastin luokse. Rasteil oli mm. kuolleen ruumiin tunnustelua: maizena-jauhosta tehtyä paksua kastiketta jossa oli kynänpalasia (mahalaukku jossa oli lun palasia) ja puolikas tomaatti (silmä) ja kaikkee tollasta. Sit yhel rastil oli iso pahvilaatikko, jossa oli mun isosisko. Se laitto sellasen nauhotuksen päälle, josta kuulu naurua. Sinne laatikkoon piti kurkistaa ja sitte mun isosisko pelästytti ne sellasella hirveellä naamarilla.

        Siinä oli vieraiden mielestä kammottavia juttuja. Sit voi tehä tietokilpailun liittyen halloweeniin.

        Sit olisellanen, et kuka löytää eniten silmämunia.

        siinä muutama juttu. :D toivottavasti oli apua =)


      • äkkii
        ÄksDeeXD kirjoitti:

        Meil oli semmonen rata et oltiin piirretty kartta meiän taloyhtiöstä, ja aina parin piti suunnistaa rastin luokse. Rasteil oli mm. kuolleen ruumiin tunnustelua: maizena-jauhosta tehtyä paksua kastiketta jossa oli kynänpalasia (mahalaukku jossa oli lun palasia) ja puolikas tomaatti (silmä) ja kaikkee tollasta. Sit yhel rastil oli iso pahvilaatikko, jossa oli mun isosisko. Se laitto sellasen nauhotuksen päälle, josta kuulu naurua. Sinne laatikkoon piti kurkistaa ja sitte mun isosisko pelästytti ne sellasella hirveellä naamarilla.

        Siinä oli vieraiden mielestä kammottavia juttuja. Sit voi tehä tietokilpailun liittyen halloweeniin.

        Sit olisellanen, et kuka löytää eniten silmämunia.

        siinä muutama juttu. :D toivottavasti oli apua =)

        niiiku otsikos sanoin vinkkei äkkii:):):)


    • halloweenhullu

      käyppä Piiroon ja Riistan halloween. sieltä löydät vaikka mitä! :) ite ostin kaupasta pari sian kieltä ja aion laittaa ne punaiseksi värjätyssä vedessä keitettynä pöytään ja laittaa päälle ketsuppia tai elintarvike väriä vereksi. syödäkin niitä saa jos tahtoo, mutta koristeeksi ne laitan. :D miinuksena on että keittäminen kestää ja haisee.. :/

    • OmG))))))))))))))))))))))))...

      Tee pahvista vampyyrin se sänky/hauta niin voit pelästyttää jonkun tai Voit tehdä sinne nukun joka on sinun kokoisesi!

    • Jonzuu_-_

      Mä oon aatellu kans pitää juhlat ja sellassii "myrkky"sienii aion tehä. (kananmuna,puolikas tomaatti ja majoneesii nii niist tulee myrkky sieni.) munast tulee kanta ja tomust tulee se sieni. Majoneesil tehää pilkkui siihen "sieneen".

    • rusku

      moi jos vaikka ostaisit punaista limuu ja laittaisit sinne pari (leikki)silmä munaa.
      ja osta nalle karkkeja ja pila nallekarkkeja ja voit ostaa pilailu puodista kaikkee muuta

      • Haamuu

        Jätesäkkejä ikkunaan...


    • vitu pelle

      no tee hämähäkki

      • mummonmustikka

      • hemmmoo_:D
        mummonmustikka kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8522155 tuohon olen koonnut kaikkea halloweeniin tarpeelista, ruuista koristeluihin, mutta en musiikkia. mutta sieltä voi käydä lukemassa jos kiinnostaa :)

        täyttäkää haalari tyynyillä,peitoilla.. yms. sit laittakaa sille naamari päähä. pukekaa sille jotkut vanhat vaatteet päälle ja laittakaa sille jotkut kenät ja hanskat. sitte pistätte sen ikkunan taakse. laittakaa vaikka tikapuut ikkunan taakse ja köytätte sen tyypin siihe. VALMIS! hyvä jos joku ymmärsi ton


    • .......

      arvonnat on aina hauskoja... mutta ei välttämättä palkinnot. : D palkintona voi olla vaikka, että joutuu syömään jotain kauheaa mössöä.

      joku suht lyhyt kauhuleffa, ettei koko bileet ole vain sen elokuvan katsomista

      kannattaa "laudoittaa" ainakin pari ikkunaa. Sillä tavalla että leikkaa pahvista lautojen näköisiä "suikaleita" ja kiinnittää ne ikkunan eteen.

      Kynttilöitä. ihan kiva vinkki ois että tekee vaikka etiketittömän pilttipurkin ympärille kurpitsan (esim pahvista) ja sitten laittaa sinne kynttilä palamaan, ihan kivat varjot tulee.

    • Touho-panda

      www.touhula.suntuubi.com

    • Ei maistu hanskalle!

      Meillä oli viime vuonna semmonen "käsi" siinä boolissa. Täytettiin semmonen ohut kertakäyttöhanska mehulla ja pakkaseen. Sitten revittiin se hanska siitä ympäriltä ja eikun boolin sekaan!

    • Punavalo

      Mulla oli viime vuonna sohvan takana punainen pulkka ja sen sisällä joku lamppu niin sitten siitä tuli sitä punasta valoo ja jos vielä saa jonkun savu suhuttimen. Se on mahtavan näköinen ku tulee sitä valoo ja savuu =)

      • Askartelija.

        Moi mä pidän useinkin Hallowen juhlia. Aina oon tehny suurimman osan itse esim roikkuvia haamuja:
        1 Ota talous tai wc paperi rulla.
        2. Ota a4 paperi ja laita rulla niin että molempiin puoliin jäi n 3cm vapaata paprua.
        3. Liimaa rulla paperiin, leikkaa ylimääräinen pois (tämän voi myös tehdä alussa)
        4. Taita toisesta päästä paperi rullan sisää. Toiselta laidalta leikkaat kokonaan suiroja ja vaika lisäks päät
        viellä koristesaksilla. Sitte voit taitaa yläs halutessasi.
        5. Hurha ime tussilla.
        6Ripusta roikkumaan niin että osuu kasvoihin tai muuten vain koristeeksi.


      • Halloween guru
        Askartelija. kirjoitti:

        Moi mä pidän useinkin Hallowen juhlia. Aina oon tehny suurimman osan itse esim roikkuvia haamuja:
        1 Ota talous tai wc paperi rulla.
        2. Ota a4 paperi ja laita rulla niin että molempiin puoliin jäi n 3cm vapaata paprua.
        3. Liimaa rulla paperiin, leikkaa ylimääräinen pois (tämän voi myös tehdä alussa)
        4. Taita toisesta päästä paperi rullan sisää. Toiselta laidalta leikkaat kokonaan suiroja ja vaika lisäks päät
        viellä koristesaksilla. Sitte voit taitaa yläs halutessasi.
        5. Hurha ime tussilla.
        6Ripusta roikkumaan niin että osuu kasvoihin tai muuten vain koristeeksi.

        Itekkin pidän Halloween juhlat, ja oon askarrellut niihin
        mm.
        Blood Milk tölkkejä:
        http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs415.ash2/69297_155828017790238_100000891221754_274489_5072428_n.jpg

        Alttarin:
        http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs006.snc4/33671_155851224454584_100000891221754_274555_2901619_n.jpg

        Ja sitten eteiskäytävästä tulee sellanen jätesäkkihapsutettu tunneli, missä mun kamu säikäyttää jokaisen tyypin tarraamalla niitä jalkaan verhon takaa. Tässä kuva otettuna ulko-ovelta
        http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs409.ash2/68783_155938377779202_100000891221754_274838_4512669_n.jpg
        Tuo oli sitten testausta varten.

        Jätesäkkejä ostettiin 160 rullaa kun oli niin halpoja, ja Punanaamiosta ostettiin rekvisiittaa 60 eurolla :D
        Ja koska olen jo 6 Halloweenia pitänyt, niin kamaa ja ideoita on tietty jo kertynyt paljon.

        Ainoa huono puoli kaikissa juhlissa on ollut se, ettei vieraat ole viitsineet pukeutua miksikään :(


    • T:vampyyri

      voisit piirtää pääkalloja,kurpitsoja ja haamuja ja sitten värittää ne ja leikata ja ripustaa seiniin, pöytään ja kaikkialle.

      • Kammottava käsi.

        uomasin että tällä sivulla tuota booliin jääkäsi homma on aika suosittu =>
        Tehtiin eilen koekilu ja se oli karmiva meil oli mustaherukka mehusta se. Pidetään kohta 10v, tytölle halloween syndet.
        Meil oli sellanen ihon värinen hanska ja kun sen otti pois ni näytti siltä ku oikeaa ihoa ois revitty ja sieltä tullu vereslihalla oleva käsi sit se viel näytti et siin ois joku hirvittävä tauti :/


      • sindi;)
        Kammottava käsi. kirjoitti:

        uomasin että tällä sivulla tuota booliin jääkäsi homma on aika suosittu =>
        Tehtiin eilen koekilu ja se oli karmiva meil oli mustaherukka mehusta se. Pidetään kohta 10v, tytölle halloween syndet.
        Meil oli sellanen ihon värinen hanska ja kun sen otti pois ni näytti siltä ku oikeaa ihoa ois revitty ja sieltä tullu vereslihalla oleva käsi sit se viel näytti et siin ois joku hirvittävä tauti :/

        olen pitämässä ekaa kertaa halloween YÖ-kylä bileitä!!kutun kamuja ja ne jää yötä...en ole kuitenkaan ihan varma tosta..haluaisin kuttua mun poika kamun ja muitaki poikia mut toi oli tosi hyvä toi et arvotaan kaks ihmistä ja ne menee johonki ja sit arvotaan et mitä niitten pitää tehä;mutta jos kutsun oman poika kamun ja muita poikia niin entä jos mun pitää mennä jonku toisen pojan kaa sinne paikkaan pa pussata??;DDD mutta muuten ihana idea..
        olisiko teillä mitään ideoita miten voisin koristella huonetta?itselläni on semmonen idea et ottaa 3.iso oksa ja maalaa sen hopea spraylla (ei pakko)ja sitte leikkaa mustasta paperista lepakoita ja valkeasta haamuja ja ne kiinnittää siihen oksaan ohuella langalla(oksan voi laittaa roikkumaan vaikka katosta ja jos on lamppu niin laittaa sen oksan seinän viereen ni saa hienoja varjoja..2.ja sit voi tehä päytäliinan mustasta jätesäkistä.3.halkaise säkki ja riko reunat,revityn näköisiksi..ja sitte voi ottaa koristeeki hauta kynttilöitä;)
        entä mitä naposteltavaa??


      • halloweenfani
        sindi;) kirjoitti:

        olen pitämässä ekaa kertaa halloween YÖ-kylä bileitä!!kutun kamuja ja ne jää yötä...en ole kuitenkaan ihan varma tosta..haluaisin kuttua mun poika kamun ja muitaki poikia mut toi oli tosi hyvä toi et arvotaan kaks ihmistä ja ne menee johonki ja sit arvotaan et mitä niitten pitää tehä;mutta jos kutsun oman poika kamun ja muita poikia niin entä jos mun pitää mennä jonku toisen pojan kaa sinne paikkaan pa pussata??;DDD mutta muuten ihana idea..
        olisiko teillä mitään ideoita miten voisin koristella huonetta?itselläni on semmonen idea et ottaa 3.iso oksa ja maalaa sen hopea spraylla (ei pakko)ja sitte leikkaa mustasta paperista lepakoita ja valkeasta haamuja ja ne kiinnittää siihen oksaan ohuella langalla(oksan voi laittaa roikkumaan vaikka katosta ja jos on lamppu niin laittaa sen oksan seinän viereen ni saa hienoja varjoja..2.ja sit voi tehä päytäliinan mustasta jätesäkistä.3.halkaise säkki ja riko reunat,revityn näköisiksi..ja sitte voi ottaa koristeeki hauta kynttilöitä;)
        entä mitä naposteltavaa??

        Joo mullaki on neljännet pileet tiedossa, et voisko joku jotain vinkkej vähän selostella, ku on ihan pää tyhjä, eikä ideita näytä löytyvän. Hyvä idea on myös, että tekee hirtettyjä pehmoleluja, ja että käyttää paljon oranssia ja mustaa väriä. Voi laittaa huonekalujen päälle lakanoita (valkoisia tai mustia), niin tulee kammottava tunnelma. ;)


      • ululu
        halloweenfani kirjoitti:

        Joo mullaki on neljännet pileet tiedossa, et voisko joku jotain vinkkej vähän selostella, ku on ihan pää tyhjä, eikä ideita näytä löytyvän. Hyvä idea on myös, että tekee hirtettyjä pehmoleluja, ja että käyttää paljon oranssia ja mustaa väriä. Voi laittaa huonekalujen päälle lakanoita (valkoisia tai mustia), niin tulee kammottava tunnelma. ;)

        sellane ois myös iha kiva et laittas just kattoon jonku koukun sit sen hirttämis nauhan ja siihen roikkumaan tyyliin joku pehmolelu tai nukke : )


      • piupalipoupali
        ululu kirjoitti:

        sellane ois myös iha kiva et laittas just kattoon jonku koukun sit sen hirttämis nauhan ja siihen roikkumaan tyyliin joku pehmolelu tai nukke : )

        Toi koukku nukke oli hyvä idea itse aion tätä kokeilla, kiitos vinkistä !

        itse aion myös laittaa jonkun valkoisen lakanan nuken päällä joten se olisi vähän niinkuin haamu joka leijailee ilmassa! :)


    • äkkii

      onko teil mitäää vinkei leikkei\pelei tai muuta vastaaavaa äkkii muullla on halloween juhlat 29.10.2010

      • JUULIJUULI

        MIKSI PIDÄTTE HALLOWEEN JUHLAT 29 PÄIVÄ ME PIDETÄÄN JUHLAT 6.11.2010!?


    • :D

      kurpitsat ois aika hauskoi:D

    • kusipäät

      vitun homot halloween on amerikkalaisten homo perinne eikä se kuulu suomeen halloween on pyllystä lol

      • Pepe1999

        ole sinä vaan siinä hiljaa kusipää little bitch. On meiän asia tykätäänkö halloweenistä. ja miten niin vaan amerikkalaisten juttu. tutki vähän halloweenen historiaa ennen kuin sanot että se on amerikkalaisten juttu se on kuolleitten muistoksi. SE ON PYHÄINPÄIVÄ!!!!!!!!!


      • Tuki suusi, äpärä

        Kuules kakara, ota asioista selvää ENNEN KUIN alat huutelemaan.
        Ei todellakaan ole mikään amerikkalainen juhla.

        KUULUNUT SUOMEN JUHLAPÄIVIIN SATOJA VUOSIA.
        GOOGLETA ESIM. KEKRI.


    • Böö! 2

      Mä ajattelin pistää mun Halloween juhlissa puihin roukkumaan mustasta kartongista tehtyjä lepakoita.. :D Ne saattaa olla ihan hienoi on ollu tosi hyvii vinkkei ja aion käyttää niistä monia! :)))

    • Pepe1999

      Omissa halloween-juhlissani aion tehdä labyrintin trukkilavoista. Suklaakakun päälle teen hämähäkin seitin ja juustokakun päälle omenamehusta vihreän hyytelön ja siihen vielä valkosuklaa pääkallon. Teen vihreän omenaboolin mihin tulee noita käsiä. suklaamuffinssien päälle tulee vihreä kermavaahto kuorrute. normaali muffinsseihin tulee oranssi kermavaahto.

      Tekemisiä ovat toi labyrintti, tietokilpailu ja aarteenetsintä. palkitsen myös äänestyksen perusteella parhaan puvun. Palkintona on yllätys kassi missä on karkkia ja jotain.

      • Happy halloween

        Ihania ehdotuksii!! Toi labyrintti oli hyvä ehdotus!!!!! Tiiätkö kuinka kauan niitten "käsien" pitää olla siellä pakastimessa? mä teen kans mokkapaloja ja hämis seittii siihen päälle :) ja totta kai laku hämiksii!!! Miten teet sen vihreen kuorrutteen, elintarvike väreilläkö? tai mitä onkaan :) toivottavasti juhlat onnistuu!!!


    • ölly

      piirrä halloween kurpitsa oransille paperille ja leikkaa.....

    • Halloween idearikas

      Olen pitänyt jo monesti halloweenit. Täs ideoita!

      - Kauhu musiikki
      - Laita esim ulos puihin roikkumaan lakanoita, valkoisia sellaisia aaveiksi.
      - Tee langasta hämiksen seittiä. Sitä saa kaupastakin.
      - Osta styroksipallo, Väritä se mustaksi. Ja lisää esim karvoja. laita palloon rautalankaa jaloiksi ja liimaa rauta lankaan karvaa. Ja kiva hämis.
      - Ota harava tai keppi ja laita siihen lakana päälle. Ja laita se maahan niin tulee pelottava haamu...

    • Hello halloween

      Mä oon pitämäs Halloween bileet. Oon 12 vuotias ja tartteisin ideoit..Sinne tulee vaan 5 ihmist.. Täält sain paljon hyvii ideoit koristeluun mutta ruoan laittoon kaipaisin lisää juttui nakkisormet oli hyvä idea! Itse viime vuonna tein mokka paloja ja laitoin sulatettua valkosuklaata haarukalla siihen päälle ns. hämähäkin seitiksi ja sitten kicksejä eli niitä laku juttuja siihen päälle hämähäkeiksi eli siis: Pyöritellään kickseistä palloja ta liiskataan vähän, Pandan laku pussista saa niitä pitkulaisia karkkeja jotka lisätään sitte jaloiksi. Ja sitten eikun vaan hämikset mokkapaloille ja herkuttelemaan!!!
      Lisäksi pelejä voisi olla kosketus peli: muussaa kaikkea mahdollista esim. Flush & go tiletti paperia ja laita kippoon ja vaikka mutaa ja kaikkea mahdollista sitten peitä vieraiden silmät ja anna heidän tunnustella mitä niissä purkeissa on siitä tulee kivaa! Tein kamuni kanssa savesta mörköjä ja laitamme sinne sisälle leikki kynttilän luvassa myös Ongintaa ja kysymyksiä ja pukeutumis kilpailu!

    • ;DD

      hei!mulla olisi idea halloweeniin.tarttee:sanko,paperi mössöä ja jotain pikku tavaraa esim:kumi palloja. no kumminki ,laita sankoon paperimössöä ja piilota mössön sekaan vaikka pieniä palloja. mulla viimevuonna tepsi se hyvin. ällöa ;DD

    • Huuuu...

      MOI! Oon ite pitämäs halloween bileet, mitä "inhottavia", tai pelottavia pelejä voitais pitää. Ollaan kasil.

    • Halloweenin fani

      ihon värisisistä sukkiksista ne lahkeet (tai mitkä onkaan) irti ja täytetään vanulla, sitten pistetään kiinni vaikka solmulla ja lopuksi pisetään katosta roikkuun tai sohvalle "tyynyiksi".

    • apua??

      Sekä oon myös tehny "tuntemattoman vieraan" Täyttämällä takki tyynyillä ja housut ja laittanu kengät sille jalkaa., sit laittaa sen rötkötää vaikka olohuoneen lattialle! Oisko vinkkejä kun järjestän 10 vuotiaalle siskolleni halloween juhlia parin kaverini kanssa! ei mielellään mitään liian jännää :)))

    • bileitäjärjestämässä

      Itselläkin nuo halloweenjuhlat alkavat olla aika lähellä, pidetään muutaman kaverin kans isommalle porukalle _alkoholittomat_ halloweenbileet. Ohjelmassa ois ainakin limboa, kauhuelokuva, musiikkia, tanssia ja jotain kisoja.
      Koristeluun panostetaan paljon, ehkä enemmänkin kuin viime vuonna; jätesäkkejä kattoon teipillä, 'mustaa serpentiiniä' (vanhojen VHS:ien nauhoja, kannattaa kokeilla!), kaikkia perusötököitä, kartonkilepakoita, -haamuja ja -kurpitsoja, valkosia lakanoita, mustaa kangasta .. kaikkea halpaa halloweenkrääsää voi ite askarrella tai ostaa tiimarista, punanaamiosta tai jostain lähikaupoista. Oikeita kynttilöitä ei polteta kun tulee niin paljon porukkaa, ledikynttilät menevät aivan mainiosti oikeista jossain lyhdyissä.
      Järjestetään juhlat nyyttäriperiaatteella, tosin me järkkärit tehdään vähän enemmän jotain, varmaan leivotaankin.
      Itse oon kuumeisesti yrittänyt etsiä vaikka mistä halloweeniksi lisää ideoita, mutta parhaat ideat syntyy aina omasta päästä kun vaan vaivautuu vähän miettimään.


      Hauskat halloweenit teille (:

    • XDD lolheiXDD

      juu,lävin tänään punanaamiossa ostelemassa kaikkea krääsää 30e,huomenna on jo halloween bileet
      ja tässä vinkki!!: tee vieraiden mieliksi kauhurata,missä kummittelee XDD

      • tekoveri hyypiö

        niiin ja uusi ehdotus: osta valkoisia lakanoita ja tahri ne tekoverellä:)))


    • Raakelsara

      Ajattelin laittaa katosta roikkumaan haamuja ja ostin tiimarista isoja hämppiksiä. Taidan laittaa ns. "ihmisen" makaamaan. : D Täytän vanhat vaatteet tyynyillä, kankaanpaloilla ja yms. vaatteilla. Laitan kengät ja jonkun vanhan jalkapallon ja päälle ihonvärinen kangas ja siihen piirrän naaman.
      Teen radan kellariin. ; D Mustia muovipusseja jotka on repaleisia, ja ajattelin ostaa feikin limaklöntin ja sen sinne rataan. En aijo tehdä mitenkään vaikeita ideoita ja siksi päädyin näihin ruokiin:
      Suklaalla päällystettyjä keksejä, joihin teen tomusokeri-kuorrutuksella hämähäkin tai verkon.
      Sitten teen mokkapaloja joihin teen verkon : P Laitan nakkisormia ja yksi vegukin tulee joten laitan soijanakkeja.
      Koska veguille ei käy ihan kaikki ruoka joten voisitte vinkata minkälaisia ruokia (jotka on halloween:iin sopivia) voisi vegulle tarjota?
      Musiikkia? Taidan laittaa bilemusiikkia sekaan mutta jos löytyy jotain ällöä pianon pimputusta niin voisitte kertoa, koska laitan musiikin koneelta. Ohjelmaa? Olemme varmaa pullonpyöritystä, ja uskallatko maistaa ns. peliä. Toivottavasti löytäisin jotain hauskaa tekemistä radan ja pelien lisäksi.
      Pidän tyttöjen keskeiset bileet : D
      Käytän noita monia vinkkejä jota sain keskustelussa!

    • Aseinosinator

      Me ollaan koulussa suunniteltu (melkein) jo koko kuukausi halloweenia. Noi teiän ideat on tosi hyviä, mutta ruokia ja niitä juttuja löytyy esim. ruokia kokkikirjoista... Ei niitten tarvii olla mihinkää halloweenii, ihan perus juttui esim. koulun/jonkin paikan/kodin buffettiin. Mä teen meijän halloweeniin lepakkopehmoleleun. Ku osaan jo piirtää aika hyvin mun mielestä, niin en osaa tehä mitään rumia lepakoita, ja siitä lepakon päästä tuli aika söpö, vaikka pitäis olla ruma :(

      Mutta mun ideoita halloween tehtäviin ja niihin muihinkin mikkä liittyy halloweeniin.

      (Ruoka) Sormia, tekee toffeeta, tai ottaa ihan jostain Omar- pussista niitä toffeita, laittaa mikroon pariksi minuutiksi ja kun se toffee on menny toisiin kiinni, niin se pitää ensin jäähdytellä vähän ja siitä alkaa muotoileen sormia :3

      (Tehtävä) Voi tehdä jonkun karmivan ja vaikean radan... Ja sitten vähän myöhemmin ku kaikki buffetit ja ne on tehty, niin sitten vois niinku tehä semmotteen pukukisan, että kenellä on mahtavin/pelottavin puku.

      Enempää en keksi ^^'' Vinkkejä tulee lisää, jos keksin :DD

    • Aseinosinator

      Ja oon muuten 8 luokalla ;)

    • PöPi14...

      aikasemmissa jutuissa on jotain ideoita lue niistä!!

    • Nellies

      no tällanen ois hyvä et hommaat kuivajäätä laitat sitä booliin mutta erilliseen astiaan kaadat vettä kuivajään päälle niin se alkaa höyrytä. =) se on upeeta.

    • puha hahaa

      moi ite tein nyt vasta asun ja ostin koristeet kaupoissa myydään sellanen 4,50€ hintanen pussi sissä on sellanen seitti hämppiksiä isoi ja oienii luuranko ja somdi kädet liikuu ja jalat sitten siinä on kurpitsoja haamuja ja kurpitsoita on isoi ja pieniä sitten on tärkeet lepakot kaksi iso ja pieni se oli musta hyvä teen sen mummon luokse alakertaan että jos tekee alakertaan niin rappisten suulle voi laittaa haamuja kurpitsoja nuolia esin kivan luurangon näyttämässä kädellä minne päin ja ite teen poppariin hämppiksiä tarjoilu lautasiin hämppiksiä portaitten loppuun roikkumaan haamuja ja lepakoita sitten tutnnelmavalo on tosi tärkeä eli jos sulla on jotkut normit vaaleet valot niin se on aika tytsä itellä on punasii ja sinisii valoja ja takka on päällä ja musiikki joku ulvonta tai joku pelottava on kiva ja jos on lapsi voi thdä jonkun limukka boolin jokon vaikka apelsiinin palasia esin cocacolaan ideani ovan minun aivoista eli toivon että joku löysi apua aivoistani XD

    • halloween4

      miten voi ite askarrella halloween asun antakaa vinkkejä heti ku saatte tän viesti

      • mä 1975

        Mistä saa kuivajäätä/hiilihappojäätä booliin???


    • mustakissa1

      Täs ois pari ideaa:
      voit ostaa esim. punanaamiosta seittiä ja laittaa sitä vähän kaikkialle. Sitten voit piirtää jotain kauhumuotokuvii ja laittaa ne teidän perhekuvien päälle. Sit kaikki ne haamupuut yms. Sit me tehään semmonen hautausmaa: Kartongista voi tehä hautakiviä ja sit lehtiä siihen maahan. ötököiä ympäri taloa. Ulos kyltti: Halloween party tai varokaa! halloween alue! tai varokaa zombeja ja haamuja tai jotain tollaista. pahvista voi tehdä valtavan hämähäkin verkon leikkaamalla suikaleita ja liimaamalla ne sitten yhteen. Sitten kaupasta voi ostaa normaaleja pahvilaseja ja niihin piirtää vaikka haamun. Peiliin ja seinille sekä ikkunoihin voi piirtää pahville mörköjä, haamuja ja muita pelottavia olentoja(helppo tapa on tulostaa niitä netistä ja leikata vaan irti). Sit tekee vesiväreillä veren näköistä nestettä ja suihkii sitä talon oviin ja peileihin sekä vessan seiniin(lähtee irti vedellä). boolin voi värjätä elintarvikeväreillä eri värisiks ja niitä saa kaupoista ja apteekeista. hyllyt, pöydät ym. voi peittää mustilla jätesäkeillä jotka on leikattu auki. kynttilöitä tietysti... sitten voi tehdä silmämunia ostamalla semmosia valkoisia palloja tiimarista ja piirtämällä siihen verisuonia ja pupillin ja ne silmän jutut. halloween pöytään voit ostaa vaahtokarkkeja ja niihin sitten piirtää mustalla tomusokerimössöllä silmät ja suun.
      tässä vähän tämmöistä vaan... Hyvää halloweenia! :)

    • 123qwe

      Moi! Mä oon järkänny halloweeneij... n. 4 vuotta kannattaaa tehä silleen et on pitkä pöytä, jossa on maahan osuva lakana ja pöydässä pitää olla reikä sekä lakanassa . laita pöydän päälle pari ämpäriä. sitten kun vieras ottaa ensimmäisen ämpärin ja nostaa sen. siellä voi olla vaikka teko hämppis jne. sitten kun se ottaa viimeisen siellä sisällä istuu joku niin että sen pää tulee reijästä. Tässä tapauksessa mun pikkusisko. sitten kun vieras on ostanut sen kokonaan se siellä ämpärin sisällä oleva säikäyttää sen....

      en tiiä tajusko kukaan tost mitää mut....

    • apua5

      kertokaa mulle vinkkejä.

    • nellu

      Nakkeja ja kuppi jossa on ketsuppia viereen( Sormia verellä) Ja kynnet voi tehä esim: paprikasta, tomaatista.

    • tyttö täällä vaan

      HEI! Haluisin jotain peli ja leikki sekä puku ja tarjoiluideoita?

    • kauhu

      Moi!
      Tässä vinkki teille. Kannattaa paistaa jotain nakkeja ja sit laittaa jokaiselle omaan kulhoon esim. kaakaojauhetta ja sitten laittaa ne nakit sinne sormiksi niin että ne on eripituisia ja kynnet voi tehdä esim. mantelilastuista. Joo ja kiva jos ymmärsit mitään

    • Kylsesiit

      oon ny lukenu nää kaikki viestit jostai vuodelt 2005 tai jotai ja aijon kokeilla sammakonkutuboolii, kiivii pieneks silpottuna ja spriteä. Sit vois kokeilla sitä silmämunien etsintää taloyhtiös ite tehdyil kartoil... Sit spagettia nakin sisällä, aah..mun nakis on mato!
      Ja kaikki, varautukaa ja ettikää tälläst apuu vaikka kuukaus aikasemmin, jotta ei tuu kiire, stressi ja juhlat mee pihalle ku koristeit on vähän ja ruoka ei oo luovaa tai ku ostaa kaiken jostai punanaamiost ja törsää rahansa. :( Ja jos vieraat ei viitsi pukeutua ni laita seuraavaan kutsuun et pakko pukeutuu!
      Multa tuli tänne järkevämpii juttui ku puolilkaa aikuisist, vaik oon vast 13... et

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe