Maailman noloin auto!

Mr. Bean

Mikä on teidän mielestänne maailman noloin auto?
Perusteluja tai kokemuksia myös.

Mun mielestä noloin on Fiat Uno, joka on vuosimallia 84. Olen sillä nolannut itseni ziljoonia kertoja kylillä. Se perkeleen paskakasa voi esim. sammua keskelle keskustaa. Kerran kävin heittämässä paskarinkiä sellasen nuorten suosiman tanssipaikan pihassa. Sitte meinasin lähtee renkaat ulvoen niin mitäs tapahtui.....Uno sammui! Vähä porukka nauroi. Ja eikä siinä vielä kaikki. Se ei lähteny edes heti käyntiin! Rupee oleen mitta täynnä sitä paskaa. Ja kerran olin valoissa ja meinasin että otan kisaa viereisen Volvon kanssa. Revitin oikein kunnolla ja kun valo vaihtui vihreelle niin vapautin kytkimen....paskakasa sammui!!! Vituttaa! Ja rumaki se auto on niinku rullatuoli. Siinä mun perustelut. Riitti varmaan perusteluiksi.

49

6248

Vastaukset

  • hankkinut Elvistelyautoksi niin se vasta nolo juttu
    onkin.

    Uno on karu työkalu paikasta A paikkaan B
    siirtymiseksi ja siinä se on ihan OK.

  • ...riippuu siitä, miten sen ottaa. Ainakin minusta semmoinen "tapaus", joka on jo teknisesti ja muutenkin alkaa olla kunnoltaan aikas "finaalissa". Mulla se oli vanha Datsun Cherry, elinkaarensa ehtoopuolella kun alkoi jo olemaan. Uutena se kylläkin oli ollut varmaan omistajansa "paras"...

    • Joo toi Cherry on kans aika varteenotettava tällä noloin auto listalla. Varsinkin se pyöreälamppuinen malli. Se on täällä meilläpäin tunnettu deekujen autona. Yleensä auto täynnä deekuja ja kännissä kuskia myöten.


    • Mr. Bean kirjoitti:

      Joo toi Cherry on kans aika varteenotettava tällä noloin auto listalla. Varsinkin se pyöreälamppuinen malli. Se on täällä meilläpäin tunnettu deekujen autona. Yleensä auto täynnä deekuja ja kännissä kuskia myöten.

      jolla ajoin myös ajokortin. Kytkin ravisti niin hirveesti jokaisessa liikkeellelähdössä, että voi helvetti kun nolotti inssinajossa. Mäkilähtö, liikennevalot, kaikki yhtä helvettiä. Se oli viininpunainen, maalasin telalla sen siniseksi, mutta vain ulkokuoren. Oven sisäpuolet, konepellin alta jne oli alkuperäisen värinen viininpunainen. Komee hyppijä. Siskolikka pyöräytti sen lopulta jäiseltä uralta katolleen ja se meni aika päreiksi, auto, ei sisko, pääsinpä eroon siitä ja ostin vihreän coronan.


  • Ainoa auto jolla en ole päässyt autokaupasta edes kotiin ennen ensimmäistä vikaa. Hinausautolla takaisin Konelaan. Ja kyseessä oli aivan uutena ostettu 'auto'.

    Kyllä hävetti kun naapurit näki.

    • Minullakin oli tuliterä Lada 2105, 1300 S vm. 1987. Pääsin sillä kaupasta kotiin, ja vein vaimon ja kylässä olleen anopin heti ajelulle.

      Se jäi lyhyeksi. Vaimo käski pysäyttää kirjaston eteen ja palautti pari kirjaa. Auto oli alamäessä eikä inahtanutkaan. Soitin liikkeeseen, että hakekaa pois.

      Virtalukon pohja oli luistanut pois paikaltaan, kun olin pysäyttänyt auton nokka alaviistoon. Osan pitäisi olla kiinni neljällä ruuvilla, mutta niistä puuttui neljä.

      Ajoin Ladalla 50 000 km ja myin sen pois; auto oli siinä vaiheessa selvästi paremmassa kunnossa kuin uutena. Takuukorjauksia tehtiin kahden vuoden aikana aika paljon.


  • Corolla...niin yleensäkin vuosimallista riippumatta, tylsä, ruma, mitäänsanomaton...

  • Mulla ei ole ollut Ladaa, mutta jotain viestiä sen noloudesta aikanaan sain.

    Pikkupoikani istui autommme takapenkillä ja sieltä kuului: "iskä, miksi aina kun tulee vastaan Lada, niin sieltä ikkunoista näkyy semmoisia humalaisen näköisiä miehiä".

    En ollut asiaa aiemmin huomannut, mutta kun rupesin asiaa seuraamaan, totesin pojan olleen aivan oikeassa.

    • meidän naapurit on jo tottunu siihen,et isäni ajaa warrella ja sitä välillä hinataan meidän pihaan,omakotitaloalueella missä asumme asukkaiden vaihtuvuus on pientä.hyvä aina kattoo tuolla parkissa, kuin uutta mersua jne parkkeeraa viereen,kuskit ovat olevinaa kovin tärkeitä.


  • Perjantaina ajeli kolmostietä pohjoiseen lada jonka kuski näytti keskisormea kaikille jotka hän ohitti. Erityisesti MB:t, Audit, BMW:t ym kalliimmat merkit olivat sormen näytön kohteena.
    Mutta täytyy kehua näiden parempien merkkienomistajia, he eivät provosoituneet vaan jättivät sen täysin omaan arvoonsa.
    Seurasin tilannetta pitkään, kunnes jäin Pirkanhoviin kahville.

    Tampereen eteläpuolella oli samainen lada tienposkessa konepelti ylhäällä, eikä kukaan ollut pysähtynyt auttamaan.

  • Viikonloppuna se paska teki sen taas. Olin parille kaverille kuskina ja romu teki tenän. Se sammui sellasen metsän keskelle. Ei muuta ku kävellen pois. Ei taida kaverit pyytää kuskiks ennenku on uusi auto. Pitäiski se paska käydä hakemassa sieltä pois. Hyvällä tuurilla joku on sen hakannu paskaksi. Paitsi että mulla ei niin hyvä tuuri kävis!

    • Noloja autoja on meikäläisellä ollut vähintäänkin riittävästi.

      1. Skoda 105L, kylällä ajeltiin, auto täynnä porukkaa. Olin juuri kiihdyttämässä risteyksestä reippaamman puoleisesti (kaasu pohjassa).
      Samalla kun kiihdytin niin joku puolan herätejohto pääsee irtoamaan, ja auto nyykähtää hetkeksi.
      Kuitenkin johto saa kohta taas kosketusta uudelleen, ja kun meikäläisellä oli ollut koko episodin ajan kaasu pohjassa, niin nyykähtämisen aikana oli pakoputkeen kerennyt mennä raakaa bensaa joka sitten auton käynnistyessä räjähti!
      Uskomaton musta karstapilvi pöllähti pakoputkesta ulos, ja samalla kaikki itsetehdyt pakoputkipaikkaukset räjähtivät tielle. Kyseessä oli tietysti perjantai-ilta, ja silminnäkijöitä oli vähintäänkin riittävästi. Suurin osa toki nauroi kuset housuissa.

      2. Ford Scorpio Ghia.
      Kaverin kanssa lähdettiin taas kartsalle ajelemaan, ja naisia takapenkki täyteen.
      Ajankohta oli talvi. Hieman tarkoituksella vedin Scorpiolla "kahva edellä" kun oli iso lauma porukkaa juuri paikallisen nuorisotalon pihalla katsomassa.
      Tapahtui kuitenkin niin, että tiessä oli isohko kuoppa johon juuri toinen takarengas osui. Vauhtia oli sen verran paljon, että rytkäyksen voimasta vanhat ja ruostuneet kardaanin laipan pultit katkeavat, ja koko kardaani tipahtaa keskelle pihaa ison kolinan saattelemana.
      Voitte muuten uskoa että tällä kerralla nolotti oikeasti.

      3. Saab 900 -85
      Uusi ostos pihalle, luulin että tällä kertaa ei tarvitse nolostua. Suomalainen rautahan oli tälläkertaa kyseessä, joten luulisi olevan kestäväkin :)
      Nyt elettiin keskikesää, oli juuri menossa kuumimmat heinäkuun helteet ( 30c)
      Tälläkertaa ajelin onneksi yksin, ja hyvä niin.
      Olin nimittäin paria päivää ennen lisännyt autoon jäähdytinnestettä, ja jätin tarkoituksella paisuntasäiliön korkin löysälle, että ei kerää painetta järjestelmään. (Asconassa räjähti syyläri, kun oli korkki liian tiukalla)
      Olin juuri LA-iltana ajelemassa kaupungilla, kun kaveri soittaa että tulehan tänne parkkiin juttelemaan.
      Ajoin reipasta vauhtia sovitulle paikalle, ja kurvasin kaverin viereen. Vilkaisin sivusilmällä moottorin lämpömittaria, joka näytti suhteellisen korkeita lukemia. En kuitenkaan kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota.
      Siinä hetken aikaa kerkesimme jutella, mutta yhtä äkkiä alkaa Saabin konepellin alta kuulumaan: "psihhh..lor lor lor.."
      Konepelti äkkiä auki, ja katsomaan että mikäs nyt on. Jahas, kone alkoi paikallaan ollessa kiehumaan, ja puhalsi kaikki nesteet ulos löysällä olleen paisarin korkin ansiosta.
      Kytkin flektin johdot yhteen, jotta flekti pyörisi jatkuvasti.
      Lisäsin moottoriin hieman vettä, ja lähdimme kaverin kanssa (kaveri omalla autollaan) ajelemaan.
      Saabi toimi jälleen varsin hyvin, ja lämmötkin pysyivät aisoissa.
      Kaverilla oli siihen aikaan varsin tehokas Nissan Sunny 150Y, joka heitti vaivatta perää kuivalla asfaltilla.
      Pakkohan sitä oli Saabillakin kokeilla kuinka kumi palaa, ja hyvin paloi! 8)
      Ihmettelin renkaanpolton jälkeen, kun ohjaus alkoi mutkissa "vemputtamaan" oudosti.
      En välittänyt asiasta sen kummemmin, vaan jatkoin reipasta ajelua.
      Naisväkeäkin oli jälleen tullut meikäläisen kyytiin, huomasivat kai, että nyt on äijällä auto jota ei tarvitse hävetä.
      Liikenneympyrään tullessani, ajoin tarkoituksella hieman reippaammin, jotta saisin sisäkaarteen puoleista rengasta hieman "kevennettyä" Tarkoituksena oli siis saada rengas savuamaan vauhdissa.
      Homma ei kuitenkaan ihan mennyt nappiin..pääsi nimittäin käymään niin, että sisäkaarteen puoleinen vetonivel sanoi työsopimuksensa irti. Keskellä liikenneympyrää, ja kierrokset tapissa tottakai.
      "Pienoinen" kilinä vaan kuului, kun vetonivel laukeaa kaasun ollessa pohjassa.
      Taas tuli yksi nolostus lisää.
      Homman kruunasi tietysti auton jääminen keskelle ajorataa, ja joka ikinen ohi ajanut teini-DX hiljensi kohdallani, ja voi luoja sitä katseiden määrää mitä hajonnut Saabi kerää.
      Naiset häipyivät varsin pian omille teilleen. Ja minäkun olin luullut omistavani luotettavan auton..
      Ei muuta kuin soitto kaverille, että hinaamaan ja heti!
      Kaverihan tulikin varsin pian hinaamaan Saabia pois, tietysti yritimme autoa käyntiin, että jarrutus olisi ollut hinattaessa hieman kevyempää, mutta oikosuljettu flekti oli vienyt kaiken virran akusta.


    • --- kirjoitti:

      Noloja autoja on meikäläisellä ollut vähintäänkin riittävästi.

      1. Skoda 105L, kylällä ajeltiin, auto täynnä porukkaa. Olin juuri kiihdyttämässä risteyksestä reippaamman puoleisesti (kaasu pohjassa).
      Samalla kun kiihdytin niin joku puolan herätejohto pääsee irtoamaan, ja auto nyykähtää hetkeksi.
      Kuitenkin johto saa kohta taas kosketusta uudelleen, ja kun meikäläisellä oli ollut koko episodin ajan kaasu pohjassa, niin nyykähtämisen aikana oli pakoputkeen kerennyt mennä raakaa bensaa joka sitten auton käynnistyessä räjähti!
      Uskomaton musta karstapilvi pöllähti pakoputkesta ulos, ja samalla kaikki itsetehdyt pakoputkipaikkaukset räjähtivät tielle. Kyseessä oli tietysti perjantai-ilta, ja silminnäkijöitä oli vähintäänkin riittävästi. Suurin osa toki nauroi kuset housuissa.

      2. Ford Scorpio Ghia.
      Kaverin kanssa lähdettiin taas kartsalle ajelemaan, ja naisia takapenkki täyteen.
      Ajankohta oli talvi. Hieman tarkoituksella vedin Scorpiolla "kahva edellä" kun oli iso lauma porukkaa juuri paikallisen nuorisotalon pihalla katsomassa.
      Tapahtui kuitenkin niin, että tiessä oli isohko kuoppa johon juuri toinen takarengas osui. Vauhtia oli sen verran paljon, että rytkäyksen voimasta vanhat ja ruostuneet kardaanin laipan pultit katkeavat, ja koko kardaani tipahtaa keskelle pihaa ison kolinan saattelemana.
      Voitte muuten uskoa että tällä kerralla nolotti oikeasti.

      3. Saab 900 -85
      Uusi ostos pihalle, luulin että tällä kertaa ei tarvitse nolostua. Suomalainen rautahan oli tälläkertaa kyseessä, joten luulisi olevan kestäväkin :)
      Nyt elettiin keskikesää, oli juuri menossa kuumimmat heinäkuun helteet ( 30c)
      Tälläkertaa ajelin onneksi yksin, ja hyvä niin.
      Olin nimittäin paria päivää ennen lisännyt autoon jäähdytinnestettä, ja jätin tarkoituksella paisuntasäiliön korkin löysälle, että ei kerää painetta järjestelmään. (Asconassa räjähti syyläri, kun oli korkki liian tiukalla)
      Olin juuri LA-iltana ajelemassa kaupungilla, kun kaveri soittaa että tulehan tänne parkkiin juttelemaan.
      Ajoin reipasta vauhtia sovitulle paikalle, ja kurvasin kaverin viereen. Vilkaisin sivusilmällä moottorin lämpömittaria, joka näytti suhteellisen korkeita lukemia. En kuitenkaan kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota.
      Siinä hetken aikaa kerkesimme jutella, mutta yhtä äkkiä alkaa Saabin konepellin alta kuulumaan: "psihhh..lor lor lor.."
      Konepelti äkkiä auki, ja katsomaan että mikäs nyt on. Jahas, kone alkoi paikallaan ollessa kiehumaan, ja puhalsi kaikki nesteet ulos löysällä olleen paisarin korkin ansiosta.
      Kytkin flektin johdot yhteen, jotta flekti pyörisi jatkuvasti.
      Lisäsin moottoriin hieman vettä, ja lähdimme kaverin kanssa (kaveri omalla autollaan) ajelemaan.
      Saabi toimi jälleen varsin hyvin, ja lämmötkin pysyivät aisoissa.
      Kaverilla oli siihen aikaan varsin tehokas Nissan Sunny 150Y, joka heitti vaivatta perää kuivalla asfaltilla.
      Pakkohan sitä oli Saabillakin kokeilla kuinka kumi palaa, ja hyvin paloi! 8)
      Ihmettelin renkaanpolton jälkeen, kun ohjaus alkoi mutkissa "vemputtamaan" oudosti.
      En välittänyt asiasta sen kummemmin, vaan jatkoin reipasta ajelua.
      Naisväkeäkin oli jälleen tullut meikäläisen kyytiin, huomasivat kai, että nyt on äijällä auto jota ei tarvitse hävetä.
      Liikenneympyrään tullessani, ajoin tarkoituksella hieman reippaammin, jotta saisin sisäkaarteen puoleista rengasta hieman "kevennettyä" Tarkoituksena oli siis saada rengas savuamaan vauhdissa.
      Homma ei kuitenkaan ihan mennyt nappiin..pääsi nimittäin käymään niin, että sisäkaarteen puoleinen vetonivel sanoi työsopimuksensa irti. Keskellä liikenneympyrää, ja kierrokset tapissa tottakai.
      "Pienoinen" kilinä vaan kuului, kun vetonivel laukeaa kaasun ollessa pohjassa.
      Taas tuli yksi nolostus lisää.
      Homman kruunasi tietysti auton jääminen keskelle ajorataa, ja joka ikinen ohi ajanut teini-DX hiljensi kohdallani, ja voi luoja sitä katseiden määrää mitä hajonnut Saabi kerää.
      Naiset häipyivät varsin pian omille teilleen. Ja minäkun olin luullut omistavani luotettavan auton..
      Ei muuta kuin soitto kaverille, että hinaamaan ja heti!
      Kaverihan tulikin varsin pian hinaamaan Saabia pois, tietysti yritimme autoa käyntiin, että jarrutus olisi ollut hinattaessa hieman kevyempää, mutta oikosuljettu flekti oli vienyt kaiken virran akusta.

      siis nyt vähän liiottelua, skodasi taisi tukehtua karstaisiin tulppiin..
      mutta että jätit Saabista syylärin korkin löysälle? Ei kyllä kannattaisi asconan jälkeen samaa tehdä laatuautoille.. Millähän nykyään ajelet?! Kyllä minuakin nolottaisi tuollainen tohelointi. Jokainen saabin omistajakin tietää, että on erillinen paisuntasäiliö jossa on ylivuotoletku! Asconassa jossei sitä ollu niin korkki oli ruostunut. no muutenkin ihan omituinen juttu kokonaisuudessaan.. lol


    • --- kirjoitti:

      Noloja autoja on meikäläisellä ollut vähintäänkin riittävästi.

      1. Skoda 105L, kylällä ajeltiin, auto täynnä porukkaa. Olin juuri kiihdyttämässä risteyksestä reippaamman puoleisesti (kaasu pohjassa).
      Samalla kun kiihdytin niin joku puolan herätejohto pääsee irtoamaan, ja auto nyykähtää hetkeksi.
      Kuitenkin johto saa kohta taas kosketusta uudelleen, ja kun meikäläisellä oli ollut koko episodin ajan kaasu pohjassa, niin nyykähtämisen aikana oli pakoputkeen kerennyt mennä raakaa bensaa joka sitten auton käynnistyessä räjähti!
      Uskomaton musta karstapilvi pöllähti pakoputkesta ulos, ja samalla kaikki itsetehdyt pakoputkipaikkaukset räjähtivät tielle. Kyseessä oli tietysti perjantai-ilta, ja silminnäkijöitä oli vähintäänkin riittävästi. Suurin osa toki nauroi kuset housuissa.

      2. Ford Scorpio Ghia.
      Kaverin kanssa lähdettiin taas kartsalle ajelemaan, ja naisia takapenkki täyteen.
      Ajankohta oli talvi. Hieman tarkoituksella vedin Scorpiolla "kahva edellä" kun oli iso lauma porukkaa juuri paikallisen nuorisotalon pihalla katsomassa.
      Tapahtui kuitenkin niin, että tiessä oli isohko kuoppa johon juuri toinen takarengas osui. Vauhtia oli sen verran paljon, että rytkäyksen voimasta vanhat ja ruostuneet kardaanin laipan pultit katkeavat, ja koko kardaani tipahtaa keskelle pihaa ison kolinan saattelemana.
      Voitte muuten uskoa että tällä kerralla nolotti oikeasti.

      3. Saab 900 -85
      Uusi ostos pihalle, luulin että tällä kertaa ei tarvitse nolostua. Suomalainen rautahan oli tälläkertaa kyseessä, joten luulisi olevan kestäväkin :)
      Nyt elettiin keskikesää, oli juuri menossa kuumimmat heinäkuun helteet ( 30c)
      Tälläkertaa ajelin onneksi yksin, ja hyvä niin.
      Olin nimittäin paria päivää ennen lisännyt autoon jäähdytinnestettä, ja jätin tarkoituksella paisuntasäiliön korkin löysälle, että ei kerää painetta järjestelmään. (Asconassa räjähti syyläri, kun oli korkki liian tiukalla)
      Olin juuri LA-iltana ajelemassa kaupungilla, kun kaveri soittaa että tulehan tänne parkkiin juttelemaan.
      Ajoin reipasta vauhtia sovitulle paikalle, ja kurvasin kaverin viereen. Vilkaisin sivusilmällä moottorin lämpömittaria, joka näytti suhteellisen korkeita lukemia. En kuitenkaan kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota.
      Siinä hetken aikaa kerkesimme jutella, mutta yhtä äkkiä alkaa Saabin konepellin alta kuulumaan: "psihhh..lor lor lor.."
      Konepelti äkkiä auki, ja katsomaan että mikäs nyt on. Jahas, kone alkoi paikallaan ollessa kiehumaan, ja puhalsi kaikki nesteet ulos löysällä olleen paisarin korkin ansiosta.
      Kytkin flektin johdot yhteen, jotta flekti pyörisi jatkuvasti.
      Lisäsin moottoriin hieman vettä, ja lähdimme kaverin kanssa (kaveri omalla autollaan) ajelemaan.
      Saabi toimi jälleen varsin hyvin, ja lämmötkin pysyivät aisoissa.
      Kaverilla oli siihen aikaan varsin tehokas Nissan Sunny 150Y, joka heitti vaivatta perää kuivalla asfaltilla.
      Pakkohan sitä oli Saabillakin kokeilla kuinka kumi palaa, ja hyvin paloi! 8)
      Ihmettelin renkaanpolton jälkeen, kun ohjaus alkoi mutkissa "vemputtamaan" oudosti.
      En välittänyt asiasta sen kummemmin, vaan jatkoin reipasta ajelua.
      Naisväkeäkin oli jälleen tullut meikäläisen kyytiin, huomasivat kai, että nyt on äijällä auto jota ei tarvitse hävetä.
      Liikenneympyrään tullessani, ajoin tarkoituksella hieman reippaammin, jotta saisin sisäkaarteen puoleista rengasta hieman "kevennettyä" Tarkoituksena oli siis saada rengas savuamaan vauhdissa.
      Homma ei kuitenkaan ihan mennyt nappiin..pääsi nimittäin käymään niin, että sisäkaarteen puoleinen vetonivel sanoi työsopimuksensa irti. Keskellä liikenneympyrää, ja kierrokset tapissa tottakai.
      "Pienoinen" kilinä vaan kuului, kun vetonivel laukeaa kaasun ollessa pohjassa.
      Taas tuli yksi nolostus lisää.
      Homman kruunasi tietysti auton jääminen keskelle ajorataa, ja joka ikinen ohi ajanut teini-DX hiljensi kohdallani, ja voi luoja sitä katseiden määrää mitä hajonnut Saabi kerää.
      Naiset häipyivät varsin pian omille teilleen. Ja minäkun olin luullut omistavani luotettavan auton..
      Ei muuta kuin soitto kaverille, että hinaamaan ja heti!
      Kaverihan tulikin varsin pian hinaamaan Saabia pois, tietysti yritimme autoa käyntiin, että jarrutus olisi ollut hinattaessa hieman kevyempää, mutta oikosuljettu flekti oli vienyt kaiken virran akusta.

      mul oliis kanssa kaikenlaisista omiistamistani paskaläjistä kertomuksian.joo mul on kans ollu vanha skooda.piti sillän sutkuttaa jäällä ni rupees ihmetyttää et kauhia vingutus kuuluu mutta mihkää ei liikuta.vetoakseli pyäri rummun sisäällä.sitte siitä lensi ajossa jakajan kansi helvettihin ja öljypohja putoos jne.


  • corolla tai escort tai mitsu colt yms. Kun siihen ruuvataan ylisuuri pakoputki niin ne kyllä pörisee niin nolosti että !

  • noloinpia utoja on noi saatanan muovisiiveke tuuning paskakasaat.ittellä noloin auto oli fso polonjets mutta tuunattihin se lekalla ja tervalla ni kehtaas ajellan.

  • Skoda octavia vRS mallit. Nolointa ikinä xD sitten vielä kuljettaja kalju, jolla on superdry huppari päällä.

    • Se on drölli käynyt sitten täälläkin lisäämässä typerän kirjoituksensa ikivanhaan keskusteluun.


  • Toyota Yaris.

    • Tojota varis....ruma kuin petolinnun perse!

      Tojota jos et muuta saa...ja maksa corolla..
      Tojota carina...kamala nirinä ja narina!
      Tojota...ei muna sojota!
      Tojota, maailman eniten teille levinnyt..


  • skoda.

  • Toyota Prius.

  • Kaikki saksalaiset teinirassit.

  • Toyotat

  • Kaikki mistä löytyy joku seuraavista useampi. dsg, tsi, longlife, bmr, vag .

    • Hyvä PenttiHolisti, nyt laitat ihan parastasi.


  • skodan koko mallisto, fy satan..

  • Saksalaiset kaikkein noloimpia. Teknisesti täysiä suseja ja muutenkin persoonatonta harmaata massaa.

  • Ehdottomasti nykytojohybridit. Kuluttavat paljon enemmän, kuin lupaavat ja ovat kamalia ajaa. Aina jurraavat tientukkona jonoa vetämässä. Toyota, tunarin märkä päiväuni.

  • Nuorena perin papan vanhan Corollan. Se oli sitä aina ylistänyt ja papan jutuissa se oli jotain Ferrarin ja Rolls-Roycen välimaastosta. Joka vuosi se oli töpötellyt pohjan jäteöljyllä ja ajoi aina varovasti. Sillä opettelin ajamaan ja välttihän se opiskelijapojalle kun ilmaiseksi sai. Oikeasti se ei ollut ihan niin huoleton kuin pappa luuli eikä ihan ruosteetonkaan kun katsaatusmies työnsi meisselin kynnyskoteloon. Keitti kuumalla, nyki kylmällä. Kaverit naureskeli sille. Vaihfoin uudenpaan ja sattumalta eri merkkiseenkin.

  • rellu tietenki noloin kippo ei ne raukat osaa tehdä edes toimivaa autoa no kaikki kertoo että rellut on tehty pilke silmäkulmassa keula kuvastaa ihmisen päätä ja siinä on merkki joka näyttää vaginalta eli mitäköhän käyrää otsassa sähkövikojen takia se vois tarkoittaa :D

  • Ford (pas)KA ehottomasti!
    Ylilihava koppakuoriainen, ruma ku riihipiru!

  • Toyota Prius!

  • Nolointa on kun vanha tatuoitu ukko on olevinaan nuori ja ajelee kesäisin jollakin trans-amilla. Normijärkistä aikuista hävettäisi.

  • Kylläpä on kirjoitusten taso 13 vuodessa romahtanut!

    • Näin se idioluutio etenee.


  • Minusta se ei ole merkistä tai mallista kiinni, mutta osamaksulla ostettu on sellainen.

  • Mulkosilmäcorolla. Äitillä oli sellainen ja kun se tarjosi että vie kaverit ajelulle nyt kun sullla on kortti niin kävin ihan vaan keskenäni harjoittelemassa. On toyotalla normaalinkin näköisiä autoja mutta sitten kun ne yrittää olla moderneja ja keksiä jotain uutta niin tulee tuollaista.

  • uusi skoda octavia, luulin ostaneeni laatuauton mutta mitä vielä, öljyä kuluttaa, tilattu skoda paljon meluisampi ja jousitus aivan kelvottoman kova verrattuna siihen koeajettuun tismalleen samoilla varusteilla olevaan octaviaan. tuntuu kuin tilattu skoda olisi muinaisjäänne oikeista autoista. onko mahdollista että koeajettavissa olevat skodat ovat jotenkin tehtaalla paranneltuja malleja??

    • Voi sinua Pena kun et saa unta ja mielesi ei anna rauhaa. Provosi ovat niin onnettomia ettei edes vaarit tai alakoululainen usko niitä.
      Hauskoja ne on joskus, mutta kun sitä samaa pusket kaiket päivät niin niihin kyllästyy.


  • Toyota Yaris kaikissa muodoissaan. Nissan Note.

  • joku Audi, niitä pursuaa joka paikka, todella nolo merkki

  • sama kun maailman huonoin auto. skoda.

  • Toyota C-HR on tällä hetkellä noloin auto. Se peri manttelin Toyota Yaris Versolta joka oli noloin auto ikinä siihen mennessä. Hakkasi noloudessa Fiat Multiplan mennen tullen, joka oli semi-nolo.

  • Pienten miesten avoautot kun laittaa katon napista paikoilleen ISO MUNAINEN PITKÄ MIES tuskin mahtuu istumaan penkki eteen ja selkänoja taakse...oon ollu monessa et turha mainita merkkiä.

  • noloin auto merkistä riippumatta on auto jonka rekkariin pitää laittaa viittaus auton merkkiin tai malliin: MDL-3 , xxx -X5 jne

  • Toyota Yaris hybrid, siinä on noloutta jo ihan liikaa. Muutkin Toyotan hybridit ovat todella noloja ja rumia.

  • miksei kukaan hauku ladaa? meidän kylällä ajelee yksi kaveri sellaisella mutta kun se on entinen potkunyrkkeilijä ja nostaa vieläkin penkistä 192.5 niin ei parane vittuilla..

  • Jenkki-autot, citymaasturit ynnämuut bensasyöpöt ovat ilmastonmuutoksen takia tosi noloja. Nuoria kauniita naisia saa nykyään parhaiten lihaksikas polkupyöräilijä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.