Kone on Ponsse HS 15 -95, kouraksi Ponssen 53:n, ajettu n.16000h. Kone huollettu hyvin, isompi huolto 10000h:ssa ja nyt peruskunnostus 16000:ssa. Elikkä kone on iskussa. Mitäpä meinaatte onko kone sopiva harvennukselle? Tällähän menisi vähän järeempikin... vai pitäiskö olla HS 10 92-95 vuosimallinen?
HS 15 -95 harvennuskoneeksi?
10
5079
Vastaukset
- kaikilla...
merkeillä tietysti jotakin tekee sehän on tosiasia, mutta jos harvennus voittosesta työstä meinaat leivän irti kiskasta niin ponsse ei varmasti ole se ykkösvaihtoehto, aukolla ponssellakin tekee siinä kuin muillakin mutta harvennuksella vaihtoehdot ovat ykkönen valmet kakkonen deere sitten tulee heti perässä logman ässä nokka ja sen jälkeen ponsse!!! tua on koneitten nokkimis järjestys harvennuksella. nm.kokemusta on, älä usko mitä kaikenmaailman mukulat sulle selittää isin koneesta tua on jäjestys.
- 5h titan
moi jos oikein harvennuskonetta etsit niin logset 5h niin sillä homma luonnaa , toistavuotta tehty jo harvennusta ja pelittää hyvin ja 11 metrin puomilla 25 metrin tai jopa paikotellen 30 metrin ajouravälein tehään harvennusta juuri nytkin ,,,
- sitten
heti alkuunsa sen oman koneen kehumiseksi.Hiukan kaipais älyä keskusteluun ja jonku laisia perusteluja.(ei tyyliin kyl meil turus on paree)Antaa aika höhlän kuvan kaverista ku ei pysty muuta kun omaansa kehuun.Vai liekkö halu saada ns. vahinko kiertään.
- 30 m
on ura väli oikeen 11m.n puomilla jo ny on jollakin taas takki auki ja aika pahasti.Meinaa vaan että jos niinku kelvollista jälkee meinaat tehdä.Tai sitte mä oon ton Ojalan opin vähä huonosti lukenu.Saadaanhan se ura väli vaikka 50m. jos leikkiin aleetaan.Ja joku siittä leikistä viel jotaki viittii maksaakki ei siinä mitä.Pikku poikien juttuja nuo tuollaset höpöstelyt!... .tana.
- katsoo
30 m kirjoitti:
on ura väli oikeen 11m.n puomilla jo ny on jollakin taas takki auki ja aika pahasti.Meinaa vaan että jos niinku kelvollista jälkee meinaat tehdä.Tai sitte mä oon ton Ojalan opin vähä huonosti lukenu.Saadaanhan se ura väli vaikka 50m. jos leikkiin aleetaan.Ja joku siittä leikistä viel jotaki viittii maksaakki ei siinä mitä.Pikku poikien juttuja nuo tuollaset höpöstelyt!... .tana.
tu katsoon jos et usko,,,vai etkö osaa
- tosi on
sitten kirjoitti:
heti alkuunsa sen oman koneen kehumiseksi.Hiukan kaipais älyä keskusteluun ja jonku laisia perusteluja.(ei tyyliin kyl meil turus on paree)Antaa aika höhlän kuvan kaverista ku ei pysty muuta kun omaansa kehuun.Vai liekkö halu saada ns. vahinko kiertään.
1070 timperi on melki yhtä hyvä,jos puomi metrin lyhempi niin tottakai ajouria tiheemmässä ..
- tämä...
30 metrin uraväli siikaisis? tulen kyllä mielelläni kattomaan.
- leikkimistä
ny vielä kattoon pitäs tulla .Pyyhi ny kuule sylki leualtas ja kuivaa ne korvan taukses ni ruvetaan puhuu sitten jotta paljonko se sun uravälis torellisuures oikeen on ja paljonko niitten tarvii olla.Niin ku ma sanon se voiraan tehrä vaikka 50m.Jos leikkiin ruvetaan.Mut työn teko ja pikkupoikien leikit o kaks eri asiaa.
- olla.....
kun kaveri katos kuin pieru saharaan! ja ymmärrän syyn todella hyvin.
- JEHU 522B
Aloittamani keskustelu on ajautunut väärille raiteille pahasti, vastausta alkuperäiseen kysymykseen josta keskustelu alkoi odotan edelleen...KESKUSTELLAAN SIITÄ SEURAAVAKSI...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153