Onkohan totta ?

faktafiktio

Joku mies kertoi kerran ,että oli muutama vuosi sitten tansseissa, jossa T.Kansa oli pääesiintyjänä.
Mies kertoi olleensa hieman maistissa ja oli mennyt siihen lavaneteen juttelemaan yhdelle naiselle. Tapsa lauloi just parastaaikaa "Päättyneet on päivät", kun mies kertoi kääntyneensä esiintymislavan puoleen ja ärähtäneensä kovaan äänen , että " PASKAA! " ja sen jälkeen jatkoi jutusteluaan naisen kanssa... kunnes huomasi jalkojensa sätkyttelevän ilmassa.
Tapsa oli nostanut miehen letistä ilmaan ja karjaisi tälle, että :"ALA VETÄÄ! ". Mies kertoi vastaanneensa, että:" Laske minut ensin alas."

Onkohan tarina tosi???

4

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jivejalka

Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa.

Sitäpaitsi menköön se mies itseensä. Ei ole korrektia käytöstä menne lavan eteen höpöttämään kännissä jonkun toisen kanssa ( asiansa voi jutella sivummallakkin ) ja arvostelemaan esiintyjää typerillä kommenteilla.

• Kikka

Mitäs tosta vaikka oliskin totta? Se oli sille känniselle ukkelille ihan oikein. Mitäs menee siihen lavan eteen horisemaan ja häiritsemään toisten työntekoa vaan ärsyttääkseen.

• En usko ,että on totta. Kaikkea ei pidä uskoa mitä jotkut sairaassa mielikuvituksessaan kehittelevät.

• .............

Jos Kansalla oli jäänyt tabut ottamatta niin sekoili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5317
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1108
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe