Joku mies kertoi kerran ,että oli muutama vuosi sitten tansseissa, jossa T.Kansa oli pääesiintyjänä.
Mies kertoi olleensa hieman maistissa ja oli mennyt siihen lavaneteen juttelemaan yhdelle naiselle. Tapsa lauloi just parastaaikaa "Päättyneet on päivät", kun mies kertoi kääntyneensä esiintymislavan puoleen ja ärähtäneensä kovaan äänen , että " PASKAA! " ja sen jälkeen jatkoi jutusteluaan naisen kanssa... kunnes huomasi jalkojensa sätkyttelevän ilmassa.
Tapsa oli nostanut miehen letistä ilmaan ja karjaisi tälle, että :"ALA VETÄÄ! ". Mies kertoi vastaanneensa, että:" Laske minut ensin alas."
Onkohan tarina tosi???
Onkohan totta ?
4
486
Vastaukset
- jivejalka
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa.
Sitäpaitsi menköön se mies itseensä. Ei ole korrektia käytöstä menne lavan eteen höpöttämään kännissä jonkun toisen kanssa ( asiansa voi jutella sivummallakkin ) ja arvostelemaan esiintyjää typerillä kommenteilla. - Kikka
Mitäs tosta vaikka oliskin totta? Se oli sille känniselle ukkelille ihan oikein. Mitäs menee siihen lavan eteen horisemaan ja häiritsemään toisten työntekoa vaan ärsyttääkseen.
En usko ,että on totta. Kaikkea ei pidä uskoa mitä jotkut sairaassa mielikuvituksessaan kehittelevät.
- .............
Jos Kansalla oli jäänyt tabut ottamatta niin sekoili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935317
- 564151
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201108- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001